حکم IVF آلاباما هنوز موج می زند


میزبان

طنین رای دادگاه عالی آلاباما مبنی بر اینکه جنین ها از نظر قانونی کودک هستند، این هفته هم در ایالت ها و هم در واشنگتن ادامه یافت. در حالی که قانونگذاران آلاباما در تلاش برای یافتن راهی برای محافظت از خدمات لقاح آزمایشگاهی بدون انکار مستقیم “شخصیت” جنین ها بودند، قانونگذاران در فلوریدا رأی گیری در مورد قانون “شخصیت” خود ایالت را به تعویق انداختند. و در واشنگتن، جمهوری خواهان برای یافتن راهی برای جلب رضایت دو گروه از پایگاه خود تلاش کردند: کسانی که از IVF حمایت می کنند و کسانی که معتقدند جنین ها مستحق حقوق کامل قانونی هستند.

در همین حال، کنگره ممکن است در نهایت به توافق مالی برای سال مالی که از اول اکتبر آغاز شده است نزدیک شود. ، نتوانست برش را انجام دهد.

میزگردهای این هفته جولی روونر از اخبار سلامت KFF، راشل کورز از استات، رایلی گریفین از اخبار بلومبرگ، و جوآن کنن از دانشکده های پرستاری و بهداشت عمومی دانشگاه جان هاپکینز و مجله پولیتیکو هستند.

از جمله نکات مهم اپیزود این هفته:

  • قانونگذاران در حال آماده‌سازی قراردادهای کوتاه‌مدت هستند تا بودجه دولت را حداقل برای چند هفته دیگر ادامه دهند، اگرچه برخی از اولویت‌های بهداشتی مانند آماده‌سازی برای یک بیماری همه‌گیر آینده و پایین نگه‌داشتن قیمت داروهای تجویزی ممکن است این کاهش را انجام ندهند.
  • پس از تصمیم دادگاه عالی آلاباما مبنی بر اینکه جنین های فریز شده انسان هستند، جمهوری خواهان بر سر آینده IVF اختلاف نظر پیدا کردند. بحث احساسی بر سر این رویه – که بسیاری از محافظه کاران، از جمله مایک پنس، معاون رئیس جمهور سابق، معتقدند باید در دسترس باشد – باعث آشفتگی برای حزب می شود. و دموکرات ها بدون شک به رای دهندگان در مورد آن یادآوری می کنند و پیامدهای فشار محافظه کارانه به مراقبت های بهداشتی باروری را برجسته می کنند.
  • تعداد قابل توجهی از پزشکان در آیداهو به دلیل ممنوعیت شدید سقط جنین، ایالت یا حوزه مراقبت باروری را ترک می کنند. با توجه به اینکه بسیاری از بیمارستان‌ها با هزینه خدمات زایمان و زایمان دست و پنجه نرم می‌کنند، این ممنوعیت فقط در برخی مناطق مراقبت‌های قبل، حین و بعد از زایمان را برای زنان سخت‌تر می‌کند – چه نیاز به مراقبت سقط جنین داشته باشند یا نه.
  • یک حمله سایبری بزرگ با هدف قرار دادن اطلاعات شخصی بیماران ثبت‌نام شده در یک طرح بهداشتی متعلق به گروه UnitedHealth، توجه را به افزایش خطرات ادغام در مراقبت‌های بهداشتی جلب می‌کند. در همین حال، وزارت دادگستری به طور جداگانه در حال تحقیق در مورد UnitedHealth برای نقض احتمالی ضد تراست است.
  • «اطلاعات نادرست این هفته در سلامت»: جوآن کنن، عضو پانل توضیح می‌دهد که چگونه تلاش‌ها برای جلوگیری از اطلاعات نادرست درباره واکسن جدید برای RSV موفقیت‌آمیز نبوده است.

همچنین در این هفته، روونر با گریر دانلی، دانشیار دانشکده حقوق دانشگاه پیتسبورگ، در مورد اینکه چگونه یک قانون 150 ساله ضد بدخلقی که هنوز رواج دارد، می‌تواند برای ممنوعیت سقط جنین در سراسر کشور استفاده شود، مصاحبه می‌کند.

به‌علاوه، برای «اعتبار اضافی»، اعضای پانل داستان‌های مربوط به سیاست‌های بهداشتی را پیشنهاد می‌کنند که این هفته خوانده‌اند و فکر می‌کنند شما نیز باید بخوانید:

جولی روونر: ProPublica «کشورهایشان سقط جنین را ممنوع کرد. پزشکان اکنون می گویند که نمی توانند به زنان مراقبت های نجات دهنده بالقوه بدهند، نوشته کاویتا سورانا.

ریچل کورز: «کمک ۱ میلیارد دلاری» نیویورک تایمز، شهریه رایگان در دانشکده پزشکی برانکس را فراهم می کند، نوشته جوزف گلدشتاین.

جوآن از: «یافته‌ای غیرمنتظره از Axios نشان می‌دهد که ماه کامل ممکن است واقعاً برای بیمارستان‌ها سخت باشد» توسط تینا رید.

رایلی گریفین: «آمریکا به دنبال محدود کردن دسترسی چین به داده‌های شخصی آمریکایی‌ها» از بلومبرگ، توسط رایلی گریفین و مکنزی هاوکینز.

همچنین در پادکست این هفته ذکر شده است:


برای شنیدن همه پادکست های ما، اینجا کلیک کنید.

و در «سلامت چیست؟» در KFF Health News مشترک شوید. بر Spotify، پادکست های اپل، قالب های جیبی، یا هر جا که به پادکست گوش می دهید.

مطالب مرتبط

تماس با ما ارسال یک نکته داستان



Source link