احساس سوختگی می کنید؟ “من به Melia Jardines Del Teide در تنریف استراحت مغزی بسیار مورد نیاز را انجام دادم”


اگر احساس فرسودگی می کنید، راه مریخ وب را دنبال کنید که خود را با یک استراحت مغزی بسیار مورد نیاز درمان کرد و از استراحتگاه پنج ستاره بازدید کرد. ملیا جردینز دل تید در کاستا د آده، تنریف

“مراقبت از خود را تمرین کنید”، “تعادل پیدا کنید”، “زمان بگذارید”، “شارژ مجدد” – اینها کلمات و مانتراهایی هستند که ما همیشه می گوییم، اما پس از خواندن مقاله ای در مورد فرسودگی به سرعت متوجه شدم که به شکست مغزی کوچک

همراه با این واقعیت که من در بلفاست زندگی می کنم، که در زمستان امسال بسیار خیس و بدبخت بود، ذهن و بدن من فقط آرزو کرد برای مقداری خورشید

اولویت اصلی من رفتن به جایی بود تا هوای گرم را تجربه کنم، می خواستم جایی گرم در ماه آوریل و پروازهای مستقیم داشته باشم اما بودجه زیادی نداشتم. من نمی‌خواستم به چیزی غیر از آنچه می‌خواهم بخورم و ورزش‌هایی که می‌خواهم انجام دهم، فکر کنم – بنابراین تصمیم به استراحتگاه گرفتم.

Melia Jardines Del Teide تنها 20 دقیقه با تاکسی تا فرودگاه تنریف جنوبی فاصله دارد.

دیده بودم که روزنامه‌نگاری که می‌شناسم به استراحتگاه ملیا در لانزاروته رفته بود و من قبلاً در چند هتل آن‌ها اقامت کرده بودم، بنابراین از آنجا شروع کردم و قیمت خوبی پیدا کردم. ملیا جردینز دل تید این یک استراحتگاه پنج ستاره، همه جانبه و فقط برای بزرگسالان در کوستا د آدژه، تنریف است که نیم‌هزینه نیز ارائه می‌دهد.

بنابراین من آن را رزرو کردم و چند پرواز لحظه آخری عالی و ارزان با Jet2Com، مستقیم از بلفاست به تنریف جنوبی پیدا کردم.

باید بگم جت 2 بسیار عالی بودند – رزرو کردن آسان، بار اضافی، کارکنان بسیار دوستانه و مفید در راه رسیدن به آنجا و در راه بازگشت (با یک فریاد ویژه برای هابیل و دیوید در فرودگاه تنریف).

Melia Jardines Del Teide تنها 20 دقیقه با تاکسی تا فرودگاه تنریف جنوبی فاصله دارد و ما اواخر عصر با استقبال دوست داشتنی خوزه رسیدیم که ما را چک کرد و یک لیوان Prosecco به عنوان خوشامدگویی به ما پیشنهاد داد و ما را به شام ​​راهنمایی کرد.

بیشتر بخوانید: سفری به سلامتی: کاوش در هتل سلامت و تندرستی طول عمر پرتغال

Melia Jardines Del Teide لوکس با منظره دریا در اتاق سوخته شدMelia Jardines Del Teide لوکس با منظره دریا در اتاق سوخته شد
Picture Credit Melia Hotels

یک استراحتگاه پنج ستاره

Melia Jardines Del Teide یک استراحتگاه زیبا است که در کنار کوه ساخته شده است و از یک طرف مشرف به Playa del Duque و منظره کوه های El Teide است.

یک استراحتگاه پلکانی و منظره زیبا، دارای آبشارهای کوچک، پل ها و فضاهای آرامش بخش و تراس برای نشستن و غوطه ور شدن در منظره است. مناظر خیره کننده ای در اطراف استراحتگاه و یک برج دیدبانی وجود دارد که می توانید از آن بالا بروید و از منظره ای تماشایی لذت ببرید.

دو استخر، یکی «انحصاری» برای مهمانان با درآمد بالاتر، اما محوطه اصلی استخر بزرگ با احساس رودخانه تنبل است و بسیار جادار است و دارای اتاق‌های آفتاب‌گیر زیاد، یک بار استخر با مدیریت خوب، حوله‌های باکیفیت دوست‌داشتنی و صندلی‌های آفتاب‌گیر راحت است.

Melia Jardines Del Teide یک استراحتگاه پنج ستاره است و اخیراً بازسازی شده است. اتاق خواب ها بزرگ و ساده اما با سلیقه تزئین شده اند. حمام‌ها اندازه بزرگی دارند و دوش آن عالی است، همچنین محصولات Ritual در دسترس است، لوازم بهداشتی فراوان و مینی‌بار مجهز.

مناظر خیره کننده ای در اطراف استراحتگاه و یک برج دیدبانی وجود دارد که می توانید از آن بالا بروید و از منظره ای تماشایی لذت ببرید.

در یک تخت راحت خوابیدم. ملحفه‌های ترد، بالش‌های باکیفیت، حوله‌های نرم و روپوش‌ها همگی به حس لوکس بودن افزوده‌اند. اتاق ما یک مبل مجزا، یک قسمت نشیمن و یک بالکن خوب با صندلی‌های راحت داشت که می‌توانستیم زیر آفتاب صبحگاهی بنشینیم و قبل از رفتن به صبحانه از یک فنجان چای لذت ببریم.

من برای دیدن منظره دریا پولی پرداخت نکردم اما مناظر کوهستان از بالکن ما بسیار زیبا بود.

طیف متنوعی از اقامتگاه‌ها در استراحتگاه وجود دارد و من در اتاق‌های ارزان‌تر اقامت کردم، اما بالکن‌هایی با منظره دریا، اتاق‌های دیگر با فضای بیرون برای دراز کشیدن روی یک صندلی یا نشستن و تماشای منظره وجود دارد، بنابراین ارزش وقت گذاشتن برای تماشای آن را دارد. اتاقها. اگر بتوانید اتاقی با منظره بخرید، فکر می کنم ارزشش را دارد.

غذایی برای ضیافت

یک سیستم پرداخت سطحی وجود دارد و می‌توانستیم آن را ارتقا دهیم که چند روز پس از تعطیلات متوجه شدیم، که بهتر بود از همان ابتدا به عنوان یک گزینه بدانیم. به هر حال، ما به نصف تخته نخوردیم و صبحانه‌ها با انواع میوه‌های تازه، آجیل، صبحانه پخته شده، شیرینی‌ها، قاره‌ای و هر تعداد قهوه یا چای که لازم داشتید عالی بود!

از همه اینها لذت برد در تراس زیبا در فضای باز، راهی باشکوه برای شروع روز.

وعده‌های غذایی عصرانه به‌سبک بوفه بود، با مقدار زیادی ماهی تازه و فوق‌العاده که توسط سرآشپزهای دوستانه طبخ می‌شد، همچنین انتخاب‌های زیادی وجود داشت، بنابراین کار سختی بود. نه برای پیدا کردن چیزی برای خوردن پائلا، ریزوتو ماهی مرکب و یک سوشی افسانه ای در محل مورد علاقه من پخش می شود.

عصرها از تماشای غروب های جادویی زیبا در تراس با بخاری های گرم در صورت نیاز و طیف وسیعی از موسیقی برای سرگرمی شما در هر شب لذت می برد. با نیم‌هزینه الکل وجود ندارد، اما نوشیدنی‌ها گران نیستند، بنابراین ارزشش را دارد.

بیشتر بخوانید: 8 بهترین اسپا در لندن

Melia Jardines Del Teide SPA Wellness break مغز سوخته استMelia Jardines Del Teide SPA Wellness break مغز سوخته است
Picture Credit Melia Hotels

درمان های اسپا زیبایی

هوا در روز اول من ناامید کننده بود، بنابراین من خودم را برای یک ماساژ شگفت انگیز در اسپا با جاشلین رزرو کردم که بسیار عالی بود. من یک ماساژ پشت، شانه و گردن انجام دادم و از او خواستم که راحت باشد، زیرا من به شدت گره خورده بودم – در واقع این کار فوق العاده آرامش بخش بود و من حتی چرت زدم.

من همچنین ویتامین C صورت ضد پیری آنها را با استفاده از محصولات Natura Bissé امتحان کردم که فوق العاده و آبرسان بود. اسپا فوق العاده است، شما می توانید ماساژهای بیرونی داشته باشید، اما من با هیچ صدایی در هنگام ماساژ خوب نیستم، اما فکر می کنم قطعاً ارزش انجام آن را برای صورت دارد و طیف بسیار خوبی از درمان ها و همچنین پدیکورهای معمولی وجود دارد. و مانیکور و با قیمت مناسب.

طیف گسترده ای از فعالیت ها

فعالیت های زیادی برای انجام دادن وجود دارد. برنامه Melia وجود دارد که استفاده از آن آسان است و می توانید کلاس های خود را روزانه از قبل رزرو کنید. از حرکات کششی روزانه، هاتا یوگا، تا یوگای ترمیمی و پیلاتس با حلقه – همه آنها را امتحان کردم. آنها در بالای استخر در یک نقطه سایه دار با مناظر خیره کننده برای لذت بردن برگزار می شوند و با صدای پرندگان و آبشارهای نزدیک بسیار آرامش بخش است.

برای کسانی که نمی‌خواهند فعالیت‌های مرتبط با ورزش را انجام دهند، کلاس‌های ساخت مهره، کلاس‌های آلوئه‌ورا، بافتنی و کوکتل‌سازی و بسیاری موارد دیگر نیز وجود دارد.

ملیسا و سیسیلیا مربیان اصلی بودند که من با آنها کار کردم، و همه آنها معلمان یوگا یا پیلاتس کاملاً آموزش دیده بودند، هر دو فوق العاده مفید و آگاه بودند، تصحیح می کردند و مطمئن می شدند که همه چیز را درست انجام می دهید. همچنین یک باشگاه ورزشی کوچک و یک استودیوی کوچک برای کلاس‌ها به‌علاوه حدود بیست دوچرخه در بالای محوطه استخر وجود دارد که می‌توانید دوچرخه‌سواری کنید و از منظره دریا لذت ببرید.

من به غیر از دوچرخه های آبی، هیچ چیز خیلی پرانرژی انجام ندادم، اما واقعاً کارهای زیادی با رقص با قطب آبی، وزنه های آبی و حتی بوکس آبی وجود دارد – بنابراین اگر می خواهید تا زمانی که انتخاب های زیادی وجود دارد فعال باشید.

برای کسانی که نمی‌خواهند فعالیت‌های مرتبط با ورزش را انجام دهند، کلاس‌های ساخت مهره، کلاس‌های آلوئه‌ورا، بافندگی و کوکتل‌سازی و بسیاری موارد دیگر نیز وجود دارد.

بیشتر بخوانید: ساردینیا: مقصد A-list که راز طول عمر را در خود دارد

یوگا در حین استراحت مغزی سوخته استیوگا در حین استراحت مغزی سوخته است
اعتبار تصویر @patrickjones8986

موقعیت ساحلی فوق العاده

من قبلاً هرگز به Costa Adeje نرفته بودم – استراحتگاه در مکانی عالی با پس زمینه کوه هایی است که El Teide هستند و یک پارک ملی وجود دارد که می توانید از آن دیدن کنید که یک سایت میراث جهانی است و شما دقیقاً در آن ساحل دارید. در مقابل شما

استراحتگاه تنها ده دقیقه پیاده با ساحل که Playa El Duque است فاصله دارد. مجموعه‌ای خوب از رستوران‌های سنتی، کافه‌ها و یک مرکز خرید کوچک شیرین با فروشگاه‌های لباس از جمله لباس شنای زیبا و یک سوپرمارکت کوچک وجود دارد که در صورت نیاز می‌توانید برخی از لوازم ضروری را تهیه کنید.

استراحتگاه تنها ده دقیقه پیاده با ساحل که Playa El Duque است فاصله دارد

ساحل دوست‌داشتنی است، بخشی از آن شن‌های زرد رنگ دارد، اما هرچه پایین‌تر بروید، شن‌ها سیاه می‌شوند، زیرا جزیره‌ای آتشفشانی است. چند ساعت دراز کشیدن در ساحل، گوش دادن به امواج توفنده و شیرجه در اقیانوس که خنک بود، اما با طراوت کامل بود، و من واقعا احساس می کردم که در تعطیلات هستم.

پس از بازگشت به هتل خود متوجه شدیم که استراحتگاه چقدر آرام و آرام است، مانند یک واحه بود.

شکستن مغز سم زدایی دیجیتال

خوداشتغالی به این معنی است که شما در حال انجام آن هستید همه اما من تصمیم آگاهانه و منظمی گرفتم که روزی دو بار ایمیل های کاری را چک کنم و هر روز یک ساعت صبح و یک ساعت عصر کار کنم و سپس تمام روز تلفنم را چک نکنم.

بزرگترین وقفه مغزی این بود که همه رسانه های اجتماعی را از بین ببرند، بدون پیمایش عذابی، چک کردن، یا پست گذاشتن جایی که در آن بودم و به روز رسانی همه افراد در هر لقمه برای خوردن، و حرکت ورزشی.

دور بودن در یک استراحتگاه باشکوه بود، لذتی واقعی و من معمولاً وقتی به عنوان یک خانواده به آنجا می رویم، همه چیز را سازماندهی می کنم، زیرا می دانستم قرار است هر روز کجا غذا بخورم و نیازی به برنامه ریزی و رزرو چیزی غیر از چند مورد نیست. فعالیت‌های سالم روزانه در استراحتگاه همگی به مغز من افزوده می‌شود و از استراحت شایسته برخوردار هستم.

ما با یک رفلکسولوژیست افسانه ای لزلی آشنا شدیم که قطعاً می خواهم خودم را برای دیدن او رزرو کنم و شوهر بسیار بامزه و خاص او میک که با او خیلی خندیدیم. برای من، کارکنان در Melia Jardines Del Teide قطعاً به ایجاد استراحت کمک کردند فرار آرامش بخش

از لورا، نائومی، کریس و خوان کارلوس تشکر می‌کنم که می‌توان گفت واقعاً کارشان را دوست داشتند و انرژی فوق‌العاده‌ای داشتند که تعطیلات و اقامت من در استراحتگاه را بسیار خاص کرد.

من در چند استراحتگاه شگفت انگیز اقامت کرده ام (ICOS استراحتگاه ها و Sani-Resorts) و Melia کاملاً دوست‌داشتنی بود و ارزش پولی خوبی داشت با کارکنان شگفت‌انگیز و کارهای عالی فراوان برای انجام در یک مکان عالی و من قطعاً در آینده برمی‌گردم.

  • Melia Jardines Del Teide، قیمت‌ها متفاوت است، ما به صورت نیمه‌هزینه رفتیم و برای دو نفر شبی 230 پوند شامل مالیات بود، بنابراین ارزش بسیار خوبی دارد.
  • پروازهای برگشت Jet2com در آن زمان هر کدام 128 پوند بود: https://www.jet2.com/#flights
  • هزینه تمام پروازها و محل اقامت پرداخت شده است، نه سفر مطبوعاتی.
  • تمام هتل های ملیا را در اینجا بررسی کنید: www.melia.com

ملزومات تعطیلات برای شکستن مغز پس از احساس سوختگی.jpg ملزومات تعطیلات برای شکستن مغز پس از احساس سوختگی.jpg

چیزهایی که باید در تعطیلات داشته باشید:

شماره 1 گوش گیرهای حذف نویز

اگر اهل خواب سبک هستید یا بچه‌های پر سر و صدا در هواپیما هستید، Quiet 2 را امتحان کنید، گیره‌های گوش Loop 24.95 پوند است.

کرم ضد آفتاب شماره 2

کرم ضد آفتاب صورت مورد علاقه من Green People، کرم ضد آفتاب صورت بدون بو، اندازه مسافرتی عالی 50 میلی لیتر، SPF 30، 27.50 پوند است.

کیت بدنسازی شماره 3

کیت بدنسازی مسافرتی من برای یوگا و ورزش که از بالا تا پا می پوشم همه چیز و همه چیز از سویتی بتی است – اگرچه می توانم با رنگ های روشن تر برای تابستان انجام دهم

شماره 4 مربی راحت

متوجه شدم که شب‌ها مطمئناً به اندازه روز گرم نیست، بنابراین مربیان قابل اعتماد من هر روز عصر حاضر بودند. امتحان کنید: Gola Classics Women’s Elan Trainers، 90 پوند

این مقاله را دوست دارید؟ در خبرنامه ما ثبت نام کنید تا مقالات بیشتری مانند این را مستقیماً به صندوق ورودی خود تحویل دهید.





Source link