زمین‌های قابل تأیید سری B 27 میلیون دلاری از Craft Ventures برای خودکارسازی اعتبار ارائه‌دهنده مراقبت‌های بهداشتی


زمین‌های قابل تأیید سری B 27 میلیون دلاری از Craft Ventures برای خودکارسازی اعتبار ارائه‌دهنده مراقبت‌های بهداشتی

Verifiable، اولین مبتکر API در دسته نرم‌افزارهای مدیریت شبکه ارائه‌دهنده قدیمی، 27 میلیون دلار بودجه سری B به رهبری Craft Ventures جمع‌آوری کرده است تا مرحله بعدی رشد و نوآوری محصول خود را تسریع بخشد.

مجموعه جامع راه‌حل‌های مدیریت شبکه و راستی‌آزمایی‌های بلادرنگ Verifiable به سازمان‌های مراقبت‌های بهداشتی این امکان را می‌دهد تا اعتبارنامه را از چند هفته تا چند روز تسریع کنند. برای مشتریان، این دستاوردهای بهره وری می تواند مستقیماً به میلیون ها دلار صرفه جویی در هزینه و جذب درآمد اضافی تبدیل شود، در حالی که به کاهش خطر انطباق، برآورده کردن الزامات حسابرسی و بهبود تجربه کلی ارائه دهنده کمک می کند.

Verifiable از این بودجه برای مقیاس‌بندی تیم‌های عرضه‌شده به بازار و گسترش زیرساخت‌های راستی‌آزمایی گسترده‌اش برای متمایز کردن بیشتر راه‌حل‌های اعتبارسنجی، انطباق و مدیریت شبکه ارائه‌دهنده شرکت در رده استفاده می‌کند. این بودجه همچنین همکاری Verifiable با Salesforce را تسریع خواهد کرد. همراه با Craft Ventures، Highland Capital Partners، 137 Ventures و Cooley و همچنین سرمایه گذاران موجود The Altman Fund و Struck Capital در این دور شرکت کردند.

نیک ماکاریو، مدیرعامل Verifiable می‌گوید: «اعطای اعتبار یک چالش جدید نیست، بلکه یک تنگنای اداری است که میلیاردها هزینه برای سازمان‌های مراقبت‌های بهداشتی دارد و در عین حال تأثیر منفی بر تجربه ارائه‌دهنده‌ها داشته و نتایج نهایی را از بین می‌برد». آنچه جدید است، رویکرد یکپارچه Verifiable است که واقعاً عملیات زیربنایی را از طریق راستی‌آزمایی‌های بلادرنگ و گردش‌های کاری خودکار می‌کند تا سرعت و کارایی را افزایش دهد. برخی از بزرگترین رقبای ما در این فضا نیز مشتریان پلتفرم ما هستند که از راه حل و ارزش منحصر به فردی که ما به بازار ارائه می کنیم صحبت می کند. این جایی است که Verifiable است متفاوت ساخته شده است

شریک و مدیر عامل Craft Ventures، برایان موری، خاطرنشان می کند: «در محیط کلان امروزی، نوار بودجه بسیار بالاست. رشد به تنهایی کافی نیست – شرکت ها باید نشان دهند که می توانند بدون سوختگی بیش از حد سریع رشد کنند. آنها همچنین باید ثابت کنند که در حال حل مشکلات بزرگ برای بازارهای بزرگ هستند و دسته جدیدی از نرم افزارها را در پی خود تشکیل می دهند. ما معتقدیم که Verifiable این پتانسیل را دارد که به طور دائم سیستم مراقبت های بهداشتی ما را ارتقا دهد. ما برای اتفاقات آینده هیجان‌زده هستیم.»

تأییدپذیر به‌سرعت به‌عنوان راه‌حل تأیید اعتبار برای شرکت‌های با رشد سریع و دیجیتالی پدیدار شد، زیرا مراقبت‌های بهداشتی در سال 2020 به سرعت مجازی شد. خوب.

یکی از این مشتریان پیشرو Humana است که برای کمک به جستجوی راه‌حل‌های فن‌آوری قابل تأیید برای کمک به منبع‌یابی از فروشنده قبلی سازمان تأیید اعتبار (CVO) خود آمد زیرا هدف Humana کاهش هزینه‌ها، افزایش کیفیت داده‌ها و تسریع چرخش اعتبارسنجی برای بهبود تجربه ارائه‌دهنده بود. Humana گزینه Verifiable را برای منبع‌دهی، خودکارسازی و متمرکز کردن عملیات اعتبارسنجی در پلتفرم Salesforce انتخاب کرد. از طریق این کار، در حال حاضر کاهش 15 درصدی هزینه را پیش بینی می کند، در حالی که کیفیت و کنترل بر CVO قبلی خود را بهبود می بخشد.

در طول سال گذشته، Verifiable درآمد خود را سه برابر کرده و تیم خود را دو برابر کرده است و به سرعت به یک شریک در حال رشد در اکوسیستم شریک Salesforce تبدیل شده است. در طول دستاوردهای اخیر، نیک ماکاریو به سرعت به این نکته اشاره می‌کند که فراتر از پلت‌فرم فناوری قدرتمند، واقعاً افراد تأییدپذیر در قلب موفقیت آن‌ها قرار دارند. کمبود ارائه دهندگان و گسترش دسترسی به مراقبت».

با تأمین مالی برای تقویت رشد بیشتر، تأییدیه به طور فعال برای تعدادی از نقش‌های باز در ماه‌های آینده استخدام می‌کند. در www.verifiable.com/careers بیشتر بیاموزید.

توسط اسکات روپ اعتبارنامه مراقبت های بهداشتی، نیک ماکاریو، قابل تأیید