چگونه می توان رسانه های اجتماعی را برای شما کارآمد کرد


رسانه های اجتماعی ارگانیک

زمانی که رسانه های اجتماعی نزدیک به دو دهه پیش به صحنه منفجر شدند، بازاریابان و متخصصان مراقبت های بهداشتی کمی بیش از حد از پتانسیل آن برای بازاریابی مراقبت های بهداشتی هیجان زده بودند.

چه کسی می تواند آنها را سرزنش کند؟ فانتزی عالی بود

تنها کاری که باید انجام دهم این است که بفهمم چگونه می توانم یک صفحه تجاری رایگان در فیس بوک ایجاد کنم، و سپس کسب و کار ما روز بعد تعداد زیادی بیمار جدید خواهد داشت! (همه بیماران رایگان را دوست دارند.)

متأسفانه، وعده شهرت رسانه های اجتماعی و پول آسان بسیار فراتر از واقعیت است – در آن زمان و اکنون. در تجربه ما، در حالی که رسانه‌های اجتماعی ارگانیک می‌توانند چند بیمار جدید را به همراه داشته باشند، به ندرت تعداد زیادی را وارد می‌کنند. همچنین، در حالی که برخی از افراد رسانه های اجتماعی ارگانیک را «رایگان» می نامند – زیرا شما مستقیماً به یک پلت فرم رسانه اجتماعی پول پرداخت نمی کنید –رسانه های اجتماعی ارگانیک مستلزم کار سخت زیادی است.

همانطور که گفته شد، چندین «مدیفلوئنسر» با استفاده از استراتژی‌های رسانه‌های اجتماعی ارگانیک، از جمله

  • دکتر ساندرا لی، با نام مستعار دکتر پیمپل پوپر (@drpimplepopper)
    او یک متخصص پوست است که مفهومی منحصر به فرد و به یاد ماندنی را ارائه کرده است. ترکیب زیبایی طبیعی، محتوای غیرقابل چشم پوشی، و طبیعت با شخصیت، او را با مجموع 29.5 میلیون دنبال کننده اش تبدیل کرده است.
  • دکتر. میخائیل ورشاوسکی، با نام مستعار دکتر مایک (@doctor.mike)
    او یک پزشک خانواده است که مجموعاً بیش از 21 میلیون نفر در شبکه های اجتماعی دنبال می کنند. او از مهارت، دانش و ظاهر خوب خود برای ایجاد ویدیوهای ویروسی TikTok و Instagram استفاده می کند تا الهام بخش تغییر در جمعیت جوان تر و مبارزه با انتشار اطلاعات نادرست آنلاین باشد.
  • دکتر زاخاری روبین (@rubin_allergy)
    او یک متخصص آلرژی اطفال/ایمونولوژیست است که از زمان شروع همه گیری، تعداد فالوورهای TikTok خود را به 855 هزار افزایش داده است. او از شوخ طبعی، پاپیون و شخصیتی بسیار مرتبط برای ارائه آموزش های مبتنی بر شواهد به عموم مردم در تلاش برای مبارزه با اطلاعات نادرست استفاده می کند.
  • دکتر اریک توپول (@EricTopol)
    او استاد پزشکی مولکولی، معاون اجرایی پژوهشی اسکریپس و موسس و مدیر مؤسسه ترجمه تحقیقاتی اسکریپس است. او همچنین یک نویسنده و سخنران برجسته در مورد روندها و فناوری مراقبت های بهداشتی است و بینش خود را در مورد فناوری های نوظهور با مجموع 700000 دنبال کننده خود به اشتراک می گذارد.
  • دکتر کوین فو (@kevinmd، @kevinphomd، @kevingmdblog
    او یک پزشک متخصص داخلی، مفسر رسانه، سخنران عمومی، نویسنده و مدینفلوئنسر برجسته است که مجموعاً بیش از 290000 نفر را دنبال می کند. او از پلتفرم های خود برای به اشتراک گذاشتن بینش های پزشکی و دادن صدای پزشکان استفاده می کند.

این و سایر ستاره های در حال ظهور رسانه های اجتماعی چه وجه اشتراکی دارند؟

به نظر می‌رسد که اکثر آنها «طبیعی‌هایی» هستند که غرایز رسانه‌های اجتماعی فوق‌العاده‌ای دارند، از روند جذب فالوور لذت می‌برند، حرف‌های منحصربه‌فردی برای گفتن دارند و برای ایجاد فالوور بسیار سخت تلاش می‌کنند.

به عنوان مثال، شیلا نظریان، MD، که 18000 دنبال کننده TikTok، 36000 فالوور فیس بوک و 872000 فالوور اینستاگرام به دست آورده است. دکتر نظریان علاوه بر به اشتراک گذاشتن بینش‌های پزشکی آنلاین، یک جراح پلاستیک کاریزماتیک و دارای گواهی هیئت مدیره بورلی هیلز است که در سریال اصلی نتفلیکس Skin Decisions، Before & After بازی می‌کند.

او کارمندان تمام وقت رسانه های اجتماعی و یک آژانس بازاریابی را برای مدیریت شهرت برند، استراتژی بازاریابی و حضور در رسانه های اجتماعی استخدام می کند.

اگر می‌خواهید یک مدیفلوئنسر رسانه‌های اجتماعی شوید، چیزهای مناسبی داشته باشید، و مایلید هر روز محتوای جذاب و بدون تضمین موفقیت ایجاد کنید، این بهترین توصیه‌ها می‌توانند به شما در شروع کار کمک کنند.

با این حال، از قبل هشدار دهید،

  • لایک و فالوور لزوما به درآمد مستقیم و بیماران جدید تبدیل نمی شود
  • دستیابی به فالوورهای با کیفیت به صورت رایگان بسیار دشوارتر شده است.

اگر شما مانند اکثر ارائه دهندگانی هستید که زمان، بودجه، مهارت یا تمایلی برای انجام کارهای لازم برای مشهور شدن در رسانه های اجتماعی ندارند، اصول اینجا می تواند به شما کمک کند تا یک حضور مستحکم و اولویت بندی شده در رسانه های اجتماعی ایجاد کنید که جلب توجه کند. برخی از بیماران در طول مسیر

با فرض اینکه بیشتر شبیه شما باشد، رسانه های اجتماعی باید بخشی از برنامه بازاریابی شما باشند، اما قطعا نه تنها یا حتی اصلی ترین استراتژی بازاریابی شما. در هر صورت، بیایید شروع کنیم.

ارگانیک ریچ مرده است

دسترسی ارگانیک به طور پیوسته در دهه گذشته کاهش یافته است زیرا غول های شبکه های اجتماعی به طور فزاینده ای مدل پرداخت به بازی را اعمال می کنند.

اگر می خواهید دید، فالوورها و فرصت های تجاری بیشتری از فعالیت رسانه های اجتماعی خود داشته باشید، اساساً دو گزینه دارید:

  • با محتوای ارگانیک ویروسی خوش شانس باشید
  • برای تبلیغ پست های خود به مخاطبان بزرگ تری هزینه کنید

دسترسی ارگانیک توسط پلتفرم رسانه های اجتماعی

پلت فرم رسانه های اجتماعی

فیس بوک 1.9٪

اینستاگرام 4.2%

توییتر 3.4%

یک لحظه به معنای این آمار فکر کنید. اولاً، برای به دست آوردن 1000 فالوور در هر حساب رسانه‌های اجتماعی، به تلاشی تقریباً هرکولی نیاز است تا یک تمرین متوسط ​​​​به دست آورد. سپس، تولید محتوای مناسب به خلاقیت و زمان نیاز دارد تا به کمتر از 50 نفر نشان داده شود که اکثر آنها قبلاً بیمار هستند.

کاهش دسترسی ارگانیک، همراه با کار و مهارت مورد نیاز برای تسلط بر رسانه های اجتماعی، دلایلی اساسی است که اکثر روش ها در جذب تعداد قابل توجهی از بیماران جدید از تلاش های رسانه های اجتماعی ارگانیک خود شکست می خورند.

با این حال، هنوز هم ارزش انجام دادن دارد. در اینجا چند دلیل برای تمرکز روی تاکتیک‌هایی که دسترسی ارگانیک شما را افزایش می‌دهند، آورده شده است

  • حمایت از برند و وفاداری
    حضور در رسانه های اجتماعی باعث می شود که مخاطبان و بیماران هدف شما بتوانند برند شما را پیدا کنند و با آن درگیر شوند. همچنین بیماران وفادار را تشویق می‌کند تا از برند شما حمایت و تبلیغ کنند.
  • ارجاع بیماران
    نمایه‌های رسانه‌های اجتماعی در پلتفرم‌هایی که بیماران شما ترجیح می‌دهند، فرصتی ارگانیک برای مکالمه ایجاد می‌کند که منجر به ارجاع‌های آفلاین بیشتر می‌شود.
  • حفظ بیمار
    تعامل با بیماران در رسانه های اجتماعی به ایجاد اعتماد و اعتبار، سنگ بنای حفظ بیمار کمک می کند.
  • جامعه سازی
    ایجاد یک فضای آنلاین که در آن بیماران شما می توانند ارتباط برقرار کنند، سؤال بپرسند و از یکدیگر حمایت کنند، می تواند به شما در ایجاد جامعه ای از بیماران وفادار کمک کند.
  • رهبری فکر
    از رسانه های اجتماعی برای به اشتراک گذاری وبلاگ ها، مقالات، تحقیقات پزشکی و فناوری های نوظهور با کیفیت بالا و دقیق استفاده کنید. این کار برند شما را به عنوان یک رهبر در تخصص شما قرار می دهد.
  • بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO)
    بسیاری از کارشناسان سئو معتقدند سیگنال‌های اجتماعی مانند اشتراک‌گذاری، لایک، کامنت و فالو کردن، دید آنلاین و رتبه صفحه شما را بهبود می‌بخشد.
  • جذب کارمند
    به اشتراک گذاری قطعات رهبری فکری، اطلاعیه ها، رویدادها و به روز رسانی های روزانه به کارکنان آینده کمک می کند تا فرهنگ شرکت شما را ارزیابی کنند.
  • سازمان خود را انسانی کنید
    رسانه های اجتماعی روشی منحصر به فرد برای برقراری ارتباط با مخاطبان خود به صورت یک به یک و برخورد با آنها با عکس ها، فیلم ها و داستان های پشت صحنه (تدوین شده) در مورد افراد سازمان شما است.
  • توصیفات، مطالعات موردی، قبل و بعد
    استفاده از رسانه‌های اجتماعی برای به اشتراک گذاشتن توصیفات بیمار، مطالعات موردی، و عکس‌های قبل و بعد، راهی عالی برای افزایش تعامل و افزایش حجم بیمار است.

در ادامه بیشتر در مورد اینها

این مقاله گزیده ای اصلاح شده از فصل 9: چگونه رسانه های اجتماعی را برای شما مفید کنیم در کتاب است.مراقبت های بهداشتی با پرداخت نقدی: چگونه کسب و کار خود را شروع کنید، رشد دهید و کامل کنیدنوشته شده توسط Mark J. Tager، MD و مدیر عامل شرکت Healthcare Success، Stewart Gandolf، MBA. ما آمار، اطلاعات مدینفلوئنسر و سایر حقایق را در سراسر کشور به روز کرده ایم.

کتاب و نسخه اصلی این متن به طور کامل در سایت موجود است آمازون.



Source link