ترامپ لغو اوباماکر را دوباره در دستور کار قرار داد


میزبان

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق و نامزد فعلی جمهوری خواهان در سال 2024، قصد دارد لغو قانون مراقبت مقرون به صرفه را دوباره در دستور کار سیاسی قرار دهد، که باعث خوشحالی دموکرات ها می شود و به محبوبیت فزاینده قانون بهداشت اشاره می کنند.

در همین حال، در تگزاس، دادگاه عالی ایالتی تماماً جمهوری خواه این هفته شکایتی را مطرح کرد که توسط بیش از دوجین زن تنظیم شده بود که گفته بودند به دلیل عبارات مبهم ممنوعیت تقریباً کامل سقط جنین در ایالت، هنگام تجربه عوارض بارداری، زندگی آنها به خطر افتاده است.

میزگردهای این هفته جولی روونر از اخبار سلامت KFF، جوآن کنن از دانشگاه جان هاپکینز و مجله پولیتیکو، ویکتوریا نایت از آکسیوس و سارا کارلین اسمیت از ورق صورتی هستند.

از جمله نکات مهم اپیزود این هفته:

  • FDA اخیراً یک داروی امیدوارکننده دیگر برای کاهش وزن را تأیید کرده است که گزینه دیگری را برای پاسخگویی به تقاضای عظیم برای چنین داروهایی ارائه می دهد که مزایای سلامتی قابل توجهی را وعده می دهند. اما مدیکر و بیمه‌گران خصوصی نسبت به پرداخت هزینه این داروهای بسیار گران‌قیمت محتاط هستند.
  • وقتی صحبت از داروهای گران قیمت شد، دادگاه‌ها در حال بررسی استفاده از انباشته‌کننده‌های به اصطلاح copay هستند که توسط شرکت‌های دارویی و دیگران برای کاهش هزینه‌های دارویی گران برای بیماران ارائه می‌شوند. آخرین حکم، قوانین دولت فدرال در مورد این موضوع را متناقض خواند و استفاده از انباشته‌کننده‌های پرداخت مشترک را با در دسترس بودن جایگزین‌های ارزان‌تر و عمومی مرتبط دانست.
  • کنگره در ماه ژانویه هزینه های دولت را مجددا بررسی خواهد کرد، اما این به زودی برای رسیدگی به تغییرات سیاست پایان سال برای برخی برنامه های بهداشتی، مانند کاهش معلق پرداخت های مدیکر برای پزشکان کافی نیست.
  • «این هفته در اطلاعات نادرست پزشکی» راهنمای کارکنان Stat را برای کمک به افراد عادی در کشف اینکه آیا نتایج مطالعات بالینی واقعاً نشان دهنده یک «دستیابی به موفقیت» است یا خیر، برجسته می کند.

همچنین در این هفته، رونر با راچانا پرادهان از اخبار سلامت KFF مصاحبه کرد، که آخرین ویژگی “صورتحساب ماه” را گزارش و نوشت، درباره زنی که برای آزمایش‌های اولیه قبل از تولد به آزمایشگاه بیمارستان مراجعه کرده بود و در نهایت تقریباً 2400 دلار بدهکار بود. اگر صورتحساب پزشکی ظالمانه یا گیج کننده ای دارید که می خواهید با ما در میان بگذارید، می توانید این کار را در اینجا انجام دهید.

به‌علاوه، برای «اعتبار اضافی»، اعضای پانل داستان‌های مربوط به سیاست‌های بهداشتی را که این هفته خوانده‌اند پیشنهاد می‌کنند که فکر می‌کنند شما نیز باید بخوانید:

جولی روونر: KFF Health News» «باز کردن «Medicaid» دریافت کمک‌های عمومی دیگر را سخت‌تر می‌کند» نوشته کاترین هاتون، راچانا پرادان و سامانتا لیس.

جوآن از: KFF Health News “او زمانی به رئیس جمهور در مورد مسائل مربوط به سالمندی مشاوره داد. اکنون، او با ناتوانی جدی و افسردگی مبارزه می کند، نوشته جودیت گراهام.

ویکتوریا نایت: «سلاح مخفی واشنگتن یک نوشیدنی انرژی‌زای دوست‌داشتنی ژنرال Z با کافئین بیشتر از خدا» از Business Insider، اثر لورن وسپولی.

سارا کارلین اسمیت: «مدیران بیمه ProPublica از پرداخت هزینه درمان سرطانی که می‌توانست او را نجات دهد، خودداری کردند. اینطور انجام دادند» نوشته مایا میلر و رابین فیلدز.

همچنین در قسمت این هفته ذکر شده است:


برای شنیدن همه پادکست های ما، اینجا کلیک کنید.

و در «سلامت چیست؟» در KFF Health News مشترک شوید. بر Spotify، پادکست های اپل، قالب های جیبی، یا هر جا که به پادکست گوش می دهید.

مطالب مرتبط

تماس با ما ارسال یک نکته داستان



Source link