پلتفرم‌سازی مراقبت‌های بهداشتی ما را برای همه‌گیری بعدی آماده می‌کند


پلتفرم‌سازی مراقبت‌های بهداشتی ما را برای همه‌گیری بعدی آماده می‌کند

عکس پروفایل دانیل لیبو
و لیبو

توسط دن لیبو، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل، لیگ.

در پی همه گیری COVID-19، صنعت مراقبت های بهداشتی به سرعت فناوری ها و فرآیندهای جدیدی را برای بهبود ارائه مراقبت و ایمن نگه داشتن بیماران و کارکنان اتخاذ کرد. پذیرش از راه دور و درهای ورودی دیجیتال به ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی این امکان را داده است که به ارائه مراقبت به بیماران ادامه دهند و در عین حال خطر شیوع COVID-19 را به حداقل برسانند و مراقبت را برای بیماران در دسترس تر کنند. با این حال، همه‌گیری شکاف‌ها را در سیستم مراقبت‌های بهداشتی ما آشکار کرد، از جمله نیاز به یک پلتفرم اساسی که همه جنبه‌های سفرهای سلامتی بیماران را به هم متصل می‌کند.

همانطور که به مرحله بومی کووید می رویم، با رئیس جمهور بایدن برای پایان دادن به همه اعلامیه های اضطراری COVID-19 در ماه مه 2023، ما این شانس را داریم که در مورد موفقیت ها و کاستی های پاسخ به همه گیری ملی خود فکر کنیم و از آن درس ها برای بهبود مراقبت های بهداشتی خود استفاده کنیم. سیستم حتی انعطاف پذیرتر و آماده برای همه گیری ها و بحران های آینده است.

یک رویکرد پلت فرم برای ردیابی تماس

وقتی همه‌گیری در بهار 2020 به قدرت کامل رسید، عجله‌ای برای اجرای راه‌حل‌هایی برای ردیابی تماس برای جلوگیری از گسترش سریع ویروس ایجاد کرد. تا دسامبر 2020، حداقل 74 کشور برنامه‌هایی را برای خودکارسازی و کمک به ردیابی تماس راه‌اندازی کرده بودند. در ایالات متحده، شرکت‌هایی از جمله اپل و گوگل با استفاده از فناوری ردیابی تماس خود برای ارائه کمک عجله کردند، اما این راه‌حل‌ها در نهایت بیش از حد از هم گسیختگی نشان دادند و کشش لازم برای اثربخشی کامل را به دست نیاوردند.

یک رویکرد پلت فرم به مراقبت های بهداشتی امکان ردیابی تماس بسیار کارآمدتر و گسترده تر را در طول همه گیری بعدی فراهم می کند. پلتفرم‌سازی مراقبت‌های بهداشتی می‌تواند اجرای گسترده یک راه‌حل ردیابی قرارداد واحد و یکپارچه را تسهیل کند که یک تجربه کاربری ساده و در دسترس را ارائه می‌دهد.

گسترش دسترسی به مراقبت

در طول اوج گیری همه‌گیری کووید-19، بار بیش از حد ارائه‌دهندگان، بار بالای بیماران و تخت‌های محدود بیمارستانی، بیمارستان‌ها را ملزم به مراقبت‌های تریاژ کرد. به همین ترتیب، بسیاری از بیماران از مراجعه به بیمارستان ها و مطب های پزشکان برای محافظت از خود اجتناب می کردند یا دور می شدند. یک مطالعه توسط مرکز کنترل بیماری نشان داد که تا 30 ژوئن 2020، تقریباً 41٪ از بزرگسالان ایالات متحده به دلیل کووید-19 به دنبال مراقبت های پزشکی از جمله مراقبت های اورژانسی (12٪) و مراقبت های معمول (32٪) به تعویق افتادند یا اجتناب کردند. . اجتناب از مراقبت‌های اضطراری در میان افرادی که دارای شرایط و ناتوانی‌های پزشکی زمینه‌ای بودند، مراقبت‌کنندگان بدون حقوق برای بزرگسالان، و بزرگسالان سیاه‌پوست و اسپانیایی‌تبار شایع‌تر بود که نشان‌دهنده تأثیر عوامل اجتماعی تعیین‌کننده سلامت بر دسترسی به مراقبت است.

علاوه بر خطرات آشکار مرتبط با تأخیر در مراقبت‌های اورژانسی، مشکل مداوم دسترسی به مراقبت‌های معمول و پیشگیرانه می‌تواند منجر به عدم تشخیص یا کنترل نشدن بیماری‌های جدی شود. بسیاری از بیماران مبتلا به بیماری های مزمن مانند دیابت، بیماری قلبی و اختلالات خودایمنی مجبور شدند سلامت خود را در خانه مدیریت کنند.

سلامت مجازی بخشی از راه حل را با امکان دسترسی بیماران به مراقبت از خانه بدون تهدید انتقال COVID-19 فراهم کرد. در حالی که راه‌حل‌های بهداشت از راه دور قبل از همه‌گیری وجود داشت، استفاده از آن‌ها در پاسخ به COVID-19 به طور قابل‌توجهی افزایش یافت، به طوری که 46 درصد از بیماران در ایالات متحده گزارش دادند که در سال 2020 از بهداشت از راه دور استفاده می‌کردند، از 11 درصد در سال 2019. این راه‌حل‌ها نیاز فوری را در حال حاضر برآورده کردند. به عنوان یک راه حل بلندمدت برای مراقبت های معمول و اپیزودیک امیدوار کننده بود.

در طول همه گیری بعدی، پلتفرم سازی مراقبت های بهداشتی تنها در دسترس بودن و اثربخشی مراقبت مجازی را تقویت می کند. به جای تکیه بر دریایی از راه حل های نقطه ای که اکوسیستم دیجیتال را بیش از حد شلوغ کرده است، یک پلت فرم مراقبت های بهداشتی یکپارچه کنترل بیشتری را در دستان بیماران قرار می دهد و مراقبت از راه دور و مدیریت سلامت موثرتر و در دسترس تر را امکان پذیر می کند. مراقبت مجازی از یک ویژگی الحاقی به یک گزینه استاندارد تبدیل می‌شود، زیرا مدل مراقبت‌های بهداشتی «کلیک کنید و ملات» – ترکیبی از گزینه‌های مراقبت مجازی و حضوری – رایج می‌شود.

کاهش فرسودگی شغلی کارکنان مراقبت های بهداشتی

در حالی که COVID-19 ممکن است در حال رسیدن به مرحله بومی است، اپیدمی فرسودگی شغلی همچنان صنعت مراقبت های بهداشتی را تهدید می کند. کارکنان مراقبت‌های بهداشتی افزایش قابل توجهی در اضطراب، افسردگی، استرس و فرسودگی شغلی در واکنش به همه‌گیری گزارش کردند و تعداد فزاینده‌ای از کارکنان مراقبت‌های بهداشتی به دلیل فرسودگی شغلی یا نگرانی‌های ایمنی، این حرفه را ترک کردند. بر اساس نظرسنجی Medscape در سال 2021، حدود یک نفر از هر پنج کارمند مراقبت های بهداشتی در ایالات متحده به دلیل همه گیری کووید-19 شغل خود را ترک می کردند. این روندها کمبود نیروی کار مراقبت های بهداشتی را در سراسر کشور تشدید می کند: پیش بینی می شود که ایالات متحده با کمبود 139000 پزشک و 1.2 میلیون پرستار در 10 سال آینده مواجه شود.

هنگامی که به درستی اجرا شود، پلتفرم‌سازی مراقبت‌های بهداشتی می‌تواند به کاهش فرسودگی شغلی کمک کند و اثر پایین‌دستی مثبتی بر حفظ پزشک داشته باشد. پلتفرم‌های دیجیتال می‌توانند کارهای وقت‌گیر را خودکار کرده و بار اداری را کاهش دهند و کارکنان مراقبت‌های بهداشتی را آزاد کنند تا روی انگیزه‌بخش‌ترین جنبه کارشان تمرکز کنند: ارائه مراقبت از بیمار. راه‌حل‌های سلامت دیجیتال و سلامت از راه دور همچنین به پزشکان این امکان را می‌دهد که از راه دور مراقبت و نیازهای بیمار را از هر کجا مدیریت کنند. این امر به ویژه در مواقعی که حجم بیمار زیاد است بسیار مهم است. یک پلت فرم بدون درز و در دسترس برای ادغام مجموعه راه حل های نقطه ای در یک پلت فرم به پزشکان این امکان را می دهد که مراقبت های جامع و انعطاف پذیر را به بیماران بیشتری ارائه دهند بدون اینکه بار بیش از حد خود را تحت فشار قرار دهند.

صنعت مراقبت های بهداشتی انعطاف پذیرتر

پلتفرم‌سازی مراقبت‌های بهداشتی با بهبود دسترسی به مراقبت، کاهش فرسودگی کارکنان مراقبت‌های بهداشتی و امکان مدیریت یکپارچه مراقبت‌های بهداشتی پسند مصرف‌کننده، مزایایی را برای بیماران و ارائه‌دهندگان به طور یکسان فراهم می‌کند. این پلتفرم تک و چند منظوره مراقبت از مصرف کنندگان مراقبت های بهداشتی را هم در زمان های “عادی” و هم در صورت بروز یک بیماری همه گیر یا بحران در آینده بهینه می کند. صنعت مراقبت‌های بهداشتی قبلاً در واکنش به همه‌گیری کووید-19 انعطاف‌پذیری زیادی نشان داده و واکسن‌ها و مراقبت‌های نجات‌بخش را به میلیون‌ها نفر ارائه کرده است. با رویکرد پلتفرم، صنعت مراقبت های بهداشتی حتی انعطاف پذیرتر می شود و برای مدیریت همه گیری های آینده آماده می شود.

مشاغل در مراقبت های بهداشتی

توسط اسکات روپ Dan Leibu، گسترش دسترسی به مراقبت، لیگ، کاهش فرسودگی کارکنان مراقبت های بهداشتی