کاوش در هتل سلامت و تندرستی Longevity پرتغال


اولیویا هارتلند رابینز سردبیر Healthista از هتل Longevity Health and Wellness مستقر در Algarve پرتغال بازدید می کند تا 3 روز را تجربه کند. درمان های سم زدایی و درمانی مدی اسپا

برای بسیاری، درمان های آبگرم هنگام تلاش برای رسیدن به آرامش نهایی در تعطیلات ضروری است. اما Longevity Health and Wellness آرامش و رفاه را یک قدم جلوتر برده است.

پرتغال، که به خاطر خط ساحلی خیره کننده، تاریخ غنی و فرهنگ پر جنب و جوش مشهور است، همچنین دارای پناهگاهی برای تجدید قوا و بازسازی است: هتل Longevity Health & Wellness. در میان مناظر آرام منطقه آلگاروه قرار گرفته است.

Longevity یک آبگرم پزشکی پنج ستاره در کلاس جهانی است که در دو طبقه قرار دارد

نمای بیرونی، به شکل موجی، اولین نگاهی است به این که چگونه هتل رویکردی کاربردی و مدرن را برای سلامتی ترویج می کند. Longevity با امکانات پیشرفته از جمله سونای مادون قرمز و Iyashi Dome (محفظه ای که به شما کمک می کند تا 600 کالری را تنها در 30 دقیقه بسوزانید)، یک آبگرم پزشکی پنج ستاره در کلاس جهانی است که دو طبقه را شامل می شود. تیم متخصصان پزشکی و سلامتی

این اقامتگاه با اشاره به مسافرانی که به دنبال رویکردی جامع برای سلامت و رفاه هستند، اقامتگاه‌های مجلل و همچنین درمان‌های شخصی و غذاهای مغذی را ترویج می‌کند – همه جنبه‌های تجربه Longevity برای ارتقای طول عمر و سرزندگی طراحی شده‌اند.

چه در یک سفر سلامتی انفرادی یا به اشتراک گذاشتن تجربه با عزیزانتان، اقامت در Longevity نوید می‌دهد که مهمانان احساس شادابی، الهام‌بخشی و آمادگی برای پذیرفتن یک زندگی سالم‌تر و پر جنب و جوش‌تر داشته باشند.

بیشتر بخوانید: رژیم غذایی با روش مایر – Healthista سم زدایی مورد تایید Rebel Wilson را در اسپای پزشکی پارک Igls امتحان می کند

طول عمر سلامت و تندرستی هتل آلگاروه پرتغالطول عمر سلامت و تندرستی هتل آلگاروه پرتغال

محل اقامت

چه به دنبال خلوت باشید و چه به اشتراک گذاری تجربه با عزیزان، اقامتگاه های هتل لانگویتی سلامت و سلامتی به شما کمک می کند تا از استرس های زندگی روزمره خلاص شوید.

به محض ورود، مهمانان با وعده آرامش و آسایش در 70 اتاق و سوئیت نفیس استراحتگاه پذیرایی می کنند. هر اقامتگاه ساده و در عین حال راحت است و با رنگ‌های سفید، خاکستری و آبی تزئین شده است و برای ایجاد پناهگاهی آرام طراحی شده است و امکانات مدرن را با جذابیت‌های پرتغالی ترکیب می‌کند.

از اتاق‌های لوکس بزرگ و مشرف به باغ‌های سرسبز گرفته تا سوئیت‌های مجلل با تراس‌های خصوصی و چشم‌انداز دریا، همه گزینه‌ها سلیقه‌های برجسته علاقه‌مندان به سلامتی را برآورده می‌کنند.

بیشتر بخوانید: درمان ضد پیری اکنون به ریکاوری عضلات، سلامت مغز و زندگی جنسی ضعیف کمک می کند.

هتل سلامت و سلامتی طول عمر برای نگرانی‌های سلامتی مناسب استهتل سلامت و سلامتی طول عمر برای نگرانی‌های سلامتی مناسب است

درمان های سفارشی

در قلب تجربه Longevity، طیف گسترده ای از درمان های شخصی قرار دارد که برای رسیدگی به اهداف یا نگرانی های سلامت فردی طراحی شده است. میهمانان می‌توانند یکی از برنامه‌های بی‌شماری غنی‌کننده زندگی را انتخاب کنند – هر کدام سفری برای جوان‌سازی با هدایت تیمی از درمانگران متخصص و متخصصان سلامتی.

مهمانان می توانند از میان مجموعه ای از گزینه ها، از جمله ماساژ درمانی، طب سوزنی، یوگا و جلسات مدیتیشن انتخاب کنند.

از درمان‌های سنتی آبگرم تا تکنیک‌های پیشرفته، منوی درمان‌های استراحتگاه شامل رویکردی جامع برای رفاه است. مهمانان چه به دنبال آرامش باشند، چه سم زدایی، می توانند از میان مجموعه ای از گزینه ها، از جمله ماساژ درمانی، طب سوزنی، یوگا و جلسات مدیتیشن انتخاب کنند.

برای کسانی که به دنبال تحول عمیق‌تر هستند، برنامه‌های تندرستی سفارشی با ترکیب مشاوره تغذیه، مربیگری تناسب اندام و تمرین‌های ذهن آگاهی برای ایجاد تغییرات پایدار در شیوه زندگی در دسترس هستند. در تلاش برای افزایش طول عمر

بیشتر بخوانید: Terranam – یک استراحتگاه سلامتی اسپانیایی که هر 5 حواس را پرورش می دهد

هتل سلامت و تندرستی Pure Cafe Longevityهتل سلامت و تندرستی Pure Cafe Longevity

غذاهای مغذی

زندگی سالم با تغذیه بدن از درون آغاز می شود و طول عمر تجربه های آشپزی را برای حمایت از رفاه مطلوب افزایش می دهد. سالن‌های غذاخوری هتل مجموعه‌ای وسوسه‌انگیز از غذاهای لذیذ را ارائه می‌دهند که از مواد محلی و ارگانیک تهیه شده‌اند.

میهمانان می توانند از طیف متنوعی از طعم ها لذت ببرند، از غذاهای الهام گرفته از مدیترانه گرفته تا غذاهای لذیذ بین المللی که همه با تمرکز بر تغذیه و طعم تهیه می شوند. غذای ارائه شده نه تنها خوشمزه است، بلکه سرشار از ترکیبات زیست فعال و اجزای ضد التهابی است.

Longevity انتخاب دو رستوران را ارائه می دهد: کافه Pure گاه به گاه و آرام با منظره پانوراما از خلیج Alvor و همچنین رستوران Mediterranico که برای غذاخوری خصوصی طراحی شده است.

همچنین سرشار از ترکیبات زیست فعال و اجزای ضد التهابی است

برای کسانی که ترجیحات یا نیازهای غذایی خاصی دارند، تیم آشپزی استراحتگاه در برآوردن نیازهای فردی ماهر است و اطمینان می‌دهد که هر تجربه غذاخوری رضایت‌بخش و مغذی است.

بیشتر بخوانید: استراحتگاه سنت مایکلز – اقامتگاه نهایی برای عاشقان اسپا و جویندگان ماجراجویی

اسپا و استخر سرپوشیده با طول عمراسپا و استخر سرپوشیده با طول عمر

امکانات اسپا آرام

هیچ استراحتگاه سلامتی بدون پناهگاهی که به آرامش و تجدید قوا اختصاص داده شده است کامل نخواهد بود و Longevity از این نظر با امکانات پیشرفته اسپا خود برتر است.

اسپا واحه ای از آرامش را ارائه می دهد که در آن مهمانان می توانند به آرامش برسند و ذهن، بدن و روح خود را جوان کنند. از مدارهای حرارتی دارای سونا، اتاق‌های بخار، و استخرهای آب درمانی گرفته تا تجربیات نوآورانه سلامتی مانند سرما درمانی و پرسی درمانی.

Longevity از این نظر با امکانات آبگرم پیشرفته خود سرآمد است

درمانگران متخصص آماده هستند تا مهمانان را از طریق تشریفات آبگرم شخصی از جمله پوشش های گلی و جلبک دریایی راهنمایی کنند که برای ترویج آرامش، سم زدایی و احیا طراحی شده است. امکانات اسپا در Longevity چه به دنبال لحظه ای خلوت باشید و چه به اشتراک گذاشتن تجربه با یک عزیز، پناهگاهی از آرامش را در میان دنیای شلوغ و شلوغ فراهم می کند.

بیشتر بخوانید: با توجه به علامت ستاره خود در سال 2024 به کجا سفر کنید

استخر روباز در هتل سلامت و سلامت طول عمراستخر روباز در هتل سلامت و سلامت طول عمر

انرژی اضافی

جدای از درمان های شخصی و امکانات پیشرفته، Longevity همچنین میزبان فعالیت های روزانه با تمرکز بر تناسب اندام و ذهن آگاهی است.

با یک جدول زمانی که روزانه به‌روزرسانی می‌شود، و تنظیمات فصلی در نظر گرفته شده است، Longevity فعالیت‌هایی از تمرینات دایره‌ای، پیلاتس و یوگا، تا کارگاه‌های طالع بینی و کارگاه‌های اسانس و بسیاری دیگر را ارائه می‌دهد.

به عنوان جدیدترین مقصد سلامتی پزشکی اروپا، اقامتگاه پنج ستاره Longevity Health & Wellness Retreat اولین در نوع خود است که پزشکی مدرن یکپارچه و احیاکننده را با پیشرفته‌ترین تشخیص‌ها، درمان‌ها و برنامه‌های سلامتی و پیشگیری می‌پذیرد. با فلسفه ای که به شدت در کل دارایی پیرامون پزشکی پیشگیرانه، شخصی، جامع، یکپارچه و ترمیم کننده منعکس شده است، Longevity دارای پیشرفته ترین امکانات پزشکی و سلامتی، تیمی برجسته از کارشناسان برجسته صنعت، و منوی جامع است. از برنامه های انقلابی

به عنوان یک استراحت کلی نگر برای سلامتی که برای پاکسازی سیستم گوارشی، احشایی و لنفاوی طراحی شده است، برنامه سم زدایی ضروری Longevity از 2171 پوند برای هر نفر برای پنج شب شروع می شود.

اینجا رزرو کنید: www.longevityalvor.com/en/

این مقاله را دوست دارید؟ در خبرنامه ما ثبت نام کنید تا مقالات بیشتری مانند این را مستقیماً به صندوق ورودی خود تحویل دهید.





Source link