سفر ONC به ریاست مشارکت جهانی سلامت دیجیتال در سال‌های 2022 و 2023


بسیاری از رهبران سلامت دیجیتال در دولت‌ها در سطح بین‌المللی با همان چالش‌هایی روبرو هستند که ما اینجا در ایالات متحده (ایالات متحده) انجام می‌دهیم. علیرغم تفاوت‌ها در مدل‌های ارائه مراقبت و پرداخت، کشورهای سراسر جهان بر پیشرفت قابلیت همکاری، تقویت مراقبت بیمار محور، توانمندسازی افراد، کاهش بار اداری برای پزشکان، و بهبود ایمنی، کیفیت و اثربخشی مراقبت‌های بهداشتی که به آنها ارائه می‌شود تمرکز کرده‌اند. جمعیت آنها

به عنوان بخشی از تلاش های بین المللی ONC، ما در سال 2018 به مشارکت جهانی سلامت دیجیتال (GDHP) پیوستیم و نماینده ایالات متحده هستیم. ایالات متحده علاوه بر ریاست مشترک جریان‌های کاری امنیت سایبری و قابلیت همکاری GDHP، افتخار ریاست GDHP را در سال‌های 2022 و 2023 داشت. استیو پوسناک، معاون هماهنگ‌کننده ملی فناوری اطلاعات سلامت ONC، به عنوان رئیس GDHP خدمت کرد. هلند نایب رئیس GDHP بود. اکنون که دوره تصدی او به عنوان رئیس GDHP به پایان رسیده است، با استیو به گفتگو نشستم تا از او در مورد تجربه اش بپرسم.

GDHP چیست؟

به عنوان یک “عبارت دوست داشتنی”، من GDHP را “گروه متخصصان دولتی برای سلامت دیجیتال” می نامم. اکنون شامل 36 کشور و سازمان بهداشت جهانی، GDHP شامل همتایان من در دولت دیجیتال سلامت در وزارتخانه های مختلف بهداشت در سراسر جهان است. GDHP یک انجمن غیررسمی فراهم می‌کند که در آن می‌توانیم درباره سیاست‌گذاری و همکاری برنامه‌ای برای تسریع اجرای و اقدامات سلامت دیجیتال بحث کنیم. GDHP همکاری خود را از طریق پنج جریان کاری سازماندهی می کند: تعامل بالینی و انسانی، امنیت سایبری، شواهد و ارزیابی، قابلیت همکاری، و محیط های سیاست.

شما در دو سال گذشته رئیس GDHP بودید، چطور بود؟

هنگامی که در آخرین جلسه خود به عنوان رئیس GDHP اظهارات تشکر خود را بیان کردم، کمی در این مورد تأمل کردم. راستش را بخواهید وقتی شروع کردم کمی عصبی بودم. من در جریان کار تعاملی شرکت داشتم، اما رهبری کل گروه داستان متفاوتی بود. دو سال سریع به جلو و این تجربه ای بود که تا پایان دوران حرفه ای ام به یاد خواهم داشت. به عنوان یک رهبر بهداشت دیجیتال دولتی، این که بتوانم مستقیماً به گفتگوهای فنی و سیاستگذاری عمیق با همتایان بین المللی خود بپرم، واقعاً پاداش و سرگرم کننده بوده است. دو سال هم طولانی و هم کوتاه است. بنابراین بخشی از کار من به عنوان رئیس GDHP این بود که اطمینان حاصل کنم که فرآیندها، ساختارها و فرصت‌های همکاری را برای بهبود وضعیت GDHP پس از پایان کار ایجاد می‌کنیم. این شامل راه‌اندازی وب‌سایت بهداشتی جدید GDHP، استخدام اعضای جدید دولتی و سازماندهی کارآمدتر جریان‌های کاری ما بود.

نمونه ای از کار GDHP که به آن افتخار می کنید چیست؟

من به عنوان رئیس مشترک جریان کار تعامل پذیری مغرضانه هستم. بنابراین، به طور طبیعی، کار GDHP برای پیشبرد خلاصه بین المللی بیماران (IPS) را برجسته می کنم. ما از دیدگاه فناوری و سیاست پیشرفت قابل توجهی داشته ایم. از لحاظ فنی، IPS در حال حاضر در قالب سند HL7 و همچنین فرمت FHIR استاندارد شده است و می تواند در سازمان ها، در یک کشور، در سراسر مرزهای کشور و در سراسر مناطق جهان مورد استفاده قرار گیرد. جریان کار همکاری به کشورها، سازمان‌ها و توسعه‌دهندگان فناوری کمک کرده است تا موارد استفاده از IPS را از طریق تبادل داده‌های IPS با واسطه و واسطه ارائه‌دهنده ارتقا دهند. ایالت واشنگتن WA Verify+ نمونه ای از پیشرفت تبادل با واسطه بیمار است. مشخصات خلاصه بیماران پان-کانادایی کانادا و IPS نیوزلند نمونه هایی از کشورهایی هستند که IPS را از طریق تبادل با واسطه ارائه دهنده ارتقا می دهند.

نمونه‌های دیگری از تلاش‌های مشترک بین اعضای GDHP چیست؟

برای شروع، طی چند سال گذشته، جریان کار شواهد و ارزیابی اسنادی را در مورد شکاف های سلامت دیجیتال و ارائه بهترین شیوه ها توسعه و منتشر کرد. در سال 2021، جریان کاری یک مقاله سفید منتشر کرد که بینشی در مورد تنوع پذیرش سلامت دیجیتال در میان کشورهای GDHP ارائه می‌کرد. در سال 2022، جریان کاری یک مقاله تحقیقاتی منتشر کرد که اولویت‌های سلامت دیجیتال اعضای GDHP و اهمیت آنها را برجسته می‌کرد.

اعلامیه امنیتی مدل جهانی سلامت دیجیتال پیشنهادی جریان کاری امنیت سایبری نمونه ای از تلاش جمعی برای بهره مندی از بخش امنیت سایبری سلامت دیجیتال جهانی است. این به توسعه دهندگان فناوری سلامت دیجیتال کمک می کند تا اطلاعات مربوط به سیاست های امنیتی خود را در یک منبع به راحتی به کاربران منتقل کنند.

در نهایت، سیاست محیط‌های کاری جریان کاری یک راهنمای مرجع رومیزی خط مشی ایجاد کرد که منبع عضوی است که خط‌مشی‌های سلامت دیجیتال اعضای GDHP و بهترین شیوه‌ها را در موضوعاتی مانند قانون‌گذاری، دستورالعمل‌های تعیین‌شده و توصیه‌ها گردآوری می‌کند. اعضای GDHP می‌توانند نمونه‌هایی از سیاست‌ها را مشاهده کنند، بهترین شیوه‌ها را بخوانند، زمینه‌های همکاری را شناسایی کنند، و رویکردهای مختلف سیاست بین‌المللی را درک کنند.

چه روندهای آینده را در سلامت دیجیتال جهانی می بینید؟

یک موضوع ثابت در میان اعضای GDHP افزایش مشارکت بیماران در مراقبت از آنها است. جریان کار مشارکت بالینی و انسانی تلاش های مختلفی برای پیشبرد مشارکت بیمار و سواد سلامت دیجیتال در کشورهای عضو دارد. بر اساس تلاش‌های این جریان کاری، ایالات متحده توسعه منبع جهانی برای مشارکت بیمار در سطح GDHP را رهبری کرد که در آینده نزدیک در وب‌سایت GDHP منتشر خواهد شد. این منبع با ارائه بهترین شیوه‌ها، درس‌های آموخته‌شده، توصیه‌ها و داستان‌های کشورهای GDHP به اعضای GDHP و عموم مردم، به دنبال ارتقای مشارکت بیمار از طریق سلامت دیجیتال است. هدف این منبع این است که کشورها از یکدیگر بیاموزند و تلاش‌های مشارکت بیمار را در کشورهایشان اجرا کنند که بهترین کار را برای جمعیت آنها دارد.

آخرین فکر؟

همانطور که قبلاً منعکس کردم، رهبری GDHP به مدت دو سال به عنوان رئیس یک امتیاز واقعی بود. هلند و پرتغال در حال حاضر به ترتیب به عنوان رئیس و نایب رئیس، و اعضای فعال، درگیر، و آینده نگر GDHP هستند. من می‌دانم که رهبری GDHP ما همچنان ما را به تلاش‌های مبتکرانه و مفید سلامت دیجیتال برای تقویت مراقبت‌های بهداشتی در مقیاس جهانی هدایت می‌کند.

می توانید ویدیویی از انتقال صندلی GDHP را تماشا کنید و اطلاعات بیشتری در مورد GDHP پیدا کنید gdhp.health. اگر کشوری هستید که این مطلب را می خوانید و می خواهید به GDHP بپیوندید، یک ایمیل به آن ارسال کنید دبیرخانه GDHP برای گرفتن توپ!



Source link