قانون پیشنهادی جدید ONC: گام بعدی برای پیشبرد پیوسته مراقبت از طریق فناوری و قابلیت همکاری


امروز، ONC اطلاعیه ای درباره قوانین پیشنهادی (NPRM) با عنوان، “اچداده های سلامت، تیechnology، and Interoperability: Certification Program Updates، Algorithm Transparency, and Information Sharing” (ما به صورت محاوره ای به قوانین آینده با استفاده از خلاصه “HTI” اشاره خواهیم کرد و به این قانون به عنوان HTI-1 اشاره می کنیم). قانون پیشنهادی HTI-1 که حدود سه سال پس از قانون نهایی ONC Cures منتشر شد، بر پیشرفت چشمگیری استوار است که برای حمایت از بیماران و ارائه دهندگان در سراسر زنجیره مراقبت انجام شده است.

این پیشنهادها افق فناوری اطلاعات سلامت (IT سلامت) را شامل می‌شود، از جمله پیشنهادهایی در مورد انتقال اطلاعات سلامت به صورت الکترونیکی، در مورد استانداردهای داده‌های جدید که به اطمینان از درک اطلاعات هنگام ورود و خروج از یک سیستم کمک می‌کند، در مورد گزارش الکترونیکی موردی که از عموم پشتیبانی می‌کند. بهداشت و واکنش اضطراری در سراسر کشور، و در مورد شفافیت الگوریتم به طوری که کاربران فناوری اطلاعات سلامت اطلاعات بیشتری در مورد الگوریتم‌های فعال یا در ارتباط با فناوری تایید شده‌ای که برای مراقبت استفاده می‌کنند، داشته باشند. چند مورد دیگر که در قانون پیشنهادی مشاهده خواهید کرد عبارتند از:

  • اجرای 21خیابان الزام قانون درمان قرن برای ایجاد وضعیت برنامه گزارش دهی پرونده الکترونیک سلامت (EHR) و حفظ گواهینامه به عنوان بخشی از برنامه گواهینامه فناوری اطلاعات سلامت ONC
  • به‌روزرسانی‌های مقررات مسدود کردن اطلاعات ONC، از جمله پیشنهادی برای افزودن شرط چارچوب معتمد تبادل و توافق مشترک (TEFCA) به استثنای روش اصلاح‌شده و تغییر نام یافته
  • مقررات رابط برنامه نویسی کاربردی که از حرکت امن اطلاعات بین سیستم های فناوری اطلاعات سلامت بیشتر پشتیبانی می کند
  • استانداردها و معیارهای صدور گواهینامه جدید و تجدید نظر شده، از جمله داده های اصلی ایالات متحده برای استاندارد قابلیت همکاری نسخه 3 (USCDI v3)

در هفته‌های آینده، چندین جلسه اطلاعاتی درباره قانون پیشنهادی HTI-1 برگزار خواهیم کرد. وب سایت ما را بررسی کنید که در آن می توانید برای جلسات آینده ثبت نام کنید و برگه های اطلاعاتی و سایر منابع را در مورد قانون پیشنهادی جدید پیدا خواهید کرد.

یک چیز دیگر! فراموش نکنید که نظر خود را در مورد قانون پیشنهادی به ما بگویید. دوره نظرات هفته آینده در 18 آوریل باز خواهد شد. لطفاً نظرات خود را تا ساعت 11:59 بعد از ظهر به وقت ET در 20 ژوئن 2023 ارسال کنید.

قانون پیشنهادی را بخوانید.