کتاب سفید راه‌حل‌های یکپارچگی داده هریس مشکل تطبیق بیماران ۶ میلیارد دلاری مراقبت‌های بهداشتی را بررسی می‌کند


کتاب سفید راه‌حل‌های یکپارچگی داده هریس مشکل تطبیق بیماران ۶ میلیارد دلاری مراقبت‌های بهداشتی را بررسی می‌کند

Harris Data Integrity Solutions، ارائه‌دهنده پیشرو بهترین خدمات و نرم‌افزار یکپارچگی داده‌های بیماران در کلاس، کاغذ سفیدی منتشر کرده است که بررسی عمیق مشکل تطبیق افراد مزمن صنعت مراقبت‌های بهداشتی را انجام می‌دهد. علاوه بر تشریح چالش ها و تأثیراتی که شناسایی نادرست بیمار بر ایمنی، پیامدها و هزینه های مراقبت دارد. تطبیق افراد در مراقبت های بهداشتی: چالش ها، تأثیر و راه حل ها تلاش‌هایی را که در سطوح مختلف در حال انجام است برای شناسایی راه‌حلی در کل سیستم برای مشکل بررسی می‌کند.

Lora-Hefton.jpg
لورا هفتون

لورا هفتون، مدیر اجرایی می‌گوید: «وضعیت پرآشوب تطابق بیماران، بیماران را در معرض آزمایش‌ها و خدمات و مراقبت‌های تکراری و غیرضروری قرار می‌دهد، خطرات تقلب را تشدید می‌کند، بر پاسخ اضطراری بهداشت عمومی تأثیر می‌گذارد و سالانه بیش از 6 میلیارد دلار هزینه برای سیستم مراقبت‌های بهداشتی ایالات متحده برای ادعاهای رد شده به همراه دارد.» نایب رئیس شرکت Harris Data Integrity Solutions. “اما آینده آنقدرها که اکنون نشان می دهد تلخ نیست، زیرا تحقیقات ما همچنین نشان داد که تلاش ها برای شناسایی مسیر درست رو به جلو در حال یافتن جای پایی است زیرا ذینفعان از سراسر مجموعه مراقبت های بهداشتی گرد هم می آیند تا موانع را از بین ببرند و راه حل های موثر را اجرا کنند.”

که در تطبیق افراد در مراقبت های بهداشتی: چالش ها، تأثیر و راه حل ها، کارشناسان هویت بیمار Harris Data Integrity Solutions بر تلاش‌های Patient ID Now برای از بین بردن موانع قانونی که مانع کاوش یک شناسه منحصربه‌فرد بیمار می‌شوند، و کار این گروه برای ایجاد چارچوب یک استراتژی ملی برای شناسایی و تطبیق مؤثر بیمار تأکید می‌کنند. آنها همچنین به کارهای انجام شده توسط Project US@، که توسط دفتر هماهنگ کننده ملی (ONC) رهبری می شود، که منجر به مشخصات فنی برای جمع آوری آدرس های بیمار شد، و AHIMA برای راهنمای همراه مرتبط با آن با راهنمایی های عملیاتی و بهترین ها نگاه می کنند. تمرینات

مقاله سفید همچنین نقش مهمی را که فناوری مناسب در از بین بردن مشکل تطبیق بیمار در سطح سازمان ایفا می‌کند، بررسی می‌کند – مشکلی که به افزایش میانگین نرخ رکورد تکراری به 18 درصد کمک کرده است. راه‌حل ایده‌آل فن‌آوری، حفاظت از کل شاخص اصلی بیمار (MPI) و MPI الکترونیکی (EMPI) را با عملکرد در محیط‌های متعدد و در مراحل متعدد در سراسر فرآیند ثبت بیمار امکان‌پذیر می‌سازد.

هفتون گفت: «آنچه مورد نیاز است یک مدل حفاظتی سرتاسری است که بر فناوری متمرکز است که بتواند ناهماهنگی‌ها و خطاها را از قبل شناسایی کند و سوابق تکراری و همپوشانی را شناسایی و حل کند و به جای اضافه کردن مشکل شناسایی بیمار، مشکل شناسایی بیمار را برطرف کند. “تطبیق افراد در مراقبت های بهداشتی شکل ظاهری آن مدل را توصیف می کند و بینش هایی را در مورد اینکه چرا سیستم EHR معمولی قادر به رسیدگی به مسئله عدم تطابق به تنهایی نیست، ارائه می دهد.

تطبیق افراد در مراقبت های بهداشتی: چالش ها، تأثیر و راه حل ها برای دانلود در اینجا موجود است.

توسط اسکات روپ راه حل های صداقت داده هاریس، لورا هفتون، افراد همسان در مراقبت های بهداشتی، پروژه US@