محبوب ترین وبلاگ های ما | موفقیت مراقبت های بهداشتی


در Healthcare Success، از زمان تأسیس آژانس خود در سال 2006، دانش، نکات و ترفندهای بازاریابی را به اشتراک می گذاریم.

در اینجا، تعدادی از به‌موقع‌ترین و محبوب‌ترین وبلاگ‌های ما را می‌بینید که به راحتی بر اساس موضوع بازاریابی سازماندهی شده‌اند.

با برخی از کلاسیک ها شروع کنید

چه یک بازاریاب جدید باشید و چه یک حرفه ای با تجربه، در موضوعات ضروری که می تواند تأثیر قابل توجهی بر کسب و کار مراقبت های بهداشتی شما داشته باشد، عمیقاً غوطه ور شوید.

  • 15 استراتژی بازاریابی مراقبت های بهداشتی برای جذب مصرف کننده مراقبت های بهداشتی امروزی
    برای کمک به شما در مسیر موفقیت در بازاریابی، در اینجا 15 استراتژی همیشه به روز ما وجود دارد که باید هنگام توسعه برنامه بازاریابی مراقبت های بهداشتی خود در نظر بگیرید.
  • بازاریابی یکپارچه
    اگر نمی دانید چرا بازاریابی یکپارچه برای برندهای مراقبت های بهداشتی بسیار مهم است، بهتر است این مطلب را بخوانید. در آن، ما به اشتراک می‌گذاریم که چرا ایجاد یک سفر مشتری ساده، قابل اعتماد و سازگار با استفاده از رویکرد بازاریابی یکپارچه و شش روشی که سازمان مراقبت‌های بهداشتی شما می‌تواند این کار را شروع کند، مهم است.
  • نمایه کسب و کار Google
    این پست وبلاگ مفید در نمایه کسب و کار Google بهترین راه برای یادگیری نحوه ادعای نمایه خود و استفاده حداکثری از آن برای به دست آوردن مشتریان بیشتر مراقبت های بهداشتی است.
  • بررسی آنلاین بیماران
    بسیاری از برندهای سلامت و تندرستی به دلیل نقض احتمالی HIPAA یا سایر مسائل مربوط به انطباق، تمایلی به درگیر شدن با بررسی های آنلاین ندارند، اما این امر بسیار مهم است.

    ما این راهنمای دقیق را به طور خاص برای پاسخ به بررسی های مراقبت های بهداشتی ایجاد کردیم. ما همچنین قالب‌های رایگان را برای کمک به شما در پاسخگویی به بازخورد آنلاین به روشی حرفه‌ای، مفید و مطابق با HIPAA قرار داده‌ایم که از اعتبار برند شما محافظت می‌کند.

بینش بازاریابی بر اساس جمعیت شناسی

هر نسلی بر اساس تجربیات خود در دوران رشد، شرایط اقتصادی که از آنها جان سالم به در برده است، و چیزهایی که در زندگی شخصی و حرفه ای خود با آنها دست و پنجه نرم کرده اند، چالش ها و فرصت های بازاریابی منحصر به فردی دارد.

مهم است که تجربیات جمعی هر نسل را در بازاریابی خود در نظر بگیرید تا پیام های شما با بیشترین مخاطب ممکن طنین انداز شود.

  • زنان
    با وجود ناآرامی های فراوان پیرامون سلامت زنان، داشتن یک استراتژی بازاریابی واضح، مختصر و شفاف که با نیازهای منحصر به فرد آنها همخوانی داشته باشد ضروری است. این وبلاگ هشت راه برای بازاریابی موثرتر برای زنان مصرف کننده خدمات بهداشتی ارائه می دهد.

بهترین برندینگ

برندینگ شما در مورد شما چه می گوید؟ چه بر روی رشد و گسترش مداوم تمرکز کرده باشید و چه در عصر دیجیتال امروزی مرتبط بمانید، دو وبلاگ زیر حتماً باید بخوانید.

  • چند مکان
    آیا مکان‌هایی که به تازگی تراز شده‌اند، مارک و بازار مناسبی دارند؟ آیا آنها با جوامع مربوطه، مکان های جغرافیایی و مخاطبان هدف خود طنین انداز هستند؟ از این چک لیست باندبندی نهایی برای ارائه دهندگان چندمکانی استفاده کنید تا برند مراقبت های بهداشتی بهتری ایجاد کنید – مهم نیست چند مکان دارید.
  • برندهای زنده
    چگونه برند مراقبت های بهداشتی شما می تواند در عصر دیجیتال مرتبط بماند؟ چگونه می توانید دسترسی خود را گسترش دهید و تعامل رسانه های اجتماعی را افزایش دهید؟ در این پست به شما آموزش می‌دهیم که چگونه با ایجاد یک برند زنده، با مخاطبان و کانال‌های مورد نظر آنها سازگاری داشته باشید و در عین حال با ارزش‌های اصلی و ماموریت خود سازگار باشید.

بازاریابی محتوای مدیریت شده

بهترین راه برای ایجاد آگاهی از برند و رشد تعامل و حفظ بیمار چیست؟
یک استراتژی بازاریابی محتوای قوی را اجرا کنید که

  • بیماران بالقوه را آموزش می دهد
  • آخرین به روز رسانی الگوریتم گوگل را در نظر می گیرد
  • از مهارت و تخصص سازندگان محتوای مراقبت های بهداشتی درجه یک استفاده می کند

اگر می‌خواهید از رقبای خود پیشی بگیرید، ما همه چیزهایی را که برای شروع نیاز دارید در اینجا داریم:

سئو استراتژیک

آیا می‌دانستید ۸۰ درصد بیماران قبل از تعیین وقت، اطلاعات بیمارستان‌ها و اقدامات پزشکی را به صورت آنلاین جستجو می‌کنند؟ موتورهای جستجو به قابل اعتمادترین (و راحت‌ترین) ابزارهای تحقیقاتی افراد تبدیل شده‌اند، اما کمتر از 1٪ به صفحه اول نتایج جستجوی Google نگاه می‌کنند.

چند وبلاگ بعدی به کسب و کار شما کمک می کند تا رتبه بالایی کسب کند، از لیست سیاه گوگل جلوگیری کند و مشکلات رایجی را که می تواند بر رتبه صفحه شما تأثیر منفی بگذارد دور بزند.

برای یادگیری بایدها و نبایدهای بهینه سازی موتورهای جستجو، هفت مشکل فنی سئو را بررسی کنید که می تواند دید وب سایت شما را در گوگل فلج کند و خطرات سئو در بهینه سازی را کاهش دهد. سپس یک پرایمر در مورد سئو کلاه سیاه تهیه کنید و یاد بگیرید که چگونه از آسیب رساندن به رتبه صفحه خود جلوگیری کنید.

اطلاعات جستجوی پولی

صنعت جستجوی پولی دائما در حال تغییر است.
با واژه نامه جامع جستجوی پولی ما، مدیریت بهتری بر آن داشته باشید.

هنگامی که ایده بهتری از اصطلاحات صنعت پیدا کردید، هفت اشتباه رایج در جستجوی پولی را مرور کنید که برندهای مراقبت بهداشتی مرتکب می شوند و چگونه از آنها اجتناب کنید تا مطمئن شوید که کمپین های جستجوی پولی شما تبلیغات مناسبی را برای مخاطبان مناسب ارائه می دهند و تجربه مثبتی را برای کاربران و جستجوی شما فراهم می کنند. موتورها

در مرحله بعد، 18 راه برای بهینه سازی صفحه فرود مراقبت های بهداشتی خود برای به حداکثر رساندن بازدیدکنندگان با ارزش بالا برای انجام یک اقدام دلخواه (تبدیل) کشف کنید.

رسانه های اجتماعی باهوش

بیشتر و بیشتر برندها و شرکت های مراقبت های بهداشتی از رسانه های اجتماعی برای ایجاد یک دنبال کننده وفادار، تعامل با بیماران موجود، جذب بیماران جدید و رشد استفاده می کنند. در اینجا یک کتاب بازی سه قسمتی برای ایجاد و حفظ حضور سالم در رسانه های اجتماعی آورده شده است:

رهبری فکری

ما بهترین مجموعه وبلاگ خود را با چند وبلاگ کامل می کنیم که دیدگاه صنعت منحصر به فرد ما را در مورد تغییر انتظارات مصرف کنندگان مراقبت های بهداشتی ارائه می دهد، چرا کارکنان مراقبت های بهداشتی بار ناامیدی بیماران را تحمل می کنند، و چرا پزشکان بیشتری بیمارستان ها و نهادهای شرکتی را به کار خصوصی انتخاب می کنند. .

از اینکه همراه ما خواندید، یاد گرفتید و رشد کردید سپاسگزاریم.

اگر مایلید در مورد موضوع خاصی اطلاعات بیشتری کسب کنید یا به دنبال منابع بازاریابی خاصی هستید، لطفاً به ما اطلاع دهید.