مخالفت بیمارستان‌های معاف از مالیات مونتانا با نظارت بیشتر مقامات ایالتی


بیمارستان‌های غیرانتفاعی در حال مبارزه با تلاش مونتانا برای تقویت نظارت بر روش‌هایی هستند که ادعا می‌کنند در ازای میلیون‌ها دلار معافیت‌های مالیاتی به جوامع خود مزایایی ارائه می‌کنند.

این آخرین درگیری در کشمکش ملی بین سیاستگذاران و صنعت بر سر این است که آیا کمک های خیریه بیمارستان ها برای توجیه وضعیت معافیت مالیاتی آنها کافی است یا خیر.

مقامات وزارت بهداشت عمومی و خدمات انسانی مونتانا از قانونگذاران ایالتی خواسته اند لایحه ای را تصویب کنند که به آژانس اجازه می دهد استانداردها و الزامات گزارش دهی را برای گزارش بیمارستان های غیرانتفاعی فواید جامعه ایجاد کند و گفتند اطلاعات جمع آوری شده اکنون کافی نیست. بیمارستان‌های مونتانا هر سال معافیت‌های مالیاتی ایالتی و فدرال دریافت می‌کنند و نظارت کمی بر نحوه کسب درآمد دارند.

انجمن بیمارستان مونتانا با این لایحه مخالف است، علیرغم اینکه در ابتدا گفته بود اگر با قوانین فدرال در تضاد نباشد، از این اقدام حمایت خواهد کرد. اکنون، انجمن به دنبال تغییراتی در لایحه‌ای است که مقامات ایالتی گفتند که در واقع نظارت این وزارتخانه را کاهش می‌دهد و این لایحه را از هدف اصلی خود خارج می‌کند.

جی بای، استاد حسابداری و سیاست سلامت در دانشگاه جانز هاپکینز که در مورد ارائه بیمارستان ها مطالعه می کند، گفت: بحث مونتانا نشان دهنده مبارزه قدرت در سطح ملی بین سیاست گذاران ایالتی است که خواهان نقش نظارتی بیشتر و بیمارستان های معاف از مالیات هستند که در برابر نظارت بیشتر مقاوم باشند.

بای گفت: «این سوال وجود دارد که آیا آنها غیرانتفاعی هستند یا انتفاعی در ظاهر. «مسئله اساسی قرارداد بین مالیات دهندگان و بیمارستان های غیرانتفاعی است. ما شاهد یک روند ملی هستیم که مدت هاست این قرارداد نادیده گرفته شده است.»

بیش از نیمی از بیمارستان‌های مراقبت‌های حاد در ایالات متحده، بیمارستان‌های غیرانتفاعی هستند، که باید مزایای اجتماعی – مانند پوشش صورت‌حساب بیمار یا ارائه خدمات بهداشت روانی با ضرر – را برای معافیت‌های مالیاتی خود در IRS ثبت کنند. اما قوانین فدرال در مورد اینکه چگونه بیمارستان‌ها اقدامات خیریه را گسترده می‌کنند، بدون نظارت است. فشار برای شفافیت بیشتر افزایش یافته است زیرا از هر 10 بزرگسال در ایالات متحده 6 نفر با درآمد خانوار زیر 40000 دلار بدهی پزشکی دارند و در مجموع آمریکایی ها حدود 195 میلیارد دلار یا بیشتر بدهکار هستند.

برنتون کرگس، هماهنگ کننده اطلاعات و امور نظارتی بخش بهداشت مونتانا، در جلسه استماع کمیته قانونگذاری در 25 ژانویه گفت که برخی از تغییرات پیشنهادی انجمن بیمارستانی، اطلاعاتی را که ایالت می تواند از بیمارستان ها جمع آوری کند به گزارش هایی که قبلاً به دولت فدرال ارائه می کنند محدود می کند. او گفت که این اسناد جزئیات بسیار کمی دارند تا آژانس تشخیص دهد که آیا آنچه که بیمارستان‌های غیرانتفاعی به عنوان کمک به حساب می‌آیند سلامت جوامع آنها را بهبود می‌بخشد یا خیر.

کرگس گفت: “ما شفافیت و پاسخگویی می خواهیم.”

بیست و پنج ایالت برخی از الزامات مزایای اجتماعی را از طریق قوانین ایالتی مشخص کرده اند، اگرچه این قوانین می توانند گسترده باشند. برای مثال، مونتانا از همه بیمارستان‌ها می‌خواهد که یک خط‌مشی مراقبت خیریه «منطبق با استانداردهای صنعت» داشته باشند. فقط پنج ایالت – ایلینوی، نوادا، پنسیلوانیا، تگزاس و یوتا – حداقل استانداردهایی را برای بیمارستان ها تعیین کرده اند تا وضعیت معافیت مالیاتی خود را حفظ کنند.

بای از جمله محققان ملی است که استدلال کرده است که استانداردهای فدرال برای مزایای جامعه بسیار گسترده است. او گفت که سازمان‌های معاف از مالیات می‌توانند مواردی را که بخشی از تجارت عادی است به عنوان بهبود سلامت جامعه در نظر بگیرند، مانند اجاره بیلبوردها برای تشریح گزینه‌های درمانی، یا برگزاری یک کنفرانس خبری برای اعلام گسترش بیمارستان – حتی اگر هر دو به عنوان تبلیغات دوبرابر باشند.

علیرغم وضعیت خیریه‌شان، سیستم‌های بهداشتی غیرانتفاعی اغلب میلیون‌ها دلار دارایی جمع‌آوری می‌کنند و می‌توانند به بزرگترین تجارت شهر تبدیل شوند. علاوه بر این، یک مطالعه ملی در سال 2021 نشان داد که بیمارستان‌های غیرانتفاعی در واقع کمتر از بیمارستان‌های انتفاعی برای خدمات بیمارانی که توانایی پرداخت هزینه‌های مراقبت را ندارند، هزینه می‌کنند.

بر اساس تجزیه و تحلیل KHN از پرونده های IRS بیمارستان ها، برخی از ثروتمندترین بیمارستان های معاف از مالیات مونتانا از میانگین ایالتی و ملی در کمک های خیریه عقب هستند. یک ممیزی در سال 2020 نشان داد که روشی که بیمارستان‌ها گزارش‌های مزایای جامعه را تکمیل می‌کنند متفاوت است و شفافیت را کاهش می‌دهد. ممیزی تا حدی قوانین گسترده فدرال را مقصر دانست و خواستار افزایش نظارت ایالتی شد.

این لایحه که توسط سناتور جمهوری خواه ایالت باب کینان حمایت می شود، وزارت بهداشت را ملزم می کند تا تعریف کند که بیمارستان ها چه مواردی را می توانند به عنوان یک مزیت اجتماعی در نظر بگیرند، جزئیاتی را ارائه دهند که چگونه باید خدمات خود را گزارش کنند، و برای بیمارستان هایی که کوتاهی می کنند، مجازات ایجاد کند.

هنگامی که ایالت برای اولین بار پیشنهاد تعیین استانداردها برای کمک های خیریه را داد، نمایندگان انجمن بیمارستان مونتانا گفتند که با مقامات همکاری خواهند کرد. در جلسه استماع 25 ژانویه در برابر قانونگذاران، دوان پرشینگر، معاون رئیس انجمن، گفت که با این لایحه مخالف است زیرا نمی تواند با ایالت به توافق برسد.

پرشینگر گفت که این لایحه بار اداری بیمارستان ها را افزایش می دهد و بیمارستان ها در حال حاضر به شدت توسط دولت فدرال تنظیم می شوند. او گفت که تمام اطلاعات مورد نیاز دولت در اسنادی است که بیمارستان ها به IRS ارائه می کنند.

در گذشته، رهبران انجمن‌ها و مدیران بیمارستان‌ها گفته‌اند که این اسناد معیار منصفانه‌ای برای مقایسه مزایای جامعه بیمارستان‌ها نیستند، زیرا تنوع زیادی در پر کردن گزارش‌ها وجود داشته است.

باب اولسن، رئیس و مدیر عامل موقت انجمن، گفت که بیمارستان ها به طور کلی از تلاش برای شفاف سازی و استانداردسازی شیوه های گزارش دهی منافع جامعه حمایت می کنند. در سال‌های اخیر، این انجمن با بیمارستان‌ها برای ایجاد استانداردهای گزارش‌دهی مطابق با الزامات فدرال کار کرد.

این منجر به کتابچه راهنمای اعضا و هدفی برای بیمارستان‌های ایالتی شد تا مزایای خود را تحت استانداردهای خود تحمیلی به طور یکسان گزارش کنند. انجمن معیارهای فدرال را گسترش نداد یا تغییر نداد، اما ابزارها، مثال‌ها و پاسخ‌های جدیدی به سؤالات رایج در مورد نحوه پر کردن گزارش‌ها ایجاد کرد. اولسن گفت که انجمن در ماه ژانویه یک سری آموزشی برای بیمارستان ها در مورد نحوه استفاده از کتاب راهنما راه اندازی کرد.

اولسن گفت 48 بیمارستان غیرانتفاعی مونتانا 435 میلیون دلار از مزایای اجتماعی در سال 2019 را بر اساس مطالعه اخیر به سفارش انجمن بیمارستان های آمریکا ارائه کردند. او گفت: «با این حال، بیمارستان‌ها موافق هستند که فضایی برای بهبود گزارش‌دهی وجود دارد و اقدامات خود را برای انجام این کار انجام داده‌اند».

کرگس، با وزارت بهداشت ایالتی، گفت که طبق قانون، آژانس می‌توانست استانداردهایی را بدون قانون ایجاد کند، اما می‌خواست نشان دهد که قصد دارد با بیمارستان‌ها همکاری کند تا راه‌هایی برای جمع‌آوری اطلاعات بیشتر بدون ایجاد بارهای غیرضروری ارائه دهد.

ما نمی خواهیم انجمن بیمارستان را بترسانیم. ما ترجیح می‌دهیم آنها را روی میز بیاوریم و این گفتگوها را انجام دهیم. “اما مسائلی وجود دارد.”

از اوایل فوریه، حداقل یک قانونگذار از انجمن بیمارستان حمایت کرده است. اد باتری، نماینده جمهوری خواه، اصلاحیه ای را درخواست کرد که تا حد زیادی منعکس کننده درخواست های انجمن باشد. باتری رئیس هیئت مدیره سیستم سلامت Benefis، یکی از بزرگترین سیستم های بیمارستانی غیرانتفاعی ایالت است.

مطالب مرتبط

تماس با ما ارسال یک نکته داستان