قانون کارمندی در خانه سالمندان بایدن داستان‌های ترسناک را به نمایش می‌گذارد


برنامه دولت بایدن برای تنظیم حداقل سطح نیروی انسانی برای خانه های سالمندان نظرات را برانگیخت از بیش از 46500 مردم و سازمان ها – از جمله ساکنان خانه ها و پرستاران با داستان های دلخراش در مورد شرایط داخل.

  • یکی از ساکنان یک گاو نر با آژیر خرید یکی از کامنت‌کنندگان نقل می‌کند که برای جلب توجه پرستاران و دستیاران، زیرا اغلب او را روی چهارپایه خود می‌نشستند.
  • پرستاران در یک مرکز “تعطیلات پزشکی” اعلام کردند. به گفته یک متخصص تغذیه، و تمام داروها را برای یک شیفت دور انداخت، زیرا وقت نداشتند آنها را از دست بدهند.
  • یک پرستار شیفت روزانه متوجه شد که یکی از ساکنین از استفراغ خفه شده است و تشنج بعد از یک شب که فقط یک پرستار و یک دستیار در حال انجام وظیفه بودند – برای 100 ساکنان.

صدها نظر از این قبیل عزم را محکم کرد از مقامات در مراکز خدمات مدیکر و مدیکید ماه گذشته به برنامه ریزی برای تعیین حداقل تعداد پرستاران و کمک پرستاران ثبت نام شده برای خانه ها، علیرغم اصرار صنعت غیرممکن، پایبند ماند. CMS دستور سومی را برای حداقل کل کارکنان اضافه کرد.

آژانس همچنین الزامات خود ارزیابی‌هایی را که هر خانه باید انجام دهد سخت‌تر کرد تا مشخص شود که آیا کارگران ماهر کافی برای مراقبت صحیح از ساکنان خود دارند یا خیر. ارزیابی می تواند به این معنا باشد که خانه ای با ساکنینی که به خصوص بیمار هستند یا به کمک گسترده نیاز دارند باید از حداقل وظایف کارکنان فراتر رود.

رئیس جمهور بایدنسرکوب کارکنان خانه سالمندان یکی از مهم‌ترین اقدامات نظارتی مراقبت‌های بهداشتی است که او در آخرین سال حضورش در کاخ سفید دنبال می‌کند. اینکه در سال انتخاباتی اتفاق بیفتد، زمانی که رئیس جمهور روی بهبود حمایت خود در میان رای دهندگان مسن تر و خانواده های آنها حساب باز می کند، فقط خطرات را افزایش می دهد – اگرچه خانه های سالمندان تا سال 2026 فرصت دارند تا از این قانون پیروی کنند. اتحادیه های کارگری به نمایندگی از پرستاران و دستیاران به شدت از این طرح حمایت کرده اند.

با این حال، CMS تماس‌های طرفداران مقیم را رد کرد تا از همه خانه‌های سالمندان خواسته شود که شرایط جدید را برآورده کنند.

صنعت و همچنین پرستاران درجه یک نگرانی در مورد یافتن کارکنان کافی برای برآورده کردن نیازهای جدید فدرال ایجاد کردند. یک پرستار عملی دارای مجوز از روستایی مینه‌سوتا نوشت: «ما در حال حاضر علائمی را در مورد پاداش‌ها، پاداش‌های ارجاع، دستمزدهای بالاتر از قبل ارائه می‌دهیم، و هنوز هیچ درخواستی دریافت نشده است.»

CMS به خانه‌های سالمندان در صورتی که در مناطقی با کمبود نیروی کار هستند، معافیت از حداقل کارکنان را مجاز می‌داند. CMS همچنین به خانه‌ها این امکان را می‌دهد که از یکی از سخت‌ترین دستورات این مقررات درخواست معافیت کنند: داشتن یک پرستار ثبت‌نام شده در محل در شبانه‌روز. اگر آنها در منطقه ای با کمبود RN هستند، می توانند فقط برای داشتن یک RN در محل درخواست کنند 16 ساعت یک روز. (این هنوز دو برابر نیاز موجود است.) CMS تخمین می زند که یک چهارم از کشور است 15000 خانه های سالمندان در نهایت از بخشی یا تمام قوانین کارکنان معاف خواهند شد

مقررات نهایی هیچ کس را کاملاً راضی نکرده است. اکثر حامیان بیماران هنوز فکر می‌کنند که حداقل نیروی انسانی بسیار کم است و به برخی از خانه‌ها اجازه می‌دهد به ارائه مراقبت‌های غیر استاندارد ادامه دهند. و صنعت خانه سالمندان می‌گوید که نمی‌تواند کارمندان اضافی بیابد یا از عهده هزینه‌های آن برآید – و لابی‌گران آن در حال کار با کنگره هستند و احتمالاً کاخ سفید بایدن را شکست دهد تا قوانین را لغو کند.


این مقاله به دلیل محدودیت های بازنشر برای انتشار در دسترس نیست. اگر در مورد در دسترس بودن این یا محتوای دیگر برای انتشار مجدد سؤالی دارید، لطفاً با NewsWeb@kff.org تماس بگیرید.


مطالب مرتبط

تماس با ما ارسال یک نکته داستان





Source link