با انتقال نرم افزار ارجاع الکترونیکی آن به IRIS برای سلامتی InterSystems و توضیحات بیشتر مشورت کردم.



برای ارتقاء به IRIS برای سلامتی InterSystems مشورت شد

Consultmed در حال انتقال نرم افزار مدیریت ارجاع خود به بستر داده InterSystems IRIS for Health است.

این حرکت در حالی صورت می‌گیرد که ارائه‌دهنده فناوری اطلاعات سلامت به دنبال «انجام یکپارچه‌سازی در مقیاس» است. Consultmed که در Microsoft Azure میزبانی شده است، مدیریت ارجاع، تریاژ مجازی، مشاوره و راهنمایی، پیام‌رسانی امن، فرم‌های دیجیتال بیمار، درخواست‌های پذیرش و دیجیتالی کردن ارجاعات کاغذی را با استفاده از هوش مصنوعی امکان‌پذیر می‌سازد. در حال حاضر بیش از 15000 متخصص بهداشت از آن استفاده می کنند و در 14 بیمارستان در استرالیا اجرا می شود.

ویکرام پالیت، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت، ادعا کرد که تغییر به IRIS for Health، که از EMR های اصلی مانند InterSystems TrakCare پشتیبانی می کند، همچنین Consultmed را در بازار رقابتی تر می کند.


Clanwilliam بخش ANZ را راه اندازی کرد

گروه خدمات و فناوری مراقبت های بهداشتی Clanwilliam از آفریقای جنوبی به طور رسمی بخش خود را در استرالیا-نیوزیلند راه اندازی کرده است.

این بخش شامل چهار محصول فناوری اطلاعات بهداشتی است که در بیش از 50000 محیط مراقبت های بهداشتی در سراسر منطقه مورد استفاده قرار می گیرند – پیام های ایمن HealthLink، پلت فرم درخواست اطلاعات پزشکی بیمه گذاران Konnect NET، نرم افزار داروخانه Toniq، و نرم افزار بیهوشی خصوصی MBS.

ادغام HealthLink و Konnect NET در سال 2020 ساختاری را برای سبد رو به گسترش ANZ Clanwilliam فراهم کرده است، این شرکت در یک انتشار رسانه ای اشاره کرد. هاوارد بگز، بنیانگذار و مدیر عامل، گفت: «ایجاد بخش ANZ ما تعهد ما را برای هدایت نوآوری دیجیتال در منطقه و توسعه فناوری برای کمک به رفع چالش‌های فعلی و آینده در راستای استراتژی‌های سلامت ملی تقویت می‌کند.»


GP مدیر بالینی جدید Telstra Health است

Telstra Health دکتر جانیس تان، پزشک عمومی نیو ساوت ولز را به عنوان مدیر بالینی جدید خود معرفی کرده است.

دکتر تان سمت های مختلفی از جمله مشاور بالینی، مدیر پزشکی منطقه ای و نماینده بالینی برای سازمان های مختلف داشته است. او در حال حاضر به عنوان معاون شورای بالینی شبکه بهداشت اولیه سیدنی مرکزی و شرقی فعالیت می کند.

او ایمنی و فرهنگ بالینی را در سراسر مراقبت های اولیه، مراقبت های اجتماعی و مجموعه راه حل ها، پلت فرم ها و خدمات Telstra Health رهبری خواهد کرد.

دکتر تان در مورد انتصاب خود گفت: “من مشتاقانه منتظر هستم تا تخصص خود را به این نقش جدید بیاورم و در کنار ثروت متخصصان بهداشت و فناوری در تیم برای کمک به بهبود ارائه مراقبت و حمایت از سفر بیمار کار کنم.”


Harrison.ai با رادیولوژی ادغام شد

Harrison.ai ادغام خود را با سرمایه گذاری رادیولوژی خود، Annalise.ai اعلام کرده است.

این توسط بنیانگذاران هریسون، دکتر انگوس تران و دیمیتری ترن به ترتیب به عنوان مدیرعامل و معاون مدیر عامل اداره خواهد شد.

Annalise.ai یک سرمایه گذاری بود که در سال 2020 بین هریسون و شبکه خصوصی تصویربرداری تشخیصی I-MED Radiology تأسیس شد. محصول شاخص آن، Annalize Enterprise CXR، از هوش مصنوعی برای شناسایی 124 یافته در اشعه ایکس قفسه سینه استفاده می کند.

“به عنوان یک تجارت ترکیبی، ما به دنبال ادامه گسترش برای برآوردن نیازهای در حال رشد مشتریان و شرکای خود در بازارهای کلیدی در بریتانیا، EMEA، آسیا و آمریکا هستیم. همچنین مشتاقانه منتظر ادامه همکاری با I-MED Radiology هستیم. شبکه به عنوان سهامدار و عضو هیئت مدیره هریسون.”


همکاری کانادا و استرالیا برای مدیریت پیشرفته جریان بیمار

Alcidion و شرکت نرم افزار مراقبت بهداشتی کانادایی Novari Health در حال همکاری برای ارائه قابلیت های پیشرفته مدیریت جریان بیمار به مشتریان خود هستند.به طور خاص کمک می کند رسیدگی به تاخیر در مراقبت

بر اساس انتشار رسانه ای آنها، مشارکت استراتژیک آنها به کاربرانشان این امکان را می دهد که “داده ها را آزاد کنند، کارایی عملیاتی را افزایش دهند و زمان انتظار را در سراسر مراقبت ها کاهش دهند.”

دسترسی به مراقبت مبتنی بر ابر Novari دارای ماژول‌هایی برای مدیریت لیست انتظار جراحی، مدیریت ارجاع، دریافت مرکزی و هماهنگی مراقبت است، در حالی که تابلوهای الکترونیکی سفر بیمار Alcidion دید جامعی از ظرفیت و تقاضای بیمار، بخش، سایت و خدمات بهداشتی ارائه می‌کنند. نزدیک به زمان واقعی


فرم های هوشمند به MediRecords می آیند

برنامه مدیریت تمرین مبتنی بر ابر MediRecords در حال گسترش دامنه الگوهای بالینی خود با استقرار فرم‌های هوشمند منبع باز CSIRO است.

فرم‌های هوشمند سفارش‌شده توسط دولت استرالیا، که مطابق با HL7 FHIR Structured Data Capture و راه‌اندازی برنامه SMART است، تبادل اطلاعات سلامت را تسهیل می‌کند و از قابلیت همکاری یکپارچه بین سیستم‌ها و برنامه‌های بالینی اطمینان می‌دهد.

MediRecords در حال استفاده از این فناوری است تا به کاربران پزشک خود کمک کند تا جمع آوری داده های بیمار را ساده کرده و دسترسی به داده ها را برای تحقیق و تجزیه و تحلیل ساده کنند.

از این ماه، فرم هوشمند ارزیابی خطرات سقوط به MediRecords خواهد آمد. به دنبال آن فرم‌های پذیرش بستری و ارزیابی مراقبت‌های اولیه ارائه می‌شود.


PenCS ماژول جدید Practice Cloud را منتشر کرد

PenCS یک ماژول جدید مدیریت بیماری مزمن را در پلتفرم هوش دیجیتالی سلامتی Practice Cloud منتشر کرده است.

این ماژول که موفقیت CDM نام دارد، از انفورماتیک سلامت برای شناسایی و اولویت بندی افراد در معرض خطر ابتلا به بیماری های مزمن استفاده می کند و مداخله زودهنگام را ممکن می سازد. همچنین دارای ماژول هوش مصنوعی PenCS Risk of Hospitalization است که افراد در معرض خطر بستری شدن را نیز مشخص می کند.

ماژول CDM که توسط پزشکان عمومی استرالیا طراحی و آزمایش شده است، بر اساس کتاب قرمز و دستورالعمل های کالج سلطنتی پزشکان عمومی استرالیا است.

مدیر عامل PenCS گفت: “ماژول موفقیت CDM بر اساس یک استراتژی مراقبت پیشگیرانه و پیشگیرانه در حالی که پایداری مالی را برای تمرین عمومی با استفاده از موارد MBS واجد شرایط از 29735.48 دلار برای هر پزشک عمومی در سال برای مدیریت آسم/COPD تا 86498 دلار برای هر پزشک عمومی در سال برای مدیریت سلامت قلب ایجاد می کند.” Edweana Wenkart بیشتر توضیح داد.


Best Practice راه حل رزرو آنلاین را معرفی می کند

Best Practice Software راه حل جدیدی برای مدیریت رزرو به مجموعه پیشنهادات مدیریت تمرین خود اضافه کرده است.

این آخرین پیشنهاد که بهترین رزرو بهداشتی نامیده می شود، گردش کار رزرو را ساده می کند و ارتباطات تمرین و بیمار را ساده می کند. این برنامه که در Bp Premier یکپارچه شده است، امکان مشاهده بی‌درنگ رزروها را در هر دو طرف تیم مراقبت‌های بهداشتی و بیمار فراهم می‌کند و شانس رزرو دو برابری را کاهش می‌دهد.



Source link