پرسش و پاسخ: استفاده از بیوفیدبک برای اصلاح تجربیات فراگیر در زمان واقعی



هلیوم، که تجربیات واقعیت مجازی و واقعیت افزوده واکنشی را ارائه می دهد که بر اساس نوروفیدبک از بدن کاربر تنظیم می شود، اوایل سال جاری 3.6 میلیون دلار بودجه اولیه دریافت کرد و با کلینیک مایو قراردادی را برای توسعه تجربیات سلامت روان و تناسب اندام همهجانبه امضا کرد.

سارا هیل، مدیر عامل هلیوم، با او به گفتگو نشست MobiHealthNews برای بحث در مورد پیشنهادات شرکت مستقر در میسوری و مورد استفاده آن در مراقبت های بهداشتی.

موبی سلامت نیوز: آیا می توانید در مورد هلیوم و نحوه عملکرد جنبه بیوفیدبک به من بگویید؟

سارا هیل: بنابراین، هلیوم یک داروی دیجیتال، یک مکانیسم مقابله ای غیر مضر برای سلامت روان و خواب است، و فقط از رسانه های غوطه ور به روشی شفابخش استفاده می کند. و همانطور که رسانه ها می توانند مضر باشند وقتی چیزهایی را در فید اجتماعی خود تماشا می کنید یا چیزهایی را در اخبار تماشا می کنید و می توانند ضربان قلب شما را افزایش دهند، رسانه ها نیز می توانند با کاهش سرعت سیستم عصبی شما بهبود پیدا کنند.

انواع مختلفی از پوشیدنی ها وجود دارد که [Healium] استفاده کنید. ما دو پوشیدنی سازگار داریم. یکی پیشانی بند مدیتیشن EEG است که فقط در سرتاسر پیشانی بسته می شود. به هیچ وجه تشخیصی نیست. این یک ابزار خودآگاهی است، اگر بخواهید یک سرعت‌دهنده است. بنابراین، الگوهای مغز شما را که با آرامش متمرکز مرتبط است، شناسایی می کند. و در این تجربیات، ذهن شما در واقع یک کرم شب تاب را کنترل می کند یا ممکن است هاله ای در اطراف شما باشد که اگر استرس خود را کاهش دهید از رنگ زرد به آبی تبدیل می شود. بنابراین رسانه ها به شما و فیزیولوژی خودتان واکنش نشان می دهند و پاسخ می دهند.

یا، در واقعیت افزوده، فقط در دستگاه تلفن همراه خود، می توانید Apple Watch خود را جفت کنید و می توانید از ضربان قلب خود برای سبک کردن منظومه شمسی استفاده کنید. و اگر ضربان قلب شما خیلی زیاد است، بازخورد این است که منظومه شمسی به عنوان بازخورد ملایمی برای شما تیره می شود تا تنفس شما افزایش یابد و سعی کنید ضربان قلب خود را کاهش دهید. بنابراین به نوعی شبیه بیوفیدبک/نوروفیدبک در مورد استروئیدها در داخل این محیط های غوطه ور است، جایی که بازخوردی که دریافت می کنیدفقط یک عدد نیست این فقط صوتی نیست. این در واقع یک رسانه همهجانبه است که در تحقیقات می دانیم که رسانه های فراگیر به یاد ماندنی تر هستند. این جذاب تر از مداخلات صوتی یا حتی دو بعدی است.

فراتر از محتوای Healium، فناوری اصلی ما به شما امکان می دهد محتوای XR را بر اساس EEG، ضربان قلب، رسانایی پوست، فشار خون و غیره تولید، اصلاح و به کاربر توصیه کنید. ابزارهای مهم در هوش مصنوعی مولد.

MHN: موارد کاربرد آن در مراقبت های بهداشتی چیست و چگونه با کلینیک مایو کار می کنید؟

تپه: کلینیک مایو دارای مجوز دانش فنی است و یکی از سرمایه گذاران در آخرین دور ما است.

هلیوم در مناطق استرس زا و برای فرسودگی شغلی استفاده می شود. اینها فرارهای بدون دارو هستند که می توانند به سرعت پاسخ استرس را قطع کنند و به سرعت سیستم عصبی را پایین بیاورند و مغز را فریب دهند تا فکر کند در موقعیت استرس زا نیستید. شما در واقع جای دیگری هستید. و این هدف هلیوم است برای ارائه ابزارهای بدون دارو که به افراد امکان می دهد احساس بهتری داشته باشند و یاد بگیرند که الگوهای مغز و ضربان قلب خود را خود تنظیم کنند. هلیوم به مدارس و ارتش نیز فروخته می شود. ورزشکاران نخبه نیز از هلیوم استفاده می کنند.

ما اخیرا برنده مسابقات زمینی انجمن بازیکنان NFL شد. و ما در فونیکس بودیم و در سوپر باول پیشرو بودیم و هلیوم را با ورزشکاران نخبه آنجا به اشتراک می‌گذاشتیم. می دانید، این المپیک استرس است، درست است؟ و همه برای آن آموزش ندیده اند. بنابراین اینها فقط ابزارهایی هستند که به آنها اجازه می دهد احساسات خود را ببینند تا بتوانند خودتنظیمی را بیاموزند.

MHN: یک صندلی در طول تجربه Healium وجود دارد. آیا به صندلی نیاز دارید؟

تپه: صندلی اختیاری است، اما ما از طرفداران بزرگ صندلی هستیم. این صندلی Revibe نام دارد و آنها یکی از شرکای ما هستند.

ما دوست داریم هلیوم را با ارتعاش و داستان ترکیب کنیم. و ما از انواع ورودی ها استفاده می کنیم، نه فقط از لرزش، یا EEG یا ضربان قلب. اما از عطر هم استفاده می کنیم. و یکی دیگر از آن وجود دارد شرکای ما به نام فناوری OVR، که یک پوشیدنی است که در Healium ادغام شده است، به طوری که زمانی که شما این تجربیات را تجربه می کنید، در واقع می توانید بوی ظاهر آن را حس کنید، که برای ما جذاب است. بنابراین ما به دنبال افرادی هستیم که در OVR هستند زیرا می‌دانیم که یکپارچه‌سازی رایحه در داستان‌گویی و غوطه‌ور شدن، و در کاهش سریع سیستم عصبی ارزش دارد.

MHN: آیا چیز دیگری هست که بخواهید اضافه کنید؟

تپه: ما یک برنامه رایگان برای جانبازان به نام Honor Everywhere داریم که برای آنها تورهای مجازی رایگان به جنگ جهانی دوم، ویتنام، کره یا یادبودهای زنان فراهم می کند. بنابراین، اگر از یک پیر جنگ جهانی دوم یا یک جانباز بیمار لاعلاج می شناسید، در مورد آن برنامه رایگان به آنها بگویید. در اکثر هدست های VR مستقل موجود است.