رنگ با عقب انداختن آزمایش COVID-19 اخراج کارکنان را اعلام می کند



شرکت فناوری سلامت جمعیت Color اعلام کرد که کارگران را اخراج کرده است زیرا تمرکز خود را از آزمایش COVID-19 دور می کند.

با توجه به پست های کارمندان سابق در لینکدین، این شرکت 300 شغل را کاهش داد. عثمان لاراکی، مدیر عامل شرکت Color اخراج‌ها را در پست خود تأیید کرد و گفت که این شرکت با توجه به پایان نزدیک شدن وضعیت اضطراری بهداشت عمومی و کاهش علاقه مشتریان به خدمات مرتبط با بیماری همه‌گیر، تیم‌های خود را که بر روی آزمایش کووید-19 متمرکز بودند، کاهش می‌دهد.

لارکی گفت که این شرکت بر روی زیرساخت‌های آزمایش و بهداشت از راه دور برای برنامه‌های دولتی و همچنین ابزارهای پیشگیری برای کارفرمایان و خریداران مراقبت‌های بهداشتی تمرکز خواهد کرد.

“در میان تغییرات، ما به حمایت از برنامه‌های موجود و افزایش دسترسی برای جمعیت‌های محروم ادامه خواهیم داد. با سرمایه‌گذاری مجدد در کسب‌وکار اصلی خود و اعتماد مشتریانمان، ما بر ارائه برنامه‌های مراقبت بهداشتی جمعیتی با دسترسی بالا و تاثیرگذاری بالا تمرکز کرده‌ایم که به همه کمک می‌کند تا رهبری را بر عهده بگیرند. سالم ترین زندگی ای که علم و پزشکی می توانند ارائه دهند. در حالی که دیروز روز سختی برای تیم ما بود، ما به آینده خود به عنوان یک شرکت و تاثیری که خواهیم داشت خوشبین هستیم.”

روند بزرگتر

رنگ دو دور بزرگ از بودجه را در سال 2021 افزایش داد، از جمله یک 167 میلیون دلار سری D و 100 میلیون دلار سری E. این شرکت که قبلاً قبل از اینکه به فناوری بهداشت عمومی بپردازد، روی ژنومیک متمرکز بود، سال گذشته با خرید Mood Lifters، خدمات بهداشت رفتاری را اضافه کرد.

اخراج در سال 2022 شرکت‌های فناوری سلامت و سلامت دیجیتال افزایش یافتند، از جمله در استارت‌آپ‌هایی که در سال 2021 مقادیر قابل‌توجهی از سرمایه‌گذاران را جذب کرده بودند.

کاهش تمرکز بر COVID-19 بر برخی شرکت ها نیز تأثیر گذاشته است. Lucira Health، که آزمایش‌های تشخیصی خانگی را توسعه می‌دهد، اخیراً درست زمانی که این شرکت اولین مجوز استفاده اضطراری را از FDA برای آزمایش ترکیبی کووید-19 و آنفولانزا در خانه بدون نسخه دریافت کرد، اعلام ورشکستگی کرد. این شرکت گفت که فرآیند نظارتی بیش از آنچه پیش‌بینی می‌کرد طول کشیده است و تقاضا برای آزمایش‌های کووید-19 آن در سال 2022 کاهش یافته است.