هدف پلتفرم های مالی جدید رفع یک سیستم پرداخت گیج کننده مراقبت های بهداشتی است


هدف پلتفرم های مالی جدید رفع یک سیستم پرداخت گیج کننده مراقبت های بهداشتی است

عکس پروفایل باب چین
باب چین

توسط باب چین، مدیر ارشد اطلاعات PayMedix

کارفرمایانی که پرداخت های بیمه مراقبت های بهداشتی بیشتری را به کارمندان منتقل می کنند تا هزینه ها را کاهش دهند، به طور فزاینده ای در معرض خطر کارکنان ناراضی هستند که با افزایش هزینه های از جیب (OOP) همراه با سیل صورت حساب های بسیار پیچیده دست و پنجه نرم می کنند.

تغییر گسترده کارگران به سمت برنامه‌های بهداشتی با کسر فرانشیز (HDHP) به‌ویژه از نظر مالی به کارمندان ضربه وارد کرده است، زیرا تقریباً یک سوم کارگران آمریکایی در سال 2021 در چنین برنامه‌هایی ثبت نام کردند. انتظار می‌رود این روند رو به رشد باشد.

این تغییر همچنین کارکنان را در معرض صورت‌حساب‌ها و بیانیه‌های پزشکی پیچیده‌تری قرار داده است که به ندرت جمع می‌شوند. این که چه چیزی مشمول طرح آنهاست و چه چیزی نیست، مشخص نیست که چقدر و به چه کسی بدهکار هستند. در واقع، مطالعات اخیر نشان می دهد که 58٪ از مصرف کنندگان مراقبت های بهداشتی از صورتحساب دریافتی خود به دلیل سردرگمی در مورد بدهی خود شگفت زده شدند و 48٪ از مصرف کنندگان گفتند که به همین دلیل پرداخت را با تاخیر انجام داده اند.

بدتر از آن، هزینه‌های OOP بالاتر همراه با این سردرگمی صورت‌حساب باعث می‌شود که بسیاری از کارمندان مراقبت‌های مورد نیاز خود را به تعویق بیاندازند یا چشم‌پوشی کنند. یک نظرسنجی اخیر از گالوپ نشان داد که 38 درصد از آمریکایی ها گزارش دادند که آنها یا یکی از اعضای خانواده خود مراقبت های پزشکی را در 12 ماه قبل به دلیل هزینه به تعویق انداخته اند. علاوه بر این، 27 درصد از افراد مورد بررسی گفتند که آنها یا یکی از اعضای خانواده درمان را برای یک بیماری بسیار یا تا حدودی جدی به تعویق انداخته اند.

یک رویکرد پرداخت جدید با تمرکز بر مصرف کننده

اما دلیلی برای امیدواری وجود دارد. انواع جدیدی از پلتفرم های پرداخت مراقبت های بهداشتی در حال ورود به بازار هستند که به طور خاص برای رفع چالش های پرداخت مراقبت های بهداشتی کارکنان طراحی شده اند. بسیاری از آنها راه‌حل‌های نقطه‌ای هستند که به یک مسئله مالی خاص مانند مدیریت بیمار خود پرداخت، صورت‌های الکترونیکی آسان‌تر یا دسترسی به کارت‌های پرداخت مراقبت‌های بهداشتی می‌پردازند.

برخی از پلتفرم‌ها همچنین از تئوری بازی برای ایجاد توافق‌نامه‌های بهینه دو طرفه با چندین ارائه‌دهنده در اکوسیستم صورت‌حساب پیچیده استفاده می‌کنند تا مشخص شود که چگونه می‌توان همه آنها را توسط بیمار جبران کرد.

در بالاترین سطح، پلتفرم هایی قرار دارند که رویکرد جامع تری را در رسیدگی به نیازهای مالی مصرف کنندگان و نیازهای درآمدی ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی ارائه می دهند. پیشرفته‌ترین پلتفرم‌ها فناوری‌های پیشرفته را با مدل پرداخت ترکیب می‌کنند تا رویکردی ساده‌تر برای صورت‌حساب مراقبت‌های بهداشتی بر اساس تجزیه و تحلیل اثبات شده رفتار مصرف‌کننده ایجاد کنند. برای مثال، آنها از هوش مصنوعی و مدل‌سازی آماری برای تجزیه و تحلیل میلیاردها دلار داده‌های پرداخت پزشکی موجود و سایر داده‌ها برای ایجاد یک مدل ظرفیت پرداخت متعادل و مقرون‌به‌صرفه برای کارمندان استفاده می‌کنند.

پلتفرم ها تمام بخش های معادله پرداخت مراقبت های بهداشتی – ارائه دهندگان، بیماران، کارفرمایان و TPA ها را پوشش می دهند. آنها با خدمت به عنوان شرکت های پرداخت مراقبت های بهداشتی واسطه، رابطه مالی را از ارائه دهندگان دور می کنند. آنها هزینه فاکتور بیمار را از قبل به ارائه دهنده پرداخت می کنند و سپس ارتباط پرداخت را با بیمار در نظر می گیرند. و آنها می توانند اعتباری برای هزینه های از جیب خود با بهره کم یا بدون بهره فراهم کنند و برنامه پرداختی را در طول زمان متناسب با نیازهای بیمار ایجاد کنند.

برخی راه‌حل‌ها فراتر از افزایش اعتبار تا حداکثر پرداخت از جیب بیماران با شرایط بازپرداخت معقول هستند. آنها پرداخت را به ارائه دهندگان تضمین می کنند و به کارکنانی که در برنامه ها ثبت نام کرده اند، آرامش خاطر می دهند تا بروند و مراقبت های مورد نیاز خود را دریافت کنند. این پلتفرم‌ها اطلاعاتی را که کارکنان برای کنترل هزینه‌های پزشکی خود به آن نیاز دارند، می‌دهند.

این پلتفرم‌ها همچنین به کارکنان کمک می‌کنند تا با دادن گزینه پرداخت در طول زمان، بدون توجه به سابقه اعتباری، با استرس صورت‌حساب مقابله کنند. برای همه کارمندان می‌توان اعتباری برای همه هزینه‌های مجاز تا سقف پرداختی خود، صرف‌نظر از وضعیت اعتباری آنها، صادر کرد. به عبارت دیگر، این فناوری در ازای دادن این برنامه‌های بازپرداخت قابل مدیریت به کارکنان، پرداخت سریع و کامل را به ارائه‌دهندگان تضمین می‌کند.

کارمندان به نوبه خود، سادگی، وضوح و شفافیت در صورتحساب های مراقبت های بهداشتی خود را به دست می آورند. پلتفرم‌ها معمولاً از فناوری‌ها برای ایجاد تجربه‌ای ساده‌تر و مناسب‌تر برای بیمار نسبت به آنچه مدیون هستند، استفاده می‌کنند. به طور سنتی، بیشتر اطلاعات صورت‌حساب که کارکنان دریافت می‌کنند، تفکیک‌شده، تکراری و برای درک وضعیت پرداخت‌شان مفید نیست. هنگامی که مردم سعی می کنند پاسخ هایی را در مورد آنچه که به ارائه دهندگانی که سعی در جمع آوری دارند بدهی دارند دریافت کنند، در نهایت سردرگم و ناامید می شوند.

درعوض، کارمندان به‌جای صورت‌حساب‌های جداگانه و گیج‌کننده برای هر درمان پزشکی، یک بیانیه توضیحی تلفیقی از مزایا (EOB) دریافت می‌کنند. همه کارکنان، صرف نظر از سابقه اعتباری خود، می توانند در طول زمان پرداخت کنند. این امر دسترسی به مراقبت را با کاهش بار پرداخت های اولیه و کامل و فرآیندهای جمع آوری سخت از ارائه دهندگان بهبود می بخشد.

این رویکرد “super EOB” با بهبود دسترسی به مراقبت، میزان رضایت کارکنان را افزایش می دهد. بار پرداخت های اولیه و کامل و فرآیندهای جمع آوری سخت از ارائه دهندگان را کاهش می دهد. آنها همچنین با حذف ناکارآمدی ها از سیستم، روابط مالی را از ارائه دهندگان و آژانس های جمع آوری بدهی های بی رویه دور می کنند و فرآیند پرداخت را برای همه ساده می کنند.

هنگام انتخاب پلت فرم پرداخت مراقبت های بهداشتی مناسب، مطمئن شوید که صورتحساب برای همه را ساده می کند، صورتحساب ها را ادغام می کند، حواله های کاغذی را حذف می کند و خطرات مالی را برای ارائه دهندگان حذف می کند. اطمینان حاصل کنید که وصول‌های اولیه از بیماران را حذف می‌کنند و همچنین شرایط پرداخت واقعاً بدون بهره است. و به امتیاز خالص تبلیغ کننده شرکت نگاه کنید تا متوجه شوید که راه حل چقدر در بازار عملکرد خوبی داشته است.

مشاغل در مراقبت های بهداشتی

توسط اسکات روپ باب چین، پلتفرم های پرداخت مراقبت های بهداشتی، پی مدیکس