نیکی هیلی (و مخالفانش) با یک پیام واکسن مبارزه می کنند


فرماندار سابق کارولینای جنوبی نیکی هیلی خود را به عنوان صدای عقل در حزب جمهوری خواه به تصویر می کشد. او در مورد سقط جنین در اولین مناظره مقدماتی GOP گفت: «بیایید به توافق برسیم. “بیایید با این موضوع مانند یک موضوع محترمانه برخورد کنیم.”

اینجوری حرف میزنه – و نظرسنجی قوی در تقابل فرضی علیه رئیس جمهور بایدن – این به موقعیت هیلی کمک کرده است سبقت بالقوه فرماندار فلوریدا ران دیسانتیس به عنوان نامزد ریاست جمهوری “طرح B” حزب جمهوری خواه.

اما بررسی سوابق او در مورد واکسیناسیون نشان می دهد که چگونه مواضع خود را با دیدگاه های پایگاه جمهوری خواهان هماهنگ کرده است.

بسیاری از نامزدهای ریاست جمهوری جمهوریخواهان برای تنظیم دقیق پیام خود در مورد واکسیناسیون تلاش کرده اند. همکار من دانیل چانگ و گزارش داده ام، از آنجایی که رای دهندگان آنها به طور فزاینده ای نسبت به عکس هایی که اکثر پزشکان به شما می گویند برای سلامت عمومی حیاتی هستند، شک می کنند. رئيس جمهور سابق دونالد ترامپبه عنوان مثال، سعی کرده است به طور همزمان برای برنامه “عملیات Warp Speed” خود برای تسریع توسعه واکسن های کرونا و همچنین اعتبار درخواست کند. بش دسانتیس برای ترویج واکسیناسیون به فلوریدیایی ها.

چهل درصد جمهوریخواهان معتقدند که والدین باید بتوانند از واکسن های مورد نیاز دوران کودکی خودداری کنید – طبق نظرسنجی سپتامبر از KFF، حدود دو برابر این میزان در سال 2019. در مقایسه با دموکرات‌ها، حمایت از واکسیناسیون ثابت مانده است 84 درصد گفتن آنها باید برای دانش آموزان مدارس دولتی الزامی باشد.

این موضوع برای هیلی بسیار دشوار است زیرا سعی می کند خود را به عنوان نامزد معقول حزب جمهوری خواه حفظ کند. پیام اصلی او: واکسن های کووید خوب هستند اما نباید مورد نیاز باشند.

هیلی در دوران اوج همه‌گیری، از تلاش‌های دولت ترامپ برای تسریع در تولید واکسن تمجید کرد – و حتی تبلیغ می شود یکی از بنیانگذاران مایکروسافت بیل گیتسکمک های مالی برای کارخانه های تولید واکسن

اما او از آن زمان مخالفت خود را با دستورات واکسن اعلام کرد و گفت: مصاحبه نوامبر 2021 با شبکه پخش مسیحی: “اختیارات کاری نیست که آمریکا انجام می دهد.” و او برخی مضامین ضد واکسن را تشویق کرده است.

“آیا من آن را دریافت کردم، آیا خانواده من آن را دریافت کردند؟ بله،» او در مصاحبه CBN گفت. اما اگر از زنی بپرسید که می‌خواهد باردار شود، و او نگران این موضوع است، یا از والدینی بپرسید که ممکن است فرزندش به خطر بیفتد، و آنها نگران این موضوع هستند، این یک تصمیم شخصی خانوادگی است.

این ایده که واکسن کرونا ممکن است با باروری تداخل داشته باشد، ترس رایجی است که توسط فعالان ضد واکسن ایجاد شده است. این مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری در وب سایت خود می گوید “هیچ مدرکی مبنی بر اینکه هیچ واکسنی، از جمله واکسن‌های کووید-19، باعث مشکلات باروری شود، وجود ندارد.”

هیلی در اوایل کار سیاسی خود به عنوان قانونگذار ایالتی، لایحه ای را برای اجباری شدن واکسیناسیون HPV ارائه کرد. – یک ویروس رایج مقاربتی که برخی از انواع آن می تواند باعث سرطان دهانه رحم و سایر سرطان ها و همچنین زگیل تناسلی شود.

مزایای واکسیناسیون HPV به سختی قابل بحث است. یک مطالعه 2020 ردیابی تقریبا 1.7 میلیون دختران و زنان سوئدی بالای 11 سال تقریبا 90 درصد کاهش خطر ابتلا به سرطان دهانه رحم برای کسانی که واکسیناسیون را قبل از 17 سالگی شروع کرده اند، در مقایسه با افراد واکسینه نشده. واکسیناسیون HPV همچنین می تواند به محافظت از پسران در برابر برخی سرطان ها کمک کند.

اما هیلی و بقیه مجلس قانونگذاری کارولینای جنوبی با لابی گری از سوی انجیلی ها مواجه شدند که می ترسیدند این واکسن کودکان را به داشتن رابطه جنسی تشویق کند. حمایت از این لایحه حفاری شد. هیلی نام خود را به عنوان یکی از حامیان مالی حفظ کرد اما بعداً به این قانون رای منفی داد. به عنوان فرماندار، هیلی لایحه‌ای را وتو کرد که تزریق HPV را تشویق می‌کرد – نه اجباری.

موضع اولیه هیلی در مورد واکسن ها نسبت به برخی از رقبای او کمتر افراطی است. کارآفرین بیوتکنولوژی ویوک راماسوامیبرای مثال، گفته است که از تزریق واکسن کووید پشیمان است.

اما سابقه طولانی او در مورد مسائل واکسیناسیون امروز به نظر می رسد یک پیشگویی است. مگان ویس، یکی از اعضای هیئت علمی در دانشکده بهداشت عمومی آرنولد دانشگاه کارولینای جنوبی، در مورد مبارزه ایالت بر سر واکسن HPV گفت: “در نگاهی به گذشته، این آغاز برخی از جنبش اطلاعات نادرست واکسن بود.”


این مقاله به دلیل محدودیت های بازنشر برای انتشار در دسترس نیست. اگر در مورد در دسترس بودن این یا محتوای دیگر برای انتشار مجدد سؤالی دارید، لطفاً با NewsWeb@kff.org تماس بگیرید.


مطالب مرتبط

تماس با ما ارسال یک نکته داستان





Source link