راهنمای گام به گام برای نشان دادن آنچه می خواهید در سال 2024


آیا واقعاً می توانید رویاهای خود را به واقعیت تبدیل کنید؟ نیکی روسکو، متخصص سلامت و تندرستی کل نگر، می‌گوید که می‌توانید. در اینجا راهنمای گام به گام او برای نشان دادن آنچه می خواهید در سال 2024 است

تجلی فرآیندی هیجان انگیز و قدرتمند است که به شما کمک می کند آنچه را که واقعاً می خواهید، با تمرکز بر قصد خود و تحقق آن، دریافت کنید.

راه‌های مختلفی وجود دارد که به شما کمک می‌کند تا زمانی که آماده دریافت هستید، پیام‌های مثبتی را به کائنات بفرستید، پس از اینکه همه چیزهایی را که به شما خدمت نمی‌کنند را آزاد کنید.

سپس قادر خواهید بود ذهن، بدن و روح خود را از هرگونه انسداد پاک کنید و به روی بسیاری از احتمالات شگفت انگیز تجلی باز شوید.

اگر تعلل کنید و مطمئن نباشید که چه می‌خواهید، کائنات به شما چیزهایی می‌دهد که از آنها مطمئن نیستید. وقتی فهمیدید چه آرزویی دارید، روی آن تمرکز کنید. مهم است که در یک زمان روی یک چیز تمرکز کنید. شاید این خوشبختی، فراوانی، عشق و عاشقی یا یک شغل جدید باشد.

وقتی فهمیدید چه آرزویی دارید، روی آن تمرکز کنید

یا شاید زمینه های دیگری در زندگی شما وجود دارد که می خواهید تغییر دهید. این ممکن است زمانی طول بکشد که به آرامی این فرآیند زیبای انتشار، تمدید و دریافت را انجام دهید.

باور به خود، اعتماد به این فرآیند، و رهاسازی افکار، احساسات و خاطرات منفی که به درد شما نمی‌خورد، آرامش، آرامش و اعتماد به نفس بیشتری به شما می‌دهد. هنگامی که در این مکان باز بودن، باور و اعتماد قرار گرفتید، آماده تجلی هستید.

همچنین مهم است که به یاد داشته باشید، آنچه شما آشکار می کنید ممکن است در روز، ماه، سال یا بیشتر اتفاق نیفتد. این اتفاق می افتد اگر باور داشته باشید، و برای شما مناسب است. صبور باش، اعتماد کن که کائنات صدایت را شنیده است و هرگز امیدت را از دست نده.

بیشتر بخوانید: 5 تکنیک ساده برای کمک به مدیریت علائم یائسگی

manifesting-your-dreams-in-2024.jpg manifesting-your-dreams-in-2024.jpg

تجلی فرآیند قدرتمندی است و راهنمای 3 مرحله‌ای من برای نشان دادن مؤثر آنچه می‌خواهید در سال 2024 و بعد از آن آمده است:

مرحله 1: رها کردن

سفر تجلی با رها کردن شروع می شود. وقتی سفری را آغاز می کنید تا خود را دوست بدارید و همه چیزتان را آشکار کنید، باید با چیزی که مانع شما شده خداحافظی کنید.

خبر خوب این است که می‌توانید به هر چیزی که می‌خواهید برسید و اگر واقعاً آن را بخواهید و روی آن تمرکز کنید، می‌توانید همه چیزتان را آشکار کنید – از جمله احساس اعتماد به نفس، یافتن بهترین رابطه یا شغل ممکن، یا هر چیزی که آرزویش را دارید، هر زمان که بخواهید. آماده هستند.

این فرآیند باید با یادگیری دوست داشتن خود و دادن اجازه به خود برای دوست داشتن خود و پذیرش اینکه اکنون زمان تغییر مثبت است آغاز شود.

تصدیق احساساتی که شما را از زندگی کردن به زندگی دلخواهتان باز داشته اند، روند رهایی از موانعی را که درگیر کرده اید آغاز می کند. این یک شبه اتفاق نمی افتد. این فرآیندی است که شما را به یک سفر ویژه از رهاسازی، تجدید، و دریافت می برد تا آنچه را که اکنون در زندگی خود می خواهید آشکار کنید.

رها کردن چیزی که از نظر جسمی، ذهنی و روحی به شما کمک نمی کند می تواند بسیار آزاد کننده باشد

مراقبت از خود و دوست داشتن مجدد خود – یا شاید برای اولین بار – به شما کمک می کند تا انسدادهایی را که شما را عقب نگه داشته اند، رها کنید. مهم است که به شهود خود و آنچه ذهن و بدنتان به شما می گوید گوش دهید.

رها کردن چیزی که از نظر جسمی، ذهنی و روحی به شما کمک نمی کند می تواند بسیار آزاد کننده باشد. نگه داشتن احساس ناامیدی، غم و اندوه می تواند طاقت فرسا باشد و انواع احساسات منفی را که باید رها کنید، ایجاد می کند.

متوقف کردن مقاومت در برابر دادن مراقبت و عشقی که نیاز دارید. هیچ کس دیگری نمی تواند برای ایجاد این تغییرات برای شما اقدامی انجام دهد. این مسئولیت شماست که انتخاب کنید چه کاری انجام می دهید و چه زمانی آن را انجام می دهید.

متوقف کردن بازی سرزنش کردن و فکر کردن همه چیز تقصیر شماست. هر روز صبح، وقت ناهار و عصر هشت بار با خود تکرار کنید: “تقصیر من نیست”.

شروع کنید بخشیدن کسانی که به شما صدمه زده اند بخشش می تواند مسیرهایی را به سمت احساس شادی و آرامش و باز کردن قلب شما برای شروع های جدید باز کند.

شروع کنید به آنچه به دست آورده اید نگاه کنید و به خودتان احترام بگذارید.

رها کردن شاید یکی از قدرتمندترین بخش‌های سفر آشکار شما باشد. در کتاب من،همه چیزت را آشکار کنتمرینات و آیین‌های متعددی وجود دارد که می‌تواند به شما کمک کند تا انسدادهایی را که شما را عقب نگه می‌دارند رها کنید، به شما کمک می‌کنند تا یاد بگیرید چگونه فضای ذهنی ایجاد کنید، ببخشید و آشفتگی درونی را از طریق مدیتیشن رها کنید.

بیشتر بخوانید: 3 راه برای درمان تروما از درون

manifesting-and-learning-to-let-go.jpg manifesting-and-learning-to-let-go.jpg

مرحله 2: عشق ورزیدن به خود

وقتی با چیزی که به شما خدمت نمی کند خداحافظی کردید، زمان آن فرا رسیده است که به خودتان عشق بورزید و به نیازها و رفاه خود رسیدگی کنید. وقتی عملاً رها کردید، دیدگاه شما نسبت به همه چیز می‌تواند تغییر کند زیرا از درون احساس سلامتی، اعتماد به نفس بیشتر و قوی‌تر می‌کنید – و آماده لذت بردن از زندگی‌ای که می‌خواهید بسازید.

هنگامی که به قلب، ذهن و بدن خود می گویند که نیاز به پرورش و مراقبت دارند، به قلب خود گوش دهید. با هماهنگ کردن شهود خود، می‌دانید که «نه» گفتن به چیزی که به شما کمک نمی‌کند و «بله» اشکالی ندارد. تا آنچه را که نیاز دارید به خود بدهید این مسیرهایی را باز می کند که پیام های درستی را به جهان می فرستد و به افزایش ارتعاشات مثبت شما کمک می کند.

ذهن و بدن شما بیشتر احساس آرامش، آرامش و آرامش می کند. شروع کنید برای دادن عشقی که لیاقتش را دارید کمی زمان بگذارید. برای اینکه چرا نمی توانید بهانه نیاورید و به خود بگویید که می توانید.

مرحله 3: آشکار

هنگامی که در این مکان از صراحت، باور و اعتماد قرار گرفتید، آماده هستید تا همه چیز خود را با استفاده از این تکنیک های قدرتمند آشکار کنید:

ساختن تابلوی دید خود یکی از تاثیرگذارترین و مثبت ترین کارهایی است که می توانید انجام دهید. با چسباندن کلمات و تصاویر روی یک تابلوی بزرگ که نشان دهنده چیزهایی است که می خواهید به دست آورید، می توانید آنچه را که می خواهید تجسم کنید و هر روز روی آن تمرکز کنید. سپس ضمیر ناخودآگاه شما بر نتایج مثبت تمرکز خواهد کرد.

تصاویری از خانه رویایی خود، تعطیلات عالی، حیوان خانگی یا ماشین خود را بردارید! ممکن است بخواهید تصاویری را اضافه کنید که نشان دهنده یافتن عشق مانند قلب ها و زوج های شاد با هم هستند. یا شاید خانواده و دوستان یا همکاران کاری دارید که می خواهید در چشم انداز آینده خود بگنجانید.

شما می توانید هر چیزی را که می خواهید روی صفحه نمایش خود بچسبانید. کلمات به اندازه تصاویر قدرتمند هستند تا آنچه را که به آن امیدوار هستید نشان دهند. بنابراین، همچنین یادداشت هایی مانند “تفریح ​​با خانواده در تعطیلات”، “زندگی ام را برای معنویت بیشتر باز کنم”، “یافتن آرامش، آرامش و شادی”، “سلامتی خوب”، “از نظر مالی امن” را نیز بنویسید. ، و “یافتن شغل رویایی من.”

بیشتر بخوانید: چگونه اعتماد به نفس از دست رفته را به دست آوریم – راهنمای یک متخصص

manifesting-with-vision-board.jpg manifesting-with-vision-board.jpg

آنچه به خود می گویید می تواند تأثیر عمیقی بر احساس شما داشته باشد. شاید از خداحافظی با یک رابطه گذشته می ترسید؟ یا هنوز از دست یکی از عزیزان، دوستان یا اعضای خانواده ناراحت و عصبانی هستید و نمی توانید آنها را ببخشید. هرچه بیشتر افکار منفی را رها کنید و ببخشید، بیشتر می توانید آنچه را که برای ایجاد اعتماد به نفس و احساس شادی بیشتر نیاز دارید به خود بدهید.

برای تشویق خودگویی مثبت، جملات تاکیدی مثبت را به خود بگویید، یا به زبان ساده، کلمات قدرتمندی را که به شما یادآوری می‌کنند که افکار منفی را به افکار مثبت تغییر دهید، مرتباً یادآوری کنید.

مثلاً به خودم ایمان دارم، به خودم اعتماد دارم. برای خودم و احساساتم ارزش قائل هستم، از درون احساس اعتماد به نفس می کنم و به شهودم اعتماد دارم.

گوش دادن به شهود خود می تواند شما را قادر سازد تا چیزها را واضح تر ببینید، بشنوید و احساس کنید. هنگامی که با احساسات خود در تماس شدید و از درون خود احساس رضایت کردید، می توانید شروع به ایجاد روابط قابل اعتماد بیشتری با افراد مناسب کنید و اعتماد به نفس و باور شما نسبت به خودتان رشد خواهد کرد.

لنگر انداختن روشی مؤثر برای پیوند یک خاطره مثبت است که در آن با یک عمل فیزیکی احساس شادی، آرامش یا مثبت می‌کنید. این شما را قادر می سازد تا انرژی حافظه را به لحظه حال بیاورید تا به شما کمک کند احساس خوبی داشته باشید.

به زمانی فکر کنید که احساس شادی و اعتماد به نفس داشتید، محیط اطراف خود و افرادی را که با آنها بودید تجسم کنید. سپس، انگشت شست و سبابه خود را روی یک دست به هم فشار دهید. این احساسات خوب و مطمئن را احساس کنید. آنها را بزرگتر، روشن تر و جسورتر کنید.

مدیتیشن شما را به مکانی با آرامش، آرامش و وضوح می برد

احساس اعتماد به نفس و توانمندی خود را ببینید و تصور کنید که در لحظه قدم گذاشته و صدا را افزایش دهید. این احساس را دو برابر کنید، سپس آن را سه برابر کنید. وقتی شروع به لبخند زدن می‌کنید و احساس خوشحالی و خوبی نسبت به خودتان می‌کنید، آن را حتی بزرگ‌تر و روشن‌تر کنید. حدود 30 ثانیه در این مکان شاد و مطمئن بمانید و هر زمان که لازم بود تکرار کنید.

مدیتیشن شما را به مکانی با آرامش، آرامش و وضوح می برد. همچنین می تواند به ما کمک کند تا دوباره انرژی بگیریم، و خیلی بیشتر. راه های زیادی برای مدیتیشن وجود دارد از جمله تجسم، گوش دادن به موسیقی یا مراقبه های هدایت شده.

“مدیتیشن کلمات” چیزی است که سالها پیش پس از آموزش با دیپاک چوپرا در ایالات متحده توسعه دادم. روی کلمات مثبتی مانند “من احساس آرامش می کنم، احساس آرامش می کنم، کنترل دارم” تمرکز کنید.

این کلمات را بارها و بارها تکرار کنید تا زمانی که در یک مراقبه زیبا عمیق تر به نظر می رسند محو می شوند. اجازه دهید هر چیز دیگری که به ذهنتان می رسد بیرون بیاید و به این کلمات بازگردید.

یک تایمر روی تلفن یا ساعت خود به مدت 2 دقیقه قرار دهید و به تدریج به 5 دقیقه، 10 دقیقه و سپس 20 دقیقه افزایش دهید. این کلمات مثبتی که مدام تکرار می‌کنید به اعماق ضمیر ناخودآگاه شما می‌روند و به شما کمک می‌کنند بعد از مدیتیشن آرام‌تر و کنترل بیشتری بر احساسات خود داشته باشید.

بیشتر بخوانید: استرس دارید؟ این 3 طرز فکر به اضطراب شما دامن می زنند

manifesting-and-postive-affirmations.jpg manifesting-and-postive-affirmations.jpg

افکار منفی را اصلاح کنید و افکار مثبت را انتخاب کنید. زمانی که روی موارد منفی تمرکز کرده اید، زمان آن فرا رسیده است که مغز خود را مجدداً آموزش دهید تا مثبت فکر کند و نتایج رفتار خود را هم نسبت به خودتان و هم در مورد نحوه برخوردتان با دیگران تغییر دهید.

اگر به خود بگویید “من هرگز تغییر نمی کنم” یا “من گیر کرده ام و هیچ کس نمی تواند به من کمک کند”، در این الگوی منفی باقی خواهید ماند. با تمرکز مداوم بر روی نکات منفی، همچنان چیزهای منفی بیشتری را متوجه خود خواهید کرد.

قالب بندی مجدد این افکار می تواند به شما دیدگاه جدیدی در مورد نحوه برخورد با زندگی و موقعیت های چالش برانگیز بدهد. متوجه خواهید شد که چگونه با تمرکز بر نکات مثبت، به جای ماندن در حالت منفی، نتایج جدید هیجان انگیزی به دست خواهید آورد که آنچه را که نیاز دارید به شما نمی دهد. افکار مثبت جدید شما به جای اینکه فکر کنید شایسته نیستید و در هر کاری که انجام می دهید خوب نیستید، زندگی شما را بهبود می بخشد و دیدگاه جدیدی به شما می دهد.

چارچوب بندی مجدد شامل نگاهی متفاوت به باورهای منفی خود، از منظر مثبت، و تغییر کلمات اطراف برای تمرکز مثبت به آنچه به خود می گویید است. هر چه بیشتر در قالب بندی مجدد افکار خود تمرین کنید، بیشتر می توانید طرز فکر خود را به یک تفکر مثبت تغییر دهید و احساس شادی بیشتری داشته باشید و از تمرکز نکردن مداوم بر روی چیزهایی که از نظر ذهنی یا جسمی به شما کمک نکرده است، احساس شادی بیشتری داشته باشید.

سپاسگزار بودن می تواند انواع فرصت ها را برای شما باز کند تا آنچه را که نشان می دهید دریافت کنید

داشتن دیدگاه مثبت به افزایش زمان به طول عمر شما کمک می کند. فقط با گفتن «من مشتاقانه منتظر امروز هستم»، «احساس می‌کنم قوی و تحت کنترل هستم» یا «احساس آرامش، آرامش و شادی می‌کنم»، مغز خود را دوباره آموزش می‌دهید تا روی نتایج مثبت تمرکز کند و تغییراتی را ایجاد کنید. می خواهم به شما کمک کنم تا رویاهای خود را آشکار کنید.

سپاسگزار بودن می تواند انواع فرصت ها را برای شما باز کند تا آنچه را که نشان می دهید دریافت کنید. همچنین به شما احساس آرامش، آرامش و امید می دهد. وقتی تصدیق می کنید که برای همه چیزهایی که دارید و داشته اید سپاسگزار هستید، این ارتعاشات شما را افزایش می دهد و هنگامی که شروع به تجلی می کنید، تمرکز مثبت شما را افزایش می دهد.

کریستال ها را در آغوش بگیرید اگر به دنبال عشق یا فراوانی سیترین هستید، تمام کریستال ها از طریق انرژی و ارتعاشات منحصر به فرد خود مانند رز کوارتز آنچه را که از نظر احساسی، معنوی و ذهنی نیاز دارید به شما می دهند. هنگامی که مدیتیشن می کنید آن را نگه دارید و روی چیزی که به دنبال آن هستید تمرکز کنید، شب ها آن را کنار تخت خود یا زیر بالش خود نگه دارید.

عکس NIcci نشسته در تاپ گلدار 0075_گزینه 2_1عکس NIcci نشسته در تاپ گلدار 0075_گزینه 2_1نیکی روسکو از تجربیات زندگی خود استفاده می کند تا به شما کمک کند دوباره احساس کنید و تغییرات مثبتی در زندگی خود ایجاد کنید. تجربیات شخصی او او را تبدیل به یک کاتالیزور همدلانه و با بصیرت تغییر می کند تا شما را قادر سازد بر چالش ها، استرس، اضطراب و دردهای جسمی و ذهنی غلبه کنید.

این مقاله را دوست دارید؟ در خبرنامه ما ثبت نام کنید تا مقالات بیشتری مانند این را مستقیماً به صندوق ورودی خود تحویل دهید.





Source link