عدالت سلامت برای همه – Health IT Buzz Health IT Buzz


میکی تریپاتی و توماس ای میسون | 11 آوریل 2024

در این ماه سلامت اقلیت ملی، وزارت بهداشت و خدمات انسانی ایالات متحده (HHS) تعهد خود را به برابری سلامت برای همه برجسته می کند. دستیابی به عدالت سلامت مستلزم تغییر سیستماتیک در مراقبت های بهداشتی است. ما باید اطمینان حاصل کنیم که جوامعی که از لحاظ تاریخی تحت خدمات قرار نگرفته اند، منابع کمتری داشته اند، به حاشیه رانده شده اند، یا تحت تاثیر منفی فقر و نابرابری مداوم بوده اند، از دسترسی و تجارب یکسانی در زمینه مراقبت های بهداشتی خود برخوردار باشند.

تعهد HHS به عدالت سلامت

پرزیدنت بایدن و وزیر HHS Becerra متعهد به ترویج برابری سلامت و مبارزه با نابرابری های بهداشتی هستند. از کاهش هزینه های مراقبت، افزایش دسترسی به مراقبت های با کیفیت، تا ادامه رکورد گسترش پوشش مراقبت های بهداشتی مقرون به صرفه، HHS متعهد به بهبود نتایج سلامت، به ویژه برای جمعیت های آسیب پذیر است.

تاکید ONC بر برابری سلامت با طراحی

بخش مهمی از تعهد این وزارتخانه در برابر عدالت در حال پیشرفت است داده ها انصاف. در ONC، کار ما مستقیماً از تلاش‌های عدالت سلامت HHS با رویکردی که ما آن را برابری سلامت از طریق طراحی می‌نامیم، با تمرکز بر گنجاندن برابری سلامت در ابتدا به عنوان یک ویژگی کلیدی در طول طراحی، ساخت و اجرای سیاست‌ها، برنامه‌های فناوری اطلاعات سلامت، پشتیبانی می‌کند. و گردش کار برابری سلامت از طریق طراحی، ملاحظات برابری را در فناوری اطلاعات سلامت از پایین به بالا ادغام می کند، به طوری که خود فناوری، نابرابری های سلامت را پیش بینی می کند، نه تشدید کننده.

برگه اطلاعات جدید Advancing Health Equity ONC را بررسی کنید تا بدانید ONC چه اقداماتی را برای پیشبرد قابلیت همکاری در مراقبت های بهداشتی انجام می دهد، به گونه ای که با طراحی از طریق برنامه صدور گواهینامه IT سلامت ONC، توسعه استانداردها، هماهنگی فناوری اطلاعات سلامت فدرال، و توسعه نیروی کار، عدالت سلامت را در اولویت قرار می دهد. .

علاوه بر این، ما یک مقاله سفید در مورد بهداشت Equity by Design برای بازخورد عمومی منتشر کرده‌ایم. ما مشتاق هستیم که جامعه مراقبت‌های بهداشتی این مقاله را بررسی کند و نظرات شما را در اختیار ما قرار دهد تا بتوانیم چشم‌اندازی را نهایی کنیم که به اطمینان حاصل شود که برابری سلامت در هنگام طراحی، توسعه و بکارگیری فناوری جدید “پخته” می‌شود.

ساختن آینده ای عادلانه

در حالی که فناوری اطلاعات سلامت تأثیر مثبت غیرقابل انکاری در حذف و کاهش نابرابری در مراقبت های بهداشتی داشته است، ما هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن داریم. ONC متعهد به برابری سلامت با رویکرد طراحی است، که فراتر از استفاده صرف از فناوری اطلاعات سلامت برای کاهش تفاوت‌های فردی است. ما به دنبال بهبود ساختارهای داده سیستمیک برای شناسایی و کمی کردن اختلافات ناشناخته و پنهان نیز هستیم.

ONC به همکاری با آژانس های فدرال و ذینفعان صنعت خصوصی برای شناسایی و رسیدگی به علل ریشه ای نابرابری های مراقبت های بهداشتی در ایالات متحده ادامه خواهد داد. و منجر به بهبود نتایج بیمار برای همه شود.

برای اطلاعات بیشتر در مورد شکاف‌ها و فرصت‌های فعلی برابری سلامت، و اینکه چگونه Health Equity by Design به دنبال رسیدگی به آنهاست، HealthIT.gov/HealthEquity را ببینید. و لطفاً تا دوشنبه، 10 ژوئن، ساعت 11:59:59 شب به وقت شرقی، وقت بگذارید و برگه سفید را بخوانید و بازخورد خود را ارائه دهید.



Source link