شبکه پزشکی دیگنیتی – سانتا کروز، گروه پزشکی دیگنیتی هلث مرسی به دلیل ارائه خدمات با کیفیت بالا، مقرون به صرفه و بیمار محور مفتخر شد.


شبکه پزشکی دیگنیتی – سانتا کروز و گروه پزشکی Dignity Health Mercy به دلیل عملکرد برتر در کیفیت بالینی، تجربه بیمار و معیارهای هزینه، جایزه برتری در مراقبت های بهداشتی 2022 را از انجمن مراقبت های بهداشتی یکپارچه (IHA) دریافت کردند. گروه پزشکی دیگنیتی سلامت مرسی نیز در 10 درصد برتر کیفیت بالینی برای جمعیت های تجاری HMO خود به دست آورد.

IHA-Award-Excellence-in-Healthcare-2022-colorیکی از اجزای کلیدی IHA در سراسر ایالت Align. اندازه گرفتن. انجام دادن. (AMP) برنامه، جایزه تعالی در مراقبت های بهداشتی، سازمان های ارائه دهنده ای را که در 50 درصد برتر در هر سه حوزه اصلی AMP عمل می کنند: کیفیت بالینی، تجربه بیمار و هزینه کل مراقبت، به رسمیت می شناسد.

از نزدیک به 200 سازمان ارائه‌دهنده در سراسر ایالت که در برنامه AMP شرکت می‌کنند، تنها 27 سازمان به استانداردهای عملکرد جایزه مراقبت بهداشتی عالی برای سال 2022 بر اساس نتایج AMP برای سال اندازه‌گیری سال 2021 دست یافتند.

استیون مگی، MD، رئیس گروه پزشکی سانتا کروز، گفت: “ما مفتخریم که به دلیل کار خود برای ارائه مراقبت های با کیفیت بالا و مقرون به صرفه شناخته شده ایم.” دریافت این تقدیرنامه نتیجه مستقیم تلاش جمعی از کل تیم مراقبت ما است. به تجربه ای استثنایی را برای بیماران خود تضمین کنیم.

IHA از سازمان‌های ارائه‌دهنده با بالاترین سطوح عملکرد برای هر دامنه اندازه‌گیری HMO تجاری AMP تقدیر می‌کند. به طور خاص، تشخیص عملکرد ده درصد برتر، سازمان‌های پزشکی را تأیید می‌کند که به صدک 90 یا بالاتر در حوزه‌های کیفیت بالینی، تجربه بیمار و/یا هزینه کل مراقبت – یعنی هدف سه‌گانه – برای اعضای تجاری HMO خود دست می‌یابند. Dignity Health Mercy Medical این جایزه را در بخش “کیفیت بالینی” به دست آورد.

آلن شاتزل، DO، MBA، مدیر عامل گروه پزشکی دیگنیتی سلامت مرسی، گفت: «به کل تیم گروه پزشکی دیگنیتی سلامت مرسی برای کسب این امتیاز بزرگ تبریک می‌گوییم. “این به رسمیت شناختن نشان دهنده تعهد ما به ارائه مراقبت هماهنگ با کیفیت بالا به روشی است که سلامت بیماران ما را بهبود می بخشد و همچنین هزینه کل مراقبت را برای افرادی که به آنها خدمت می کنیم کاهش می دهد.”

جوایز در 8 دسامبر در کنفرانس سالانه ذینفعان IHA ارائه شد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد AMP و IHA، لطفا اینجا را کلیک کنید.