بستن شکاف دسترسی به مراقبت های بهداشتی برای آمریکایی های روستایی


بستن شکاف دسترسی به مراقبت های بهداشتی برای آمریکایی های روستایی

امی میلر

توسط امی میلر، مدیر رشد منطقه ای، AMD Global Telemedicine.

با افزایش روند کار از راه دور و افزایش چشمگیر سلامت از راه دور، اینترنت پرسرعت به یک نیاز اساسی برای هر جامعه تبدیل شده است. علیرغم این پیشرفت ها، روستائیان آمریکایی در حال عقب ماندن هستند. طبق گزارش کمیسیون ارتباطات فدرال، حدود 17 درصد از ساکنان روستایی آمریکا از سال 2019 فاقد دسترسی به پهنای باند هستند که جدیدترین داده های موجود است. شهرنشینان آمریکایی بدون دسترسی به پهنای باند در تک رقمی پایین هستند. به این ترتیب، نبود اینترنت پرسرعت به طور مستقیم بر اجرای سلامت از راه دور در مناطق روستایی تأثیر می گذارد.

حتی نگران‌کننده‌تر این واقعیت است که جوامع روستایی در ایالات متحده با کمبود متخصصان مراقبت‌های بهداشتی مواجه هستند. تخمین زده می شود که برای رفع نیازهای جوامع روستایی به 4000 پزشک مراقبت های اولیه اضافی نیاز است. آمریکایی های روستایی اغلب نیاز به سفر مسافت های طولانی دارند تا شخصاً به مراقبت های تخصصی دسترسی پیدا کنند، اما سفر برای همه گزینه ای نیست و منجر به تأخیر در مراقبت و نتایج بد سلامتی می شود. آمریکایی‌های روستایی همچنین نسبت به آمریکایی‌های شهری دارای نرخ مرگ و میر، ناتوانی و بیماری‌های مزمن بالاتری هستند و احتمال مرگ ناشی از عفونت‌های COVID-19 دو برابر بیشتر است.

خوشبختانه، افزایش دسترسی به پهنای باند در مناطق دورافتاده می تواند به بیماران کمک کند تا مراقبت های مورد نیاز خود را دریافت کنند و شکاف دسترسی را به لطف سلامت از راه دور برای جوامع روستایی کاهش دهد. از آنجایی که این راه‌حل‌ها مورد توجه قرار می‌گیرند، اکنون مهم‌تر از همیشه این است که اطمینان حاصل شود که گزینه‌های بهداشت از راه دور و افزایش قابلیت‌های پهنای باند در حالی که برای بهبود مراقبت‌های بهداشتی روستایی کار می‌کنیم، اجرا می‌شوند.

راه‌حل‌های بهداشت از راه دور چگونه شکاف دسترسی را می‌بندند

راه‌حل‌های بهداشت از راه دور در حال حاضر شکاف دسترسی به مراقبت‌های بهداشتی را برای شهروندان روستایی به روش‌های مختلفی از بین می‌برد. به عنوان مثال، فناوری مورد استفاده در سلامت از راه دور در سال های اخیر با افزایش ادغام بین پلت فرم ها، دستگاه های پزشکی و EMR ها بهبود یافته است. خود پلتفرم‌ها هرگز کاربرپسندتر نبوده‌اند. این پیشرفت ها استفاده از خدمات بهداشتی از راه دور را برای بیماران و ارائه دهندگان آسان تر و در دسترس تر می کند.

علاوه بر این، راه حل های مقیاس پذیر خدمات متنوع تری را ارائه کرده اند. گستره خدمات بهداشتی از راه دور در دسترس در سال‌های اخیر با فناوری‌ای که چندین تخصص را تحت یک پلتفرم واحد مورد توجه قرار می‌دهد، گسترش یافته است. این همچنین شامل پوشش گسترده تری نیز می شود. همانطور که راه حل ها و خدمات بهداشت از راه دور گسترش یافته است، گزینه های پوشش بیمه نیز گسترش یافته است. این پیشرفت‌ها سلامت از راه دور را برای بسیاری از بیماران راه‌حلی مقرون‌به‌صرفه‌تر برای موارد استفاده درست می‌سازد.

چندین تغییر مقرراتی در سال های اخیر ایجاد شده است که ارائه خدمات بهداشتی از راه دور را برای ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی آسان تر کرده است، مانند معافیت های موقت برای برخی الزامات. همه این پیشرفت‌ها در فناوری، بیمه، و افزایش ارائه خدمات بهداشتی از راه دور با هم کار کرده‌اند تا راه‌حل‌های بهداشتی در دسترس‌تری نسبت به قبل ایجاد کنند.

چگونه می توان مراقبت های بهداشتی روستایی را با نوآوری های Telehealth بهبود بخشید

همانطور که فناوری بهداشت از راه دور به تکامل خود ادامه می دهد، می توان انتظار داشت که شاهد تعدادی نوآوری جدید باشیم که دسترسی به مراقبت های بهداشتی را برای بیماران روستایی بهبود می بخشد. موارد زیر تنها چند نمونه از نوآوری‌های آینده است که پتانسیل افزایش سلامت از راه دور در مناطق روستایی را دارند:

حرکت به سمت رویکردهای مشتری اول برای سلامت از راه دور.

ادغام صنعت، افزایش ادغام و مشارکت های فشرده تر می تواند به بهبود دسترسی بیماران روستایی با ارائه یک رویکرد کارآمدتر و یکپارچه تر به سلامت از راه دور کمک کند. این می تواند دسترسی بیماران را به مراقبت آسان تر کند – و ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی مراقبت های بهتری را ارائه می دهند.

افزایش استقرار کلینیک های سلامت سیار.

کلینیک‌های بهداشتی سیار می‌توانند خدمات مراقبت‌های بهداشتی را مستقیماً به جوامع روستایی ارائه دهند و راهی مناسب و در دسترس برای بیماران روستایی برای دریافت مراقبت‌ها بدون هزینه‌های زیرساختی بالای یک مرکز معمولی فراهم کنند. اینها می توانند ون های سیار، اتوبوس ها، واحدهای مکعب مانند کوچک یا حتی یک کلینیک مجازی در یک مرکز خرید باشند.

پیاده سازی هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی در راه حل های بهداشت از راه دور.

هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی می‌توانند داده‌های بیمار را تجزیه و تحلیل کنند و بینش‌های بی‌درنگ را به ارائه‌دهندگان مراقبت‌های بهداشتی ارائه دهند. این می تواند سرعت و دقت تشخیص را بهبود بخشد و مراقبت را به طور موثرتری ارائه دهد.

معرفی تله آزمایشگاه ها و تله داروخانه ها.

تله داروخانه ها از فناوری ویدیویی برای ارتباط بیماران با داروسازان استفاده می کنند و به بهبود دسترسی بیماران روستایی به دارو، به ویژه در مناطقی که کمبود داروخانه دارند، کمک می کند. آزمایشگاه‌های تله می‌توانند به ارائه‌دهندگان مراقبت‌های بهداشتی در مناطق روستایی اجازه دهند اطلاعات تشخیصی به موقع و دقیق را دریافت کنند و کیفیت مراقبتی را که می‌توانند به بیماران خود ارائه دهند، بهبود بخشند. Tele-Labs همچنین می تواند نیاز بیماران در مناطق روستایی را به سفر مسافت های طولانی برای دسترسی به خدمات آزمایشگاهی کاهش دهد.

فناوری بهداشت از راه دور برای همه مفید است، اما برای افرادی که در مناطق روستایی کمتر جمعیت زندگی می کنند، اهمیت ویژه ای دارد. بهداشت از راه دور در مناطق روستایی دسترسی آسان و کارآمد به ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی را برای بیماران فراهم می کند و مراکز مراقبت های بهداشتی روستایی را قادر می سازد تا قابلیت های خود را گسترش دهند. با استفاده از سلامت از راه دور، متخصصان مراقبت های بهداشتی می توانند چکاپ ها و ارزیابی های با کیفیت بالا را از راه دور انجام دهند، بسیاری از موانع جغرافیایی و اجتماعی-اقتصادی را از بین ببرند و در نهایت دسترسی به مراقبت های بهداشتی را برای بسیاری از جوامع روستایی بهبود بخشند.

مشاغل در مراقبت های بهداشتی

توسط اسکات روپ AMD Global Telemedicine، Amy Miller، مراقبت های بهداشتی روستایی، پزشکی از راه دور