سم زدایی – مار بدون نیش قدرتی ندارد


اگر تا به حال برای دندان درد یا عمل دندانپزشکی بی حسی موضعی داشته اید، ممکن است بخواهید از یک مار تشکر کنید. من به خصوص مارها را دوست ندارم و خیلی سعی می کنم از آنها دوری کنم، اما سعی می کنم از دندانپزشک نیز دوری کنم. من از بی حسی موضعی سپاسگزارم. معلوم شد که دندانپزشکی در ایجاد سوزن زیرپوستی نقش داشته است. برخی می گویند که ایجاد سوزن زیرپوستی از مشاهده نحوه تزریق سم نیش مار به طعمه آنها ناشی شده است. یک مار نمی تواند شما را نیش بزند و سم سمی خود را بدون دندان نیش تزریق کند.

روش جدید به زودی به طور گسترده برای درمان درد مورد استفاده قرار گرفت و به عنوان “بزرگترین موهبت پزشکی از زمان کشف کلروفرم” مورد حمایت قرار گرفت. فلورانس نایتینگل خودش در طول یک بیماری از آن بهره مند شد و اظهار داشت: «هیچ چیزی برای من سودی نداشت، جز یک عمل عجیب و غریب کوچک و جدید قرار دادن تریاک زیر پوست، که تسکین یافت. [the pain] به مدت 24 ساعت.”

جالب است که این مار همچنین نشان رسمی (caduceus) شرکت پزشکی ایالات متحده، بخش داروسازی نیروی دریایی و خدمات بهداشت عمومی است.

من شک دارم که مارها به اعتبار تصویر خود که نماینده حرفه های پزشکی و داروسازی است اهمیت دهند. مارها برای کشتن طعمه سم خود را تزریق می کنند. سم مار چگونه طعمه آنها را می کشد؟ زهر مار ظرفیت حمل اکسیژن گلبول های قرمز شما را از بین می برد. آهن را از مولکول هموگلوبین محافظ در جریان خون شما جدا می کند. آهن در صورت محافظت نشده بسیار سوزاننده است. زهر همچنین روی و مس را از سلول ها جدا می کند.

قلیایی بودن خون اصطلاحی است که من هرگز در دانشکده پرستاری نشنیده بودم، اما زمانی که شوهرم 22 سال پیش به سرطان مبتلا شد، درباره آن یاد گرفتم. سلول های شما باید در pH 7.3 قلیایی باشند تا سلول های خونی در طول گردش خون، اکسیژن را حمل کنند. هموگلوبین خون و کلروفیل گیاهان سبز از نظر مولکولی یکسان هستند. تنها تفاوت این است که مرکز گلبول قرمز آهن برای نگه داشتن اکسیژن است و مرکز اتم کلروفیل منیزیم است تا انرژی (نور) خورشید را نگه دارد. تحقیقات ثابت کرده است و این علم واقعی است، که غذاهای غنی از کلروفیل سبز، گلبول های قرمز خون سالم می سازند. سبزی ها قلیایی هستند، به این معنی که انرژی خود را به شما می دهند و اسیدیته شما را کاهش می دهند که باعث التهاب و استرس اکسیداتیو می شود.

سم مار و سایر سموم اسیدی هستند. همه بیماری ها اسیدی هستند از جمله سرطان ها، کووید، بیماری های عصبی مانند پارکینسون، زوال عقل، بیماری های خود ایمنی و غیره. این سموم می توانند با گاز گرفتن یا تزریق وارد جریان خون شما شوند و آهن را با آن سم جایگزین کنند. این سم آهن را از هموگلوبین خارج می کند و از آنجایی که آهن به اکسیژن متصل می شود، خون شما نمی تواند اکسیژن را نگه دارد. به همین دلیل است که شما دچار حمله قلبی می شوید. خون شما در حال گردش است اما حامل اکسیژن نیست. هنگامی که گیرنده های ACE 2 که دیواره های سلول های خونی را می پوشانند، توسط این سم که به آن متصل می شود مسدود می شوند، سدیم نمی تواند دوباره جذب شود. در مورد مسمومیت، اگر به اندازه کافی زود تشخیص داده شود، یک بولوس نرمال سالین (محلول نمک) ممکن است کمک کند. این به این دلیل است که سدیم قلب را تقویت می کند. شروع کننده انقباض عضلات قلب است. مار می خواهد شما فلج شوید تا نتوانید بدوید. این همان چیزی است که با سمیت کووید برای قلب نیز اتفاق می افتد.

وقتی خون شما اسیدی است دو اتفاق دیگر رخ می دهد. سلول های خونی شما در قسمت بیرونی خود دارای بار منفی هستند تا یکدیگر را دفع کنند. اگر سلول‌های خونی شما بار منفی برای دفع یکدیگر نداشتند، به یکدیگر می‌چسبیدند و عبور از رگ‌ها و مویرگ‌های کوچک‌تر برای حمل اکسیژن در سراسر جریان خون دشوار بود. حتی اگر اکسیژن باقی مانده باشد، برای تقویت قلب کافی نیست. بدون اتم آهن که اکسیژن را در خود نگه می دارد، بار منفی از بیرون دیواره سلولی شما برداشته می شود، بنابراین خون شما در شرایطی به نام رولو جمع می شود. رولو اغلب منجر به لخته شدن خون و سکته می شود. نکته دوم این است که آهن وقتی آزادانه در جریان خون بدون اتصال به اکسیژن پرسه می‌زند بسیار سوزاننده است. برای اندام های حیاتی بسیار مضر است. می تواند باعث درد قفسه سینه، ضربان قلب سریع، تنگی نفس، سبکی سر و غیره شود.

به همین دلیل است که مردم به سرعت در اثر مسمومیت می میرند. 1) به اندام های حیاتی خود اکسیژن نمی رسانند. 2) اتم آهن بسته به اینکه بدن در کجا ضعیف است، آسیب زیادی را در سراسر بدن ایجاد می کند. به همین دلیل است که سموم و سایر سموم می توانند اساساً بر تمام سیستم های اصلی اندام تأثیر بگذارند. به این دلیل است که آنها باید وارد جریان خون شما شوند و از مکانیسم های محافظتی ذاتی شما که توسط خدا طراحی شده است عبور کنند. آنها باید به دیواره سلولی نفوذ کنند و تولید انرژی میتوکندری را در داخل سلول از بین ببرند. غذاهای سبز غنی از کلروفیل گلبول های قرمز خون سالمی می سازند که اکسیژن دار و پر از نور (انرژی) هستند. کلرلا همچنین بیشترین تمایل را به فلزات دارد. زیرا شما نیز باید این سموم را از بدن خود دفع کنید (DETOX). کلرلا همچنین در سم زدایی دیوکسین بسیار موثر است (شما می دانید ماده شیمیایی آلوده کننده فلسطین شرقی، اوهایو.) همچنین باید از تزریق سموم به جریان خون خودداری کنید. به یاد داشته باشید – واکسیناسیون تزریق سم است. اکنون یک واکسن برای هر سنی وجود دارد – از نوزادان گرفته تا نوجوانان (گارداسیل، مننژیت)، تا افراد مسن (آنفولانزا، زونا، کووید). اگر بدن شما نتواند به طور موثر این سموم را از بین ببرد، ممکن است بیماری و حتی مرگ رخ دهد. هر بیماری نتیجه سموم زیاد و قلیایی نبودن کافی است. سال‌هاست که متخصصان طبیعی این موضوع را آموزش می‌دهند. تو نمک زمین و نور جهان هستی.

طبیعت (خدا) پاسخ هر موقعیتی را دارد. مار بدون نیش ناتوان است. به طبیعت اعتماد کنید از نیش خودداری کنید.

منابع

https://www.korea.net/

http://www.scielo.org.za/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S0011-85162017000100001

https://www.sciencedirect.com/topics/medicine-and-dentistry/envenomation

https://healthyeating.sfgate.com/potassium-sodium-related-hearts-contraction-9102.html

https://www.brighteon.com/b93a0b8e-2ca6-4f15-8e34-b37820637907

The post Envenomation– مار بدون نیش قدرتی ندارد اولین بار در NaturalNewsBlogs پدیدار شد.