آگاهی TEFCA در میان بیمارستان ها و تغییرات در مورد قصد مشارکت


طبق نظرسنجی اخیر انجمن بیمارستان‌های آمریکا (AHA)، اکثر بیمارستان‌ها در مورد چارچوب تبادل معتمد و توافق‌نامه مشترک (TEFCA) می‌دانند و در میان آن‌ها، تعداد کمی از آن‌ها قصد بیرون رفتن را دارند.

در ماه فوریه، ONC شش سازمان را به رسمیت شناخت که تحت عنوان TEFCA به عنوان شبکه های اطلاعات بهداشتی واجد شرایط (QHIN) پذیرفته شده اند. این شش QHIN کاندید متعهد شده‌اند تا پایان سال 2023 به «زندگی» برسند. با نزدیک شدن به آن تاریخ، ما فکر کردیم زمان مناسبی برای درک بهتر آگاهی و برنامه‌های شرکت در TEFCA در میان سیستم ارائه مراقبت‌های بهداشتی گسترده‌تر است. . هفتمین نامزد QHIN در ماه می برای ورود پذیرفته شد.

در نظرسنجی مکمل فناوری اطلاعات AHA در سال 2022 که تا دسامبر 2022 انجام شد، تقریباً 2500 نفر از مدیران بیمارستان‌های مراقبت‌های حاد غیرفدرال در مورد آگاهی خود از TEFCA و برنامه‌هایشان برای مشارکت گزارش دادند. حتی با وجود اینکه TEFCA از ژانویه 2022 خارج شده است، اما هنوز چند ماه دیگر راه اندازی شده است، ما می خواستیم شناسایی کنیم که آیا ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی از TEFCA آگاه هستند یا خیر، آیا کسانی که از TEFCA آگاه هستند قصد مشارکت دارند یا خیر، و اینکه آیا برخی از انواع بیمارستان ها احتمال کمتری دارند یا خیر. دانستن در مورد TEFCA و بنابراین، کمتر احتمال دارد که برای شرکت در آن برنامه ریزی کند.

شکل 1: آگاهی بیمارستان و برنامه ریزی برای شرکت در TEFCA

منبع: تکمیلی و بررسی سالانه فناوری اطلاعات AHA 2022. داده‌ها پاسخ‌های رهبران بیمارستان‌ها در 2427 بیمارستان مراقبت‌های حاد غیرفدرال را نشان می‌دهند و برای انعکاس جمعیت بیمارستان‌ها وزن شده‌اند. برای اطلاعات بیشتر در مورد منبع داده، به Quick Stat مراجعه کنید.

تجزیه و تحلیل ما از داده های نظرسنجی نشان می دهد که نیمی (51٪) از بیمارستان ها از TEFCA آگاه هستند و قصد دارند شرکت کنند (شکل 1). جالب‌تر اینکه تنها 1 درصد از بیمارستان‌های پاسخ‌دهنده گفتند که از TEFCA آگاه هستند و قصد شرکت در آن را ندارند. ما فکر می کنیم که منعکس کننده اشتیاق گسترده برای TEFCA با نگرانی های اندک برای جلوگیری از مشارکت در میان افراد آگاه به اندازه کافی برای توسعه برنامه ها است.

نکته کلیدی دیگر این است که 48 درصد از بیمارستان ها هنوز تصمیم نگرفته اند که آیا در TEFCA در پاسخ به نظرسنجی شرکت خواهند کرد یا خیر. ما گمان می‌کنیم که اعلام اخیر اولین گروه از QHIN‌های تایید شده برای ورود به سیستم، درصد بیمارستان‌هایی را که امروز از TEFCA آگاه نیستند در مقایسه با دوره بررسی کاهش داد. با این وجود، این واقعیت که درصد قابل توجهی از بیمارستان‌ها یا در مورد TEFCA نمی‌دانستند یا برنامه‌های خود را در ماه دسامبر نمی‌دانستند، نشان‌دهنده ارزش کار اطلاع رسانی و آموزشی مداوم برای ONC، نهاد هماهنگ‌کننده شناخته شده (RCE) است که اجرا می‌کند. و موافقتنامه مشترک و سایر سازمان هایی را که می خواهند شاهد شکوفایی TEFCA باشند، حفظ می کند. این کار به ویژه مهم است زیرا به نظر می رسد که دانش مانع کلیدی است: هنگامی که رهبران بیمارستان از مزایای بالقوه TEFCA مطلع شوند، می خواهند در آن شرکت کنند.

فراتر از این اعداد کلی، ما به تفاوت‌ها در آگاهی و برنامه‌های شرکت در TEFCA توسط تعدادی از ویژگی‌های کلیدی بیمارستان ردیاب نگاه کردیم (شکل 2). در میان ویژگی‌ها، یک سیگنال کلیدی وجود داشت که بیمارستان‌هایی که منابع کمتری دارند، هم کمتر از TEFCA آگاه هستند و هم احتمال کمتری برای شرکت در برنامه‌ریزی در صورت آگاهی دارند:

  • فقط 29 درصد از بیمارستان های مستقل قصد دارند در TEFCA شرکت کنند در حالی که 61 درصد از اعضای سیستم چند بیمارستانی.
  • 32 درصد از بیمارستان‌های دسترسی بحرانی قصد دارند در مقایسه با 59 درصد بیمارستان‌های غیر بحرانی مشارکت کنند. و
  • فقط 18 درصد از بیمارستان‌هایی که در یکی از سه شبکه ملی (EHealth Exchange، CommonWell یا Carequality) شرکت نمی‌کنند، در مقایسه با 65 درصد بیمارستان‌هایی که قبلاً در یکی از شبکه‌های ملی شرکت می‌کنند، قصد مشارکت دارند.

شکل 2: آگاهی بیمارستان و برنامه ریزی برای مشارکت در آن TEFCA، توسط ویژگی های کلیدی بیمارستان

منبع: تکمیلی و بررسی سالانه فناوری اطلاعات AHA 2022. داده‌ها پاسخ‌های رهبران بیمارستان‌ها در 2427 بیمارستان مراقبت‌های حاد غیرفدرال را نشان می‌دهند و برای منعکس‌کننده جمعیت بیمارستان‌ها وزن شده‌اند. درصدهای داخل پرانتز نشان دهنده درصد وزنی نمونه کامل بیمارستان ها با هر مشخصه است. برای اطلاعات بیشتر در مورد منبع داده، به Quick Stat مراجعه کنید.

با اذعان به اینکه ما در مراحل اولیه حمایت از تبادل داده از طریق TEFCA هستیم، این روندها، که به موجب آن بیمارستان‌های کم منابع احتمال کمتری برای پیوستن به TEFCA دارند، به ما بینشی نسبت به فرصت‌هایی برای آموزش بیشتر و تعامل با این بیمارستان‌ها می‌دهد. روندی که در اینجا می بینیم تعجب آور نیست، بلکه نشان دهنده روندهای گسترده تری در داده هایی است که ONC اخیراً در مورد بیمارستان ها، پزشکان و افراد منتشر کرده است، و همچنین کار گسترده تری را در مورد “شکاف دیجیتالی” در استفاده از فناوری اطلاعات سلامت منتشر کرده است. یکی از اهداف کلیدی TEFCA کاهش این شکاف دیجیتالی با روشن کردن این شکاف ها، کاهش هزینه و پیچیدگی قابلیت همکاری و شناسایی منابع برای پشتیبانی از دسترسی گسترده تر به شبکه های قابلیت همکاری در سراسر کشور است.

ما به توسعه منابع آموزشی که برای اطلاع دادن به افراد علاقه مند در مورد نحوه عملکرد TEFCA و چگونگی کاهش هزینه های آنها طراحی شده اند، ادامه خواهیم داد. به عنوان مثال، RCE اخیراً منتشر شده است منبع اطلاعاتی برای سرازیر کردن مفاد توافقنامه مشترک در موافقت نامه های چارچوب، که برای کمک به QHINها، شرکت‌کنندگان و زیرمشارکت‌کنندگان در پیروی از تعهدات کاهش جریان توافق مشترکشان در نظر گرفته شده است. این منبع، همراه با سایر منابعی که RCE منتشر کرده است، موجب صرفه جویی در زمان، منابع و هزینه های قانونی قابل توجهی برای اشخاص علاقه مند به پیوستن به TEFCA می شود.

علاوه بر این، ما انتظار داریم که QHIN ها، پس از تعیین رسمی، در فعالیت های ارتباطی مهمی شرکت کنند، که همچنین ابزاری برای انتشار اطلاعات به ارائه دهندگانی خواهد بود که در حال حاضر از TEFCA آگاه نیستند.

در نهایت، ما در حال کار با شرکای فدرال و ایالتی خود هستیم تا فرصت‌هایی را برای دسترسی و منابع متناسب با نیازهای ارائه‌دهندگانی که از خدمات محروم هستند شناسایی کنیم.

ONC، RCE و شرکای ما متعهد هستند که پذیرش TEFCA را برای بهبود هماهنگی مراقبت و مراقبت، کاهش هزینه های اداری، گسترش گزارش بهداشت عمومی، تسهیل آمادگی و واکنش اضطراری و افزایش دسترسی بیماران به اطلاعات مراقبت های بهداشتی خود، فراهم کنند.