قانونگذاران جنوبی در مورد مخالفت طولانی مدت با گسترش Medicaid تجدید نظر می کنند


جولین دیباس به عنوان نماینده خدمات مشتری پاره وقت، کمتر از 15000 دلار در سال درآمد دارد، که کمتر از سطح فقر فدرال است و برای او بسیار پایین است که نمی تواند واجد شرایط بیمه درمانی یارانه ای در بازار اوباماکر باشد.

دیباس 53 ساله نیز واجد شرایط مدیکید در ایالت خود آلاباما نیست زیرا شرایط برنامه را برآورده نمی کند. او گفت که در عوض در یک شکاف پوشش قرار می گیرد و برای مدیریت چندین بیماری مزمن سلامت ماهانه با صدها دلار پرداخت از جیب خود مواجه می شود.

دیباس، یکی از ساکنان سارالند، حومه موبایل، گفت: “احساس می کنم در ایالتی زندگی می کنم که برای من اهمیتی ندارد.”

آلاباما یکی از 10 ایالتی است که از پذیرش قانون مراقبت مقرون به صرفه Medicaid، برنامه بیمه درمانی دولتی برای افراد کم درآمد یا ناتوان، خودداری کرده است.

اما قانون‌گذاران در آلاباما و برخی دیگر از ایالت‌های جنوبی با توجه به حمایت قوی عمومی از گسترش Medicaid و درخواست‌های بخش‌های قدرتمند صنعت مراقبت‌های بهداشتی، به‌ویژه بیمارستان‌ها، مخالفت خود را تجدید نظر می‌کنند.

بر اساس داده‌های KFF، گسترش‌ها توسط رهبران قانون‌گذاری جمهوری‌خواه در جورجیا و می‌سی‌سی‌پی، علاوه بر آلاباما، در دست بررسی است و این احتمال را افزایش می‌دهد که بیش از 600000 نفر کم درآمد و فاقد بیمه در این سه ایالت می‌توانند تحت پوشش قرار گیرند.

از آنجایی که یک حکم دادگاه عالی در سال 2012 گسترش Medicaid ACA را اختیاری کرد، در برخی ایالت‌ها همچنان یک موضوع تفرقه‌انگیز در امتداد خطوط حزبی باقی مانده است. مخالفت‌های سیاسی تا حدی به این دلیل کاهش یافته است که سال گذشته مجلس قانونگذاری کارولینای شمالی تحت کنترل جمهوری‌خواهان به گسترش این برنامه رای داد. در حال حاضر، بیش از 346000 نفر از ساکنان ایالت پاشنه تار تحت پوشش قرار گرفته اند.

و قانونگذاران در ایالت های نزدیک به این موضوع توجه دارند.

جان برنز، رئیس مجلس نمایندگان جورجیا، جمهوری خواه، در یک سخنرانی در اتاق بازرگانی ایالتی اندکی پس از آغاز جلسه قانونگذاری در 8 ژانویه، گفت: “مطمئناً اخیراً بحث های زیادی در مورد گسترش Medicaid وجود داشته است.”

برنز گفت: «گسترش دسترسی به مراقبت از خانواده‌های کارگری کم‌درآمد از طریق یک گزینه خصوصی – به روشی مسئولانه مالی که حق بیمه‌ها را کاهش می‌دهد – چیزی است که ما به جمع‌آوری حقایق در مورد آن در مجلس ادامه خواهیم داد.

علاوه بر جورجیا، سخنرانان مجلس ایالتی در آلاباما و می سی سی پی تمایل جدیدی برای بررسی گسترش پوشش نشان داده اند. هر سه ایالت تعداد زیادی از بسته شدن بیمارستان ها، به ویژه در مناطق روستایی را تجربه کرده اند.

فرانک کنپ، رئیس اتاق بازرگانی کسب و کار کوچک کارولینای جنوبی، گفت که گسترش Medicaid از نظر سیاسی ایمن تر شده است. در ایالت او، قانونگذاران جمهوری خواه در حال بررسی این هستند که آیا کمیته ای را برای مطالعه توسعه منصوب کنند یا خیر.

این نوع حرکتی است که برخی از تحلیلگران سیاست سلامت به عنوان یک تغییر مطلوب در گفتمان سیاسی در مورد گسترش دسترسی به مراقبت می دانند. و این درحالی است که گروه جدیدی از رهبران محافظه‌کار با نرخ بالای مستمر بزرگسالان فقیر و بدون بیمه در ایالت‌های خود دست و پنجه نرم می‌کنند.

یک انگیزه اضافی: بر اساس قانون برنامه نجات آمریکا در سال 2021 رئیس جمهور جو بایدن، دولت فدرال به مدت دو سال به ایالت های تازه توسعه یافته 5 درصد اضافی در نرخ تطبیق برای جمعیت معمولی مدیکید آنها پرداخت می کند که بیش از هزینه توسعه آن را جبران می کند. دوره زمانی.

اما حتی با وجود بحث‌های جدید در مجالس قانون‌گذاری که زمانی هرگونه صحبت در مورد گسترش Medicaid را متوقف کردند، موانع قابل توجهی باقی می‌ماند. به عنوان مثال، فرماندار جمهوریخواه می سی سی پی، تیت ریوز، همچنان با توسعه مخالف است. و به نظر می رسد که چندین حالت غیر انبساط حرکت اندک یا بدون انبساط دارند.

رابین رودویتز، مدیر برنامه مدیکید و بیمه نشدگان در KFF، گفت: «در هر ایالت باید چیزهای زیادی با هم جمع شوند تا اوضاع حرکت کند.

تحت گسترش Medicaid، بزرگسالانی که تا 138 درصد از سطح فقر فدرال یا حدود 35600 دلار برای یک خانواده سه نفره درآمد دارند، واجد شرایط پوشش هستند.

بر اساس تجزیه و تحلیل KFF از مطالعات 2014 تا 2021، گسترش نرخ بیمه نشده در مناطق روستایی را کاهش داده است، دسترسی به مراقبت برای افراد کم درآمد را بهبود بخشیده و هزینه های مراقبت غیرقابل جبران برای بیمارستان ها و کلینیک ها را کاهش داده است. در ایالت هایی که از گسترش Medicaid خودداری کرده اند، همه از این چالش ها حاد باقی می ماند.

جلسه قانونگذاری آلاباما در 6 فوریه آغاز شد. ناتانیل لدبیتر، رئیس مجلس نمایندگان جمهوریخواه، پیشنهاد کرده است که او آماده بحث در مورد گزینه های افزایش پوشش است. او در نشست اتاق بازرگانی منطقه مونتگومری در ماه ژانویه گفت که بسیاری از بیمارستان‌ها در “وخیم” هستند. “ما باید گفتگو کنیم.”

بر اساس داده های KFF، گسترش می تواند 174000 نفر را که بیمه نشده اند در آلاباما واجد شرایط پوشش قرار دهد. با این حال، لدبیتر مدل مشارکت عمومی-خصوصی را ترجیح می دهد و به برنامه آرکانزاس نگاه کرده است، که از پول فدرال و ایالتی برای پرداخت طرح های بیمه تجاری در بازار Obamacare برای افرادی که واجد شرایط Medicaid در حال توسعه هستند استفاده می کند.

در آلاباما، قانون‌گذاران طرحی را ارائه کرده‌اند که بر درآمد بازی‌ها مالیات ایالتی وضع می‌کند و می‌تواند به تامین مالی پوشش بیمه سلامت برای بزرگسالان با درآمد سالانه تا 138 درصد از سطح فقر فدرال کمک کند.

رابین هایدن، مدیر اجرایی گروه حمایتی Alabama Arise، که از گسترش Medicaid حمایت می کند، شاهد پیشرفت در تلاش ها برای افزایش پوشش بوده است. او گفت: “شیطان در جزئیات خواهد بود.”

جیسون وایت، رئیس مجلس جدید می سی سی پی، یک جمهوری خواه، گفته است که می خواهد از بیمارستان ها محافظت کند و ساکنان را از جستجوی مراقبت های منظم از طریق اورژانس باز دارد. بر اساس داده های KFF، بیش از 120000 نفر بدون بیمه در می سی سی پی به تازگی واجد شرایط Medicaid در حال توسعه خواهند بود.

وایت در بیانیه ای کتبی به KFF Health News گفت که بهبود دسترسی به مراقبت های بهداشتی یک اولویت برای رهبران کسب و کار، مقامات اجتماعی و رای دهندگان است.

او گفت: «میل به نگه داشتن مردم می سی سی پی در نیروی کار و خارج از اتاق اورژانس فراتر از هر حزب سیاسی است و یک جزء حیاتی برای نیروی کار سالم و اقتصاد سالم است.» او گفت که قانونگذاران ایالتی مصمم به همکاری با ریوز در مورد این موضوع هستند.

برنز، رئیس مجلس جورجیا، گفته است که برای طرحی به سبک آرکانزاس آماده است. به گفته سخنگوی کارتر چاپمن، برایان کمپ، فرماندار جمهوری خواه گفت که اظهار نظر خود را تا پایان روند قانونگذاری محفوظ می دارد.

او بر تعهد کمپ به طرحی که اخیراً راه اندازی شده است، تأکید کرد که افراد بزرگسال کم درآمد را ملزم می کند در ازای پوشش Medicaid، 80 ساعت در ماه کار کنند، داوطلب شوند، یا آموزش های تحصیلی یا حرفه ای دریافت کنند. از اواسط ژانویه، ثبت نام تجمعی حدود 3000 نفر بود. بر اساس داده های KFF، گسترش می تواند حداقل 359000 نفر را که بیمه نشده اند در گرجستان واجد شرایط جدید Medicaid کند.

در کارولینای جنوبی، قانونگذاران جمهوری خواه در حال بررسی قانونی هستند که به آنها اجازه می دهد کمیته ای را برای مطالعه توسعه تشکیل دهند. سناتور ایالتی تام دیویس، جمهوری خواه اهل بوفورت که حامی این لایحه بود و قبلاً با گسترش Medicaid مخالف بود، گفت که در حال حاضر از گسترش Medicaid حمایت یا مخالفت نمی کند.

دیویس در یک جلسه کمیته در ژانویه گفت: «ما باید یک بحث داشته باشیم.

قوه مقننه ایالتی احتمالاً باید با فرماندار هنری مک مستر، یک جمهوری خواه، که به گفته سخنگوی براندون چاروچاک، همچنان مخالف گسترش Medicaid است، کار کند.

کارولینای شمالی شروع به ثبت نام ساکنان تحت توسعه خود در 1 دسامبر کرد. آنها شامل پاتریک داناگان، 38 ساله، از رالی بودند. راهنمای سابق در فضای باز گفت که به دلیل بیماری کلیوی و درد مزمن سال ها قادر به کار نبوده است.

او به حمایت مالی خانواده خود متکی بوده و گفته است که بدهی پزشکی او بیش از 5000 دلار است. پوشش Medicaid امنیت مالی ایجاد خواهد کرد.

داناگان گفت که افراد مبتلا به بیماری‌های مزمن در ایالت‌های بدون گسترش «قرض‌های پزشکی انباشته می‌کنند و مراقبت‌های لازم را دریافت نمی‌کنند».

لوایح پیشنهادی در مجلس قانونگذاری تگزاس در سال گذشته رای نیاوردند. و ایالت اجازه رفراندوم های آغاز شده توسط رای دهندگان را نمی دهد، که مسیری برای گسترش در برخی ایالت های تحت رهبری جمهوری خواهان بوده است. تخمین زده می شود که اگر تگزاس گسترش یابد، حدود 1.2 میلیون نفر بدون بیمه واجد شرایط پوشش خواهند بود – بیش از هر ایالت دیگری که هنوز ادامه دارد.

قانونگذاران جمهوری خواه در تنسی و فلوریدا گفته اند که اجازه گسترش مدیکید را نمی دهند. در فلوریدا، مدافعان درخواستی را برای یک طرح رای گیری راه اندازی کرده اند، اما اولین چیزی که می تواند به رای دهندگان برسد، سال 2026 است.

در کانزاس، فرماندار لورا کلی، یک دموکرات، بار دیگر بر مجلس قانونگذاری ایالت تحت کنترل جمهوری خواهان فشار می آورد تا توسعه Medicaid را تصویب کند و آن را “پیشنهاد عاقلانه” خواند که هزینه های مراقبت های بهداشتی را برای همه مصرف کنندگان کاهش می دهد و از بیمارستان های روستایی محافظت می کند. اما رئیس مجلس ایالتی همچنان با گسترش Medicaid مخالف است.

طرفداران بر این باورند که گسترش Medicaid در سراسر کشور تنها موضوع زمان است زیرا مخالفت ها کاهش می یابد و مردم همچنان از عواقب بیمه نشدن رنج می برند.

برای دیباس در آلاباما، چشم انداز به دست آوردن پوشش کافی است تا او را مجبور به نقل مکان کند. در مینه سوتا، جایی که او زمانی زندگی می کرد، دیباس گفت: “من این مشکل را نداشتم.”

شاید، مانند آرکانزاس، محافظه کاران مدل هایی را اتخاذ کنند که بیشتر به بیمه تجاری متکی هستند.

اما بسیاری از ایالت های مستقر در جنوب – جایی که میزان مرگ و میر ناشی از بیماری های قلبی، سرطان و دیابت بیشتر از سایر ایالت ها بدتر است – شاهد تفاوت های فزاینده بین سلامت شهروندان خود و ایالت های همسایه هستند که گسترش یافته است. مدیر ارشد بازوی حمایت از انجمن سرطان آمریکا، شبکه اقدام سرطان. این گروه برای گسترش پوشش بیمه ای با قانونگذاران ایالتی لابی می کند.

او گفت: «یک نقطه عطف برای همه این ایالت ها وجود خواهد داشت.

خبرنگار KFF Health News کارولینای جنوبی لورن ساسر و خبرنگار ارشد رنوکا رایاسام در این گزارش مشارکت داشتند.



Source link