بهترین ابزار برای برداشتن ناخن فرورفته چیست؟


اکنون که فصل نوک انگشت نزدیک است، مشکل رشد ناخن‌ها می‌تواند سخت‌تر و دردناک‌تر شود. اکنون که راه حل آن را پیدا کرده‌اید، به شما پیشنهاد می‌کنیم به چند ابزار عالی نگاه کنید که به شما کمک می‌کنند ناخن‌های زیر پا را از بین ببرید و در تابستان امسال پاهای خود را در حالت نوک قرار دهید.

ناخن های فرو رفته یک مشکل زیبایی شناختی نیستند بلکه یک مشکل پزشکی نیز هستند. ناخن های فرورفته می توانند باعث ناراحتی جدی شوند و کیفیت زندگی را تحت تاثیر قرار دهند، که این آخرین چیزی است که می خواهید، به خصوص در فصل صندل. اگر در حال خواندن این مقاله هستید، به احتمال زیاد به دنبال ابزار و راه‌حل‌های مناسبی هستید که به شما کمک می‌کند تا از راحتی خانه خود با رشد مزاحم درونی مقابله کنید. بنابراین، در بررسی بهترین محصولات زیر برای کمک به مراقبت از ناخن پا شک نکنید.

در اینجا پنج محصول وجود دارد که به شما در از بین بردن ناخن فرورفته کمک می کند

کورت ناخن دو طرفه

این کورت ناخن دو طرفه ساخته شده از فولاد ضد زنگ آلمانی با کیفیت بالا، برای تمام کارهای تمیز کردن ناخن پا ایده آل است. می تواند روی ناخن های در حال رشد نیز معجزه کند. با استفاده از یک حرکت دایره ای، زیر ناخن مشکل دار قرار بگیرید و زباله ها، پینه های خشک یا پوست مرده را بردارید. این کورت دو طرفه ژرمنیکور برای آماده کردن ناخن‌های شما برای انجام مراحل بعدی مانند کوتاه کردن یا حتی کشیدن ناخن در داخل پا ایده‌آل است.

سوهان ناخن برای ناخن های زیر پا

اکنون می توانید سوهان ناخن فرو رفته را خریداری کنید که در بازار مراقبت از ناخن امروزی مشابهی ندارد. این یک ابزار سوهان دهی همه کاره است که امکان بلند کردن، شکل دادن و صاف کردن لبه های ناهموار را درست در زیر ناخن های رشد یافته را فراهم می کند.

برای از بین بردن فشار، قسمت رشد کرده مشکل ساز را بلند کنید و به آرامی گوشه های دندانه دار را که باعث ناراحتی می شود بردارید. بسته به شکل ناخن خود می توانید یک لبه صاف یا منحنی از این سوهان جادویی را انتخاب کنید. ساخته شده از مواد درجه یک، برای مقاومت در برابر ضد عفونی، استریلیزاسیون و دمای بالا طراحی شده است.

این تضمین می کند که می توانید بهداشت و تمیزی فایل را به طور موثر حفظ کنید. چه ترجیح می دهید پس از هر بار استفاده آن را ضد عفونی کنید یا آن را برای تمیز کردن کامل تر استریل کنید، این فایل می تواند بدون از دست دادن عملکرد یا دوام آن را کنترل کند.

تاور پوینت ناخن گیر

هر متخصص پا می‌داند که کوتاه کردن ایمن گوشه‌های ناخن در حال فرورفتن در پوست اطراف چقدر دشوار است. اما با داشتن یک جفت مداد پدیکور دستی که به طور خاص برای ناخن های مشکل دار طراحی شده اند، حتی یک مبتدی نیز می تواند انتظار بهترین نتایج را داشته باشد.

این دستگاه ناخن فرورفته ژرمنیکور با آرواره های گرد و مانور دادن آسان خود به علامت ضربه می زند. این نیپک می‌تواند به شما کمک کند تا در تنگ‌ترین مکان‌ها بریدگی‌های شفاف‌تر و سالم‌تری داشته باشید و از شکل‌گیری ناخن‌های فرورفته جلوگیری کنید. طراحی ارگونومیک، تیغه‌های تیز شده دقیق و دوام بیشتر دقیقاً همان چیزی است که ممکن است برای کوتاه کردن گوشه‌های ناخن نیاز داشته باشید.

ناخن های فرورفته

ناخن های فرورفته مشکلی هستند که نیاز به زمان، تلاش و صبر زیادی دارد زیرا به دلیل ماهیت خاص آنها نمی توان به سرعت از بین رفت. اما شرایط برای افرادی که دیابت دارند می تواند سخت تر باشد. بر کسی پوشیده نیست که ناخن های دیابتی ممکن است برای کوتاه کردن ایمن نیاز به درمان خاص و ابزارهای تخصصی داشته باشند.

ناخن های پای دیابتی ژرمنیکور برای نیازهای افراد دیابتی طراحی شده است. آنها به صورت ارگونومیک برای ناخن های سفت شده و مستعد عفونت قارچی و التهاب طراحی شده اند. این ابزار از بین بردن ناخن فرورفته که توسط متخصصان تایید شده است، به دلیل لبه های نوک تیز آن که گرد شده اند و خطر آسیب را به حداقل می رساند، برای بیماران دیابتی کاملاً ایمن است.

گیره های استیل ضد زنگ برای ناخن های در حال رشد

اگر به دنبال راه حلی سبک وزن برای مراقبت از ناخن پا خود هستید، نوک کانتور DOVO را امتحان کنید. این دستگاه دارای همان مزیت‌هایی است که سایر گیره‌های حرفه‌ای در حال رشد که قبلاً در لیست امروز ذکر شد، ارائه می‌شود، اما چیزی که آن را متمایز می‌کند، طراحی بسیار سبک‌تر و تیغه‌های نوک تیز آن است که می‌توانند به باریک‌ترین نواحی نفوذ کنند. این یک گزینه برد-برد برای کاربرانی که برای اولین بار می‌خواهند در خانه خلاص شوند، تبدیل می‌کند.

خیساندن پا

اگرچه خیساندن پاها را نمی توان ابزاری برای برداشتن ناخن های فرورفته در داخل پا در نظر گرفت، اما هنوز هم می توانند به شما کمک کنند تا با خیال راحت ناخن های رشد کرده را بردارید و از آنها مراقبت کنید. می‌توانید به یک حمام ساده پای بروید یا با یک آبگرم آبگرم موتوری خود را نوازش کنید، که می‌تواند لرزش، ماساژ آرامش‌بخش یا غرغر کردن را به تجربه خیساندن شما اضافه کند. اسانس های مورد علاقه شما و نمک اپسوم به نرم شدن پوست اطراف ناخن های مشکل دار و کاهش تورم و التهابی که اغلب همراه با رشد درونی است کمک می کند.

برداشتن ناخن در حال رشد ممکن است کار سختی به نظر برسد. اما اگر ابزار مناسبی مانند ابزارهای موجود در لیست امروزی را انتخاب کنید، طولی نمی‌کشد که یاد می‌گیرید مانند یک حرفه‌ای سلامت پای خود را حفظ کنید و از ناخن‌های روییده سرسخت پا جلوگیری کنید.