در سال جدید، همه مهاجران در کالیفرنیا بدون در نظر گرفتن وضعیت قانونی، واجد شرایط دریافت Medicaid هستند.


میلاگرو، یک مهاجر پرویی در شهرستان ریورساید، کالیفرنیا، در دو دهه‌ای که در این کشور بوده، به مراقبت‌های بهداشتی دسترسی داشته است.

این مرد 48 ساله که به عنوان مدیر دفتر در یک سازمان غیرانتفاعی کار می کند، می تواند از طریق مجموعه محدودی از مزایایی که ایالت در اختیار مهاجران بدون اقامت قانونی قرار می دهد، مراقبت های اضطراری دریافت کند. و او توانسته است ماموگرافی، اشعه ایکس و آزمایش خون را در کلینیک هایی که بر اساس درآمد دریافت می کنند، دریافت کند. اما گرفتن چنین قرارهایی ممکن است زمان زیادی طول بکشد و آنها اغلب از خانه دور هستند.

میلاگرو، که خواست نام خانوادگی خود را به دلیل ترس از مقامات مهاجرت مخفی کنند، می‌گوید: «خیلی ناامیدکننده است، زیرا باید برای رفتن وقت داشته باشید، و نمی‌توانید فقط یک روز کار را از دست بدهید.

میلاگرو و همسرش از جمله بیش از 700000 مهاجر 26 تا 49 ساله هستند که انتظار می‌رود در تاریخ 1 ژانویه واجد شرایط بیمه کامل سلامت شوند. این زمانی است که کالیفرنیا گام نهایی را برای باز کردن Medi-Cal، برنامه مراقبت‌های بهداشتی ایالتی برای افراد کم‌سال برمی‌دارد. ساکنان درآمدی، برای هرکسی که واجد شرایط واجد شرایط بودن باشد، صرف نظر از وضعیت مهاجرت آنها.

همانطور که بارها گزارش داده ام، دریافت مراقبت با کیفیت از طریق Medi-Cal می تواند یک چالش باشد. اما این جمعیت – اغلب نان آور خانه هایی که توانایی پرداخت هزینه های بیماری را ندارند – دسترسی بهتری به خدماتی مانند مراقبت های اولیه و تخصصی، معاینات معمول دندانپزشکی، داروهای تجویزی، مراقبت های بیمارستانی، تست های آزمایشگاهی، اسکن و سلامت روان دارند. خدمات.

طبق جدیدترین داده های وزارت بهداشت ایالتی، ثبت نام کنندگان جدید به بیش از 655000 کودک، بزرگسالان جوان تا 25 سال و بزرگسالان 50 ساله یا بیشتر که قبلاً از طریق توسعه های قبلی برای Medi-Cal ثبت نام کرده اند، می پیوندند که مجوز قانونی ندارند. خدمات مراقبتی

حامیان مهاجران خاطرنشان می کنند که افرادی که بیمه درمانی ندارند معمولاً بیمارتر هستند و جوان تر می میرند. سارا دار، مدیر سیاست دفتر مهاجرت کالیفرنیا در لس آنجلس می‌گوید: «این زندگی را برای مردم تغییر می‌دهد که اکنون می‌توانند برای معاینات منظم، آزمایش‌های آزمایشگاهی، بررسی دیابت یا فشار خون بالا بروند. مرکز سیاست.

میلاگرو می گوید که در مورد آنچه در راه است هیجان زده است. او می‌گوید: «در جوانی هرگز معاینه منظم نداشتم. “اکنون، من بیشتر از این واقعیت آگاه هستم که باید مراقب سلامتی خود باشم.”

پیش بینی می شود که گسترش پوشش کامل Medi-Cal برای افراد واجد شرایط در محدوده سنی 26 تا 49 سال بدون توجه به وضعیت مهاجرت، 1.4 میلیارد دلار در شش ماه اول و 3.4 میلیارد دلار در سال پس از اجرای کامل هزینه داشته باشد.

تخمین ایالت از بیش از 700000 ثبت نام جدید بر اساس تعداد افرادی در گروه سنی است که قبلاً برای مجموعه محدودتری از مزایا، معروف به “محدوده محدود” Medi-Cal، از جمله Milagro، ثبت نام کرده اند. آنها در تاریخ 1 ژانویه به طور خودکار به Medi-Cal کامل منتقل می شوند. ایالت شروع به ارسال اعلان های پستی برای اطلاع از مزایای گسترده و هدایت آنها به انتخاب یک طرح سلامت Medi-Cal کرده است، مگر اینکه در شهرستانی زندگی کنند که فقط یک طرح دارد.

دسترسی به ساکنان باقی‌مانده در محدوده سنی 26 تا 49 سال که تحت پوشش این توسعه قرار می‌گیرند، سخت‌تر خواهد بود، زیرا دولت نمی‌داند چه کسانی، کجا و چه تعداد هستند. حامیان بیماران، گروه های اجتماعی و ادارات رفاه شهرستان با تعدادی موانع روبرو هستند: موانع زبانی، احتیاط سازمان های دولتی، و ترس از اینکه ثبت نام برای منافع عمومی می تواند شانس اقامت قانونی را به خطر بیندازد.

یک چالش این است که مهاجران را متقاعد کنیم که اقامت در Medi-Cal بعید است بر وضعیت مهاجرت آینده آنها تحت قانون به اصطلاح هزینه عمومی تأثیر بگذارد. مدافعان اشاره می کنند که کالیفرنیا به هر حال اطلاعات ثبت نام کنندگان را با مقامات مهاجرت فدرال به اشتراک نمی گذارد.

اما احساسات شدید ضد مهاجرتی که در دوران دولت ترامپ بسیار رایج بود و با آماده شدن ملت برای انتخابات 2024 ادامه می‌یابد «پیامی به این جوامع فرستاد که باید در سایه زندگی کنند و مستحق مزایایی نیستند». .

حتی کسانی که قبلاً نسخه محدود Medi-Cal را دارند، اگر اطلاعات تماس آنها به روز نباشد، برای دسترسی به آنها چالش برانگیز خواهد بود. و ممکن است غافل باشند که اصلاً بخشی از Medi-Cal هستند. به عنوان مثال، اگر آنها یک بحران سلامتی داشتند، به اورژانس منتقل می شدند، و کارکنان بیمارستان به سادگی از آنها می خواستند مدارکی را برای پوشش درمان خود امضا کنند، ممکن است متوجه نشوند که ارسال نامه از Medi-Cal به چه معناست.

و برخی ممکن است از هرگونه تماس با دولت بترسند. لنا سیلور، مدیر خط مشی و حمایت اداری در خدمات حقوقی محله شهرستان لس آنجلس، می گوید که او یک جلسه آموزشی برگزار کرد که در آن زنی که با کارگران روزمزد کار می کرد گفت که بسیاری از آنها می ترسند پاکت هایی را که دریافت کرده بودند باز کنند.

وزارت خدمات مراقبت های بهداشتی یک کمپین تبلیغاتی به 19 زبان را رهبری می کند که شامل تبلیغات در رادیو، تلویزیون و رسانه های اجتماعی است.

مسائل بالقوه پیچیده کننده این واقعیت است که گسترش مزایای سلامتی به این آخرین – و بزرگترین – گروه مهاجران همزمان با به اصطلاح باز شدن Medi-Cal است، که در آن بیش از 900000 ذی‌نفع و شمار زیادی از افراد، عمدتاً به دلیل کاغذبازی ناقص، از فهرست خارج شده‌اند. همانطور که معافیت های دوران همه گیر منقضی می شوند.

مهاجران دارای Medi-Cal محدود نیز باید واجد شرایط بودن درآمد مستمر خود را در زمان رهاسازی نشان دهند، زمانی که چنین درخواستی در بالای اعلان‌هایی که آنها را از مزایای جدید گسترش یافته مطلع می‌کند، گیج‌کننده باشد.

اگر شما، یک دوست یا یکی از عزیزانتان مهاجری هستید که اقامت قانونی ندارید، منابعی برای کمک به هدایت فرآیند ثبت نام Medi-Cal در دسترس هستند. صفحه ای در وب سایت وزارت خدمات مراقبت های بهداشتی (dhcs.ca.gov) گسترش را توضیح می دهد و حاوی پرسش های متداول به زبان های مختلف است که مزایای جدیدی را که با آن همراه است را شرح می دهد.

اگر برای ثبت نام در طرح Medi-Cal یا پر کردن فرم هایی برای نشان دادن واجد شرایط بودن خود به کمک نیاز دارید، Health Consumer Alliance (healthconsumer.org یا 1-888-804-3536) را امتحان کنید. کلینیک های اجتماعی نیز منابع خوبی هستند، همانطور که دفاتر شهرستانی که Medi-Cal را مدیریت می کنند.

برندا، یک ساکن 33 ساله شهرستان لس آنجلس که همچنین درخواست کرد نام خانوادگی خود را به دلیل نداشتن وضعیت مهاجرت قانونی حفظ کند، می‌گوید دریافت مزایای کامل Medi-Cal “یک موهبت قدیمی بزرگ” خواهد بود. او در کودکی از مکزیک آمد و مجبور بود بیشتر نیازهای مراقبت های بهداشتی را از جیب خود بپردازد. او به ندرت پیش دکتر می رود، سه سال است که با وجود دندان درد به دندانپزشک مراجعه نکرده و عینکش پنج ساله است.

در ژانویه، او قصد دارد از نظر سرطان سینه و دیابت، که در خانواده او وجود دارد، غربالگری شود. و او می گوید: “من قطعاً می خواهم دندان هایم را درست کنم. من همیشه یک لبخند کلگیت می خواستم.»

این مقاله توسط اخبار سلامت KFF، که منتشر می کند خط سلامت کالیفرنیا، یک سرویس مستقل از سرمقاله بنیاد مراقبت های بهداشتی کالیفرنیا.

مطالب مرتبط

تماس با ما ارسال یک نکته داستان





Source link