پشت صحنه دفتر عملیات ONC


دفتر افسر عملیات ONC، تحت هدایت مدیر عملیات لیزا لوئیس پرسون، مسئولیت طیف گسترده ای از عملکردهای استراتژیک و روزانه کلیدی و متنوع را بر عهده دارد که از سیاست و کار فنی ONC پشتیبانی می کند. در این ماه، سری ONC Staff Profile کار دو معاون عملیات ONC را برجسته می کند. آدرین کیمبل نظارت و جهت گیری استراتژیک مربوط به امور قانونگذاری، سازمانی و معماری امنیت سایبری، داده ها و گزارش ها، عملیات سیستم، مدیریت فضا و نظارت بر عملکرد را فراهم می کند. Erin Meter نظارت و جهت گیری استراتژیک مربوط به یکپارچگی برنامه، تدوین و اجرای بودجه، کمک های مالی و مدیریت تملک، سرمایه انسانی، مدیریت ریسک و درخواست های قانون آزادی اطلاعات را ارائه می دهد.

در مورد برخی از پروژه ها یا طرح هایی که رهبری می کنید به ما بگویید.

آدرین کیمبل: از سال 2018، من سرپرست مجموعه امور قانونگذاری بوده‌ام که بر همه پروژه‌های بزرگ نظارت می‌کند. در این نقش، دو هماهنگ کننده ملی قبلی را برای جلسات استماع کنگره با کمیته فرعی انرژی و بازرگانی مجلس در مورد بهداشت و کمیته HELP سنا آماده کردم. در طول چهار سال گذشته، من همچنین تلاش‌هایی را برای آموزش اعضای کنگره و کارکنان هیل در مورد اجرای قانون درمان قرن 21 توسط ONC و نقش ما در تلاش‌های پاسخ به بیماری همه‌گیر این وزارت هدایت کردم. در سال 2022، پس از بازنشستگی معاون سابق عملیات، نقش جدیدی به عنوان معاون عملیات عملیاتی بر عهده گرفتم. در این نقش، من با تیم عملیات ONC کار می کنم تا چندین ابتکار از جمله گسترش سبد امنیت سایبری خود، توسعه یک سیستم جدید سازمانی مبتنی بر برنامه، و ماندن در راس وضعیت به سرعت در حال تغییر COVID-19 در منطقه DC را معرفی کنیم. محیط امن برای بازگشت کارکنان به دفتر

علاوه بر این، نقش من در مدیریت پروژه OCOO صرفه جویی در هزینه ها، ساده سازی مناطق عملیاتی برای ایجاد کارایی و اجرای کامل بودجه ما در هر سال را شناسایی کرد.

ارین متر: من بر چندین طرح استراتژیک مرتبط با کار ONC نظارت می کنم، از جمله استخدام و حفظ کارکنان با هدف نهایی تبدیل ONC به یکی از بهترین مکان ها برای کار در دولت فدرال. پورتفولیوی من همچنین شامل فرمول بندی درخواست بودجه رئیس جمهور، اجرای بودجه، تدارکات، کمک های مالی و مدیریت ریسک شرکت است.

برخی از پروژه های مهمی که من روی آنها کار کرده ام شامل انتقال ONC به دورکاری در طول همه گیری و توسعه محل کار “تصور مجدد” است که اکنون داریم. من به تأمین بودجه اضافی ONC علاوه بر تخصیص سالانه ما کمک کردم. من همچنین برای تأمین بودجه برای برنامه توسعه نیروی کار فناوری و انفورماتیک بهداشت عمومی ONC (PHIT) کار کردم. هدف برنامه PHIT تقویت تلاش‌های فناوری اطلاعات سلامت عمومی ایالات متحده، بهبود جمع‌آوری داده‌های COVID-19، و افزایش نمایندگی جوامع کم‌نمایش در نیروی کار فناوری اطلاعات بهداشت عمومی، با آموزش بیش از 4000 دانش‌آموز، و تامین مالی Minority Serving Intuitions در ایالات متحده است. من به ویژه به کاری که این برنامه برای تقویت تلاش‌های فناوری اطلاعات سلامت عمومی ایالات متحده انجام می‌دهد، بهبود جمع‌آوری داده‌های COVID-19، و افزایش نمایندگی جوامع کم‌نمایش در نیروی کار فناوری اطلاعات بهداشت عمومی انجام می‌دهد، افتخار می‌کنم.

چه چیزی شما را به سمت حرفه خود در ONC سوق داد؟

و: بخش اول کار من در حوزه سیاسی بود، کار بر روی کمپین های انتخابات ایالتی و فدرال. تصمیم گرفتم به ONC بپیوندم زیرا می‌دانستم که می‌خواهم به تأثیر مثبت در زندگی مردم آمریکا، خارج از دنیای سیاسی ادامه دهم. من همیشه می دانستم که می خواهم زندگی ام را وقف خدمات عمومی کنم. من در خانواده ای از ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی و افسران نظامی بزرگ شدم. بیشتر دوران کودکی ام را در بیمارستان های آموزشی و نظامی انجام دادم. مادرم استاد پرستاری و افسر نظامی بازنشسته است. او همیشه بر اهمیت حمایت از بیمار خود تاکید کرده است.

تعهد ONC به ارائه دسترسی بیماران به سوابق مراقبت های بهداشتی الکترونیکی آنها، در نتیجه ایجاد فرصت هایی برای شفافیت و افزایش سواد بیمار، به دلیل پیشینه خانوادگی ام در من طنین انداز شده است. هیجان‌انگیزترین بخش کار در ONC این است که بتوانیم افراد خارج از دولت را در مورد ONC و تأثیرات کاری که ما در زندگی روزمره انجام می‌دهیم به اشتراک بگذاریم و آموزش دهیم.

EM: من به ONC پیوستم زیرا به مأموریت بهبود سلامت و رفاه افراد و جوامع با استفاده از فناوری و اطلاعات بهداشتی اعتقاد دارم. من به خاطر مردم و کار چالش برانگیز و در عین حال پرارزش به مدت 11 سال در ONC ماندم. ONC واقعاً به کارکنان خود اهمیت می دهد و فرصت ها و منابعی را ارائه می دهد، از جمله رویدادهای متعدد تنوع، برابری، گنجاندن و دسترسی، و یک برنامه آموزشی برای همه سطوح کارمندان. علاوه بر این، ONC فرصت های رشد متعددی دارد، به همین دلیل من به عنوان یک تحلیلگر بودجه شروع به کار کردم و یکی از معاونان عملیات اجرایی شدم. به نظر من کارم، و طبیعت دائماً در حال تکامل آن، بسیار هیجان انگیز و سریع است. علاوه بر این، من همیشه برای ارائه راه‌حل‌های جدید و بهبود عملکردهای عملیاتی موجود، چالش برانگیز هستم، چیزی که دوست دارم روی آن کار کنم.

برخی از مهارت‌ها یا نقاط قوت شما در کار خود در ONC چیست؟

و: برنامه ریزی استراتژیک، شبکه سازی و ایجاد رابطه به طور طبیعی برای من پیش می آید. مدیریت پروژه و برنامه ریزی استراتژیک OCOO، همراه با مجموعه امور قانونگذاری به من این امکان را می دهد که از این مهارت ها به طور کامل استفاده کنم و یک دارایی برای ONC باشم. ONC برای کار من ارزش قائل است زیرا من رویکردی فعالانه به مجموعه کاری خود دارم و توانایی منحصر به فردی برای پیش بینی آنچه در آینده می آید دارم.

EM: در عملیات، گاهی اوقات ضرب‌الاجل‌ها و پروژه‌ها فوق‌العاده فوری هستند و باید به سرعت انجام شوند، اما نیاز به پاسخ دقیق و مدبرانه دارند. فکر می کنم توانایی من برای آرام ماندن و تمرکز در این موقعیت ها ضروری بوده است. من همچنین معتقدم که مهارت های نوشتاری و تمایل به ادامه یادگیری و گسترش مجموعه مهارت هایم برای من در طول حرفه ام در ONC مفید بوده است.

چه چیزی در ONC انجام داده اید و به آن افتخار می کنید و چرا؟

و: من به کارم با سهامداران کنگره و عضویت در تیمی که طرح پیشنهادی برنامه PHIT را تهیه کرده است، افتخار می کنم. در طول چهار سال گذشته، من روابط کاری قابل توجهی با رئیس و کارکنان اعضای رتبه بندی کمیته های مجوز و تخصیص ONC ایجاد کردم.

من اهل آلاباما هستم. آلاباما ایالتی است که از نظر تاریخی بیشترین کالج ها و دانشگاه های سیاه پوست را دارد (14). مادر من فارغ التحصیل دانشگاه تاسکگی است. من از دیدن تأثیر برنامه PHIT که نیروی کار مراقبت های بهداشتی قرن بیست و یکم متنوع و فراگیر ایجاد می کند، هیجان زده هستم.

EM: من به‌طور باورنکردنی به کار ONC که با شروع همه‌گیری به سرعت به دورکاری منتقل شد و مطمئن شد که وقتی عادی جدید و پس از همه‌گیری را دوباره تصور می‌کردیم، کارکنان را در تمام سطوح برنامه‌ریزی درگیر می‌کردیم، افتخار می‌کنم. این اطمینان حاصل کرد که ONC می تواند به ماموریت خود در طول همه گیری ادامه دهد و در واقع ما کار خود را از طریق چند برنامه گسترش دادیم که یکی از آنها برنامه های PHIT بود.

در اوج همه‌گیری، ONC همچنین تلاش کرد تا سیاست‌ها و انعطاف‌پذیری‌های متعددی را برای کارکنان ما ایجاد کند تا مطمئن شود که می‌توانند کار خود را انجام دهند، و در عین حال با واقعیت‌های همه‌گیری (مانند یادگیری از راه دور برای فرزندانشان، مراقبت از عزیزان و غیره…). من به نقشی که در اجرای آن سیاست‌ها و اطمینان از ابلاغ آن‌ها به کارکنان داشتم افتخار می‌کنم.

به نظر شما بهترین یا جالب ترین بخش کار برای ONC چیست؟

و: من عاشق شنیدن تأثیر ONC بر روی زمین بر اکوسیستم مراقبت‌های بهداشتی هستم، زیرا با تیم مراقبت از پزشک ONC در تعامل هستم. آنها همیشه چیزهای مثبتی در مورد ONC برای گفتن دارند و به خوبی از اینکه ما چه کسی هستیم و چه می کنیم آگاه هستند! من انگیزه دارم که در کنار افرادی بمانم که با آنها کار می کنم و می دانم که بخشی از آینده نوآوری های مراقبت های بهداشتی هستم.

EM: ONC یک محیط بسیار پویا است و من همیشه برای ارائه راه های جدید و بهبود یافته برای انجام کارها به چالش کشیده شده ام. من عاشق توانایی هایی هستم که برای نوآوری دارم و احساس می کنم عضو یک تیم مهم و با عملکرد بالا هستم.

موفقیت ONC را چگونه توصیف می کنید؟

و: در صورتی که همه آمریکایی ها اطلاعات لازم برای تصمیم گیری آگاهانه در مورد مراقبت های بهداشتی و برنامه درمانی خود را داشته باشند، ONC موفق تلقی می شود. ما از زمان آغاز به کار ONC در سال 2004 تا این حد پیش رفته ایم. من از دیدن پیشرفت هایی که در طول زندگی من ایجاد خواهد شد هیجان زده هستم.

EM: زمانی که ما به پاسخگویی و نوآوری با چشم انداز فناوری اطلاعات در حال تحول سلامت ادامه دهیم، ONC موفق تلقی می شود و مطمئن می شویم که سیاست های ما (چه در برنامه های داخلی و چه در برنامه های خارجی ما) منعکس کننده ارزش های اصلی بهبود سلامت و سلامت است. بودن افراد و جوامع

در مورد پروژه ای که در حال حاضر روی آن کار می کنید و اینکه چگونه با ماموریت ONC مطابقت دارد به ما بگویید.

و: دو پروژه ای که من بیشتر از همه در مورد آنها هیجان زده هستم، هماهنگی هماهنگی فناوری اطلاعات سلامت HHS و 118 هستند.هفتم طرح ارتباط با ذینفعان کنگره این طرح پروژه های فناوری اطلاعات سلامت را در سراسر HHS هماهنگ می کند. کووید-19 اهمیت داده های قابل همکاری برای بهبود کیفیت، ایمنی، مقرون به صرفه بودن و کارایی ارائه مراقبت های بهداشتی را بیشتر نشان داد. اطلاع رسانی پاسخ همه گیری؛ و نابرابری ها در مراقبت را شناسایی و رسیدگی کند. در جبهه ذینفعان کنگره، چندین کمیته اصلی مجوز و تخصیص ما رهبری کمیته جدید را خواهند داشت. این فرصتی است برای گسترش نفوذ خود و معرفی اعضا و کارکنان جدید به کار ONC.

EM: من در حال حاضر درگیر جنبه های مختلفی از تبدیل ONC به مکان بهتری برای کار هستم. به عنوان بخشی از کار ما در ارتباط با نظرسنجی سالانه کارمندان فدرال (FEVS)، ONC نتایج را تجزیه و تحلیل می کند و برای بهبود مستمر نظرات کارمندان خود در مورد ONC تلاش می کند. هر چه ONC نیروی کار متعهد بیشتری داشته باشد، ما می توانیم کار بهتری برای مردم آمریکا انجام دهیم.

ارزش های اصلی ONC که برای شما مهم هستند چیست؟

و: سلامتی بهتر توسط داده ها امکان پذیر می شود – بیماران را قادر می سازد تا تصمیمات پزشکی آگاهانه اتخاذ کنند که با اهداف و ارزش های آنها سازگار باشد.

EM: ONC برای نوآوری، تنوع و سخت کوشی ارزش قائل است.