مشخصات کارکنان ONC: کیم لوندبرگ برنامه ریزی استراتژیک رانندگی و عملکرد در ONC


در دفتر سیاست ONC، بخش برنامه ریزی و هماهنگی استراتژیک (SPC) مسئول برنامه ریزی استراتژیک در سراسر ONC، تعیین هدف، پیگیری و گزارش عملکرد و هماهنگی فدرال است. کیم سرپرست مدیریت عملکرد ONC و متخصص سلامت در تیم SPC است. او مسئول اطمینان از همسویی پورتفولیوی مدیریت عملکرد با تصمیمات رهبری ONC مربوط به تعیین اولویت ها و اهداف، برنامه ریزی، عملکرد، ردیابی نقاط عطف، تخصیص منابع، مدیریت ریسک و ارزیابی برنامه است.

1 در مورد برخی از پروژه ها یا ابتکاراتی که شما رهبری می کنید به ما بگویید.

در ابتدای هر سال مالی، من یک گزارش مختصر برای کمیته مشاوره فناوری اطلاعات سلامت (HITAC) تهیه می‌کنم که پیشرفت ONC را برای پیشبرد استانداردها، صدور گواهینامه، تبادل و هماهنگی فناوری اطلاعات سلامت برای سال مالی قبل به‌روزرسانی می‌کند و اهدافی را برای آن تعیین می‌کند. سال مالی جاری

2 چه چیزی شما را به سمت حرفه خود در ONC سوق داد؟

من در رشته زیست شناسی و علوم سیاسی در کالج فرانکلین و مارشال تحصیل کردم، سپس مدرک MPH در اپیدمیولوژی و فوق لیسانس در سیاست علم و فناوری دریافت کردم. من چندین سال را به عنوان محقق بیماری های عفونی در انستیتوی پزشکی گذراندم، قبل از اینکه به عنوان مسئول داده های بهداشت و ایمنی دفتر وزارت دفاع برای پرسنل و آمادگی در پنتاگون تبدیل شوم. سپس قبل از پیوستن به ONC در سال 2020 در دانشگاه دفاع ملی به عنوان محقق ارشد و کارشناس موضوع بهداشت نظامی در ستاد بهداشت دفاعی کار کردم.

3 برخی از مهارت ها یا نقاط قوتی که به کار خود در ONC کمک می کنید چیست؟

من فردی برونگرا هستم و در ایجاد ارتباط مهارت دارم. من از ایجاد روابط در ONC و در سراسر HHS لذت می برم. در سال 2022، ONC برنامه کارشناس هماهنگی آژانس (ACE) را برای افزایش دید داخلی در کار موجود با شرکای فدرال و ایجاد هماهنگی خارجی در ابتکارات فناوری اطلاعات سلامت ایجاد کرد. من به عنوان ACE برای اداره آمادگی و پاسخ استراتژیک (ASPR) از طرف ONC خدمت می کنم.

4 چیزی که در ONC انجام داده اید و به آن افتخار می کنید چیست و چرا؟

من از اینکه بخشی از تیم برنامه کاری فناوری اطلاعات سلامت ONC هستم بسیار افتخار می کنم. این تیم اخیراً در مراسم افتتاحیه جوایز تعالی داده HHS در سال 2023 جایزه مشارکت برجسته HHS در ایجاد شواهد برای سیاست‌گذاری را دریافت کرد. خروجی کلیدی ما ابزار برنامه ریزی و گزارش ONC است، یک برنامه کاربردی در سراسر آژانس که فرآیندهای مرتبط با برنامه های کاری، زمان کارکنان، نقاط عطف و گزارش شواهد را ساده می کند. این ابزار به طور موثر دستاوردهای 180 پرسنل را که با بودجه 65 میلیون دلاری کار می کنند، به اشتراک گذاشت.

5 به نظر شما بهترین یا جالب ترین بخش کار برای ONC چیست؟

بهترین بخش کار در ONC، پشتیبانی رهبری برای مشارکت در پروژه هایی است که هم با علایق حرفه ای و هم با منافع شخصی ما هماهنگ است. من توانستم به شورای تنوع ONC و گروه سواد فناوری اطلاعات سلامت بپیوندم که هر دو برای من مهم هستند. در زمان شخصی ام، به پناهندگان کمک می کنم تا در استافورد، ویرجینیا مستقر شوند. من از نزدیک دیده ام که چگونه تفاوت های زبانی و فرهنگی موانعی را برای سلامت و مراقبت ایجاد می کند.

6 موفقیت ONC را چگونه توصیف می کنید؟

ONC به دلیل کارکنان متنوع و مهارت های قوی خود که شامل پزشکان، وکلا، متخصصان فناوری، کارشناسان بهداشت عمومی و غیره است، موفق است. این تنوع ما را قادر می سازد تا با دنیای دائمی در حال تحول فناوری اطلاعات سلامت همراه باشیم.

7 در مورد پروژه ای که در حال حاضر روی آن کار می کنید و اینکه چگونه با ماموریت ONC مطابقت دارد به ما بگویید.

به عنوان رهبری مدیریت عملکرد، من با به روز رسانی گزارش سالانه به کنگره در مأموریت ONC مشارکت می کنم. این گزارش یک نمای کلی از پیشرفت دولت فدرال و بخش خصوصی در ایجاد یک بنیاد سراسری برای دسترسی، تبادل و استفاده از اطلاعات الکترونیکی سلامت ارائه می‌کند. گزارش های قبلی به کنگره را می توان در وب سایت ONC، HealthIT.gov یافت.

8 ارزش های اصلی ONC که برای شما مهم هستند چیست؟

ONC به تلاش‌های تنوع، برابری، شمول و دسترسی اختصاص داده شده است. پسر من اوتیستیک است و مراقبان آینده او نیاز به دسترسی آسان به اطلاعات سلامتی او دارند. ONC برابری سلامت، هماهنگی مراقبت و به اشتراک گذاری اطلاعات را در اولویت قرار می دهد. این اولویت ها برای حمایت از افراد دارای ناتوانی های ذهنی و رشدی حیاتی هستند. اولین ثروت سلامتی است – این باید برای همه آمریکایی ها باشد.



Source link