بنیاد پزشکی دیگنیتی سلامت معاون جدید عملیات در کالیفرنیای جنوبی را معرفی کرد


بنیاد پزشکی دیگنیتی سلامت (DHMF) خرسند است که آنتونی کوان را به عنوان معاون عملیات در جنوب کالیفرنیا معرفی کند.

در این نقش، آنتونی با تیم‌های پزشک و کلینیک برای توسعه و اجرای استراتژی‌های عملیاتی که خدمات بهداشتی مقرون‌به‌صرفه و باکیفیت را برای برآوردن نیازهای فعلی و آتی جوامعی که به آنها خدمت می‌کنیم، اولویت‌بندی می‌کند، شریک خواهد شد.

عکس حرفه ای کوانرابرت کوین، MD، مدیر عامل بنیاد پزشکی دیگنیتی سلامت می‌گوید: «آنتونی یک رهبر نوآور با تجربیات متنوع و موفقیت در توسعه سازمانی است. ما به تعهد دیرینه خود به سلامت و رفاه کالیفرنیای مرکزی و جنوبی افتخار می کنیم و مشتاقانه منتظریم تا این تعهد تحت رهبری آنتونی را گسترش دهیم.

ردپای بنیاد پزشکی دیگنیتی سلامت در دره مرکزی و کالیفرنیای جنوبی شامل گروه پزشکی دیگنیتی سلامت بیکرزفیلد، اینلند امپایر، مرسدس، نورتریج، استاکتون و مناطق خدماتی ونتورا است.

کوان گفت: “من هیجان زده و مفتخرم که با تیم های مراقبتی، پزشکان و رهبران با استعداد در بخش کالیفرنیای جنوبی بنیاد پزشکی دیگنیتی سلامت همکاری کنم.” خدمات برای همه اعضای جوامع ما.”

آنتونی لیسانس فیزیولوژی و کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی خود را از دانشگاه یوتا اخذ کرد. در خارج از محل کار، آنتونی از گذراندن وقت با همسر، سه دخترش و یورکشایر تریر آنها، دیور، لذت می برد.