جوراب رویایی Owlet برای نوزادان نشان CE را در اتحادیه اروپا دریافت می کند



متخصص نظارت بر نوزادان Owlet’s Dream Sock گواهینامه CE Mark را از اتحادیه اروپا دریافت کرده است که الزامات ایمنی و بهداشت مورد نیاز خود را برآورده می کند و راه را برای فروش دستگاه در آلمان، فرانسه و بریتانیا در اواخر سال جاری هموار می کند.

جوراب رویایی، که دور پای نوزاد می پیچد، یک محلول پالس اکسیمتری پزشکی بدون نسخه برای نوزادان 1 تا 18 ماهه با وزن 6 تا 30 پوند است.

مراقبان می توانند از طریق برنامه Owlet Dream که برای دستگاه های تلفن همراه iOS و Android در دسترس است، خوانش های سلامت زنده نوزاد خود از جمله ضربان نبض و سطوح اشباع اکسیژن را دنبال کنند.

اعلان‌های سلامت در زمان واقعی برای ضربان نبض پایین، ضربان نبض بالا، اکسیژن کم و داده‌های خواب از طریق برنامه ارائه می‌شوند.

این دستگاه همچنین داده‌ها را به یک ایستگاه پایه نزدیک منتقل می‌کند، که در صورت نیاز می‌تواند اعلان‌هایی را برای مراقبان صادر کند.

کرت ورکمن، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران Owlet در بیانیه ای گفت: “مأموریت ما برای حضور در کنار هر والدین و هر نوزادی با گواهی پزشکی اروپا برای Dream Sock حتی بیشتر محقق می شود.”

والدین در سراسر اروپا به زودی به نوآورانه‌ترین، مصرف‌کننده‌پسندترین فن‌آوری نظارت بر نوزادان با درجه پزشکی و هوشمند دسترسی خواهند داشت تا بتوانند برای مراقبت از خانه‌هایشان توانمندتر شوند.»

روند بزرگتر

گواهی CE Mark، که طبق قوانین اتحادیه اروپا تجهیزات پزشکی مورد نیاز است، از FDA پیروی می کند ترخیص De Novo از Dream Sock در نوامبر در ایالات متحده

نهاد نظارتی نیز تایید کرد دستگاه BabySat Owlet در سال گذشته، یک پالس اکسیمتر که با نسخه در دسترس است.

سیستم مانیتورینگ BabySat که برای نوزادان 1 تا 18 ماهه با وزن 6 تا 30 پوند طراحی شده است، دقت بیمارستانی را با طراحی جوراب بی سیم Owlet ادغام می کند و علائم حیاتی زنده را ردیابی می کند.

آلارم‌های قابل تنظیم برای اشباع اکسیژن و ضربان نبض را ارائه می‌کند، اما برخلاف Owlet’s Dream Sock، فقط با نسخه در دسترس است، که به ارائه‌دهندگان مراقبت‌های بهداشتی اجازه می‌دهد تا آلارم‌ها را برای نیازهای فردی نوزاد تنظیم کنند.

در اوایل سال جاری، Owlet 30 میلیون دلار در تامین مالی قرار داد خصوصی تضمین کرد که در آوریل توسط همکاری با کارمندان و متخصص خدمات بهداشتی راه دور، که به موجب آن مراقبان می‌توانند نسخه BabySat را از طریق پورتال آنلاین Wheel یا پزشکان دریافت کنند.

پس از تجویز، مراقبان می توانند جوراب را با حداقل هزینه از طریق پلتفرم بهداشتی از راه دور BabySat Wheel سفارش دهند.

تعداد فزاینده ای از دستگاه های هوشمند با هدف نظارت بر نوزاد وجود دارد، از جمله Miku Pro Smart Baby Monitor، یک ابزار ردیابی تنفس بدون تماس برای کمک به والدین. نظارت بر الگوهای خواب و تنفس، دستگاهی شبیه به ردیاب خواب پوشیدنی Nanit برای نوزادان.

مطالعات پیاده سازی بالینی و پلت فرم های بهداشت از راه دور برای نظارت بر بارداری از راه دور، مراقبت های مجازی مادران و حمایت از شیردهی نیز در حال ورود به بازار هستند.



Source link