نحوه بهینه سازی محتوا برای سئو


سایت های معتبر مراقبت های بهداشتی امروزی دارای اطلاعات به روز و دقیق هستند.

آنها همچنین دارای محتوای بهینه شده سئو هستند.

برای اینکه در نتایج جستجوی ارگانیک از رقبای خود جلوتر بمانید و به مخاطب هدف مناسب برسید، باید به طور مرتب محتوای خود را برای سئو به روز کنید.

در این وبلاگ نحوه انجام این کار را در پنج مرحله به اشتراک می گذارم.

ابتدا اجازه دهید بهینه سازی محتوا را تعریف کنیم.

بهینه سازی محتوا چیست؟

بهینه سازی محتوا بهبود یک وب سایت یا صفحه وب است به طوری که موتورهای جستجو و افراد آن را به راحتی پیدا کرده و درک کنند.

این فرآیند می تواند برای همه چیز اعمال شود، از ساخت یک معماری بهتر و تمیز سایت گرفته تا به روز رسانی صفحات وب با برچسب های عنوان بهینه، تگ های توضیحات متا، سرفصل ها، و محتوای بدن که نشان دهنده آنچه مردم در جستجوی آن هستند، باشد.

مانند تمام جنبه‌های سئو، محتوا نباید فقط برای الگوریتم‌های موتور جستجو «بهینه‌سازی» شود. گوگل برای بهینه سازی محتوا یک رویکرد اول مردم را طلب می کند و می تواند به راحتی تکنیک های سئوی سئوی کلاه سیاه را تشخیص دهد.

در اینجا پنج مرحله اخلاقی برای به روز رسانی محتوای شما برای سئو برای رتبه بالاتر، جذب مصرف کنندگان مراقبت های بهداشتی بیشتر و رشد کسب و کار شما آورده شده است.

5 مرحله برای بهینه سازی محتوای خود برای سئو

مرحله 1: انجام تحقیقات کلمات کلیدی

تحقیق کلمات کلیدی پایه و اساس هر استراتژی سئو است. این نشان می دهد که مردم چه کلمات و عباراتی را در موتورهای جستجو تایپ می کنند. اطلاعات ارزشمندی در مورد نگرانی ها و اولویت های آنها به شما می گوید. این تحقیق می‌تواند استراتژی محتوای شما را مشخص کند و به شما امکان می‌دهد محتوای بسیار مرتبطی را که مصرف‌کنندگان مراقبت‌های بهداشتی می‌خواهند و به آن نیاز دارند تولید کنید.

در اینجا نحوه انجام درست آن آمده است

  • طوفان فکری درباره موضوعات و سوالات جستجوی احتمالی
    با فهرستی از پرس و جوهایی که فکر می کنید مخاطبان شما جستجو می کنند شروع کنید. وب سایت شما باید دارای صفحاتی برای تمام محصولات، خدمات، درمان ها و غیره باشد.
  • استفاده از ابزار تحقیق با کیفیت بالا (رایگان یا پولی)
    ابزارهایی مانند Ubersuggest، AHREFS، SEMRush و Surfer SEO می توانند به اندازه گیری حجم جستجو و شناسایی عبارات نزدیک کمک کنند.
  • اهداف کلمه کلیدی را انتخاب کنید
    همه گزینه های کلیدواژه را مرور کنید و به حجم جستجوی آنها توجه داشته باشید. عبارات را به خوبی در حوزه تخصصی خود انتخاب کنید و برای اعتبار دامنه خود مشکل کلمه کلیدی منطقی داشته باشید (به عنوان مثال، یک کلمه کلیدی اصلی و سه تا پنج کلمه کلیدی ثانویه).
  • اطمینان حاصل کنید که موضوعات و محتوا با هدف جستجوی کلمات کلیدی مورد نظر شما مطابقت دارد

    در اینجا سه ​​نوع اصلی از هدف جستجو و معنای آنها آورده شده است
    • تجاری: کلمات و عبارات کلیدی هدف تجاری آنهایی هستند که توسط مصرف کنندگان مراقبت های بهداشتی که به دنبال خرید محصولات و خدمات یا آموزش خود هستند قبل از تصمیم گیری برای خرید در موتورهای جستجو تایپ می شوند.
    • اطلاعاتی: کلمات کلیدی و عبارات با هدف اطلاعاتی اغلب به صورت سؤالی با استفاده از کلماتی مانند چه کسی، چه چیزی، کجا، چه زمانی، چرا و چگونه مطرح می شوند. این ها زمانی استفاده می شوند که کاربر بخواهد چیزی یاد بگیرد.
    • ناوبری: کلمات کلیدی و عبارات هدف ناوبری آن دسته از انواع در نوار جستجو هستند که افراد به دنبال یک وب سایت خاص هستند. (به عنوان مثال، فیس بوک، موفقیت در مراقبت های بهداشتی، و غیره)
  • از آدمخواری کلمات کلیدی خودداری کنید
    گوگل از شما می خواهد که برای هر موضوع یک صفحه داشته باشید. اطمینان حاصل کنید که بهینه‌سازی محتوای موجود سایت شما در صفحات وب، پست‌های وبلاگ و مقالات قبلاً برای همان عبارت جستجو رتبه‌بندی نشده است.

مرحله 2: رقبای خود را تجزیه و تحلیل کنید

تجزیه و تحلیل جامع رقبا، رقبا در صنعت شما و استراتژی های بازاریابی دیجیتال آنها را شناسایی می کند. شما می توانید از این تحقیق برای تعیین نقاط قوت و ضعف کسب و کار خود (نسبت به هر رقیب) استفاده کنید.

در اینجا نحوه شروع به کار آمده است

  • یک عبارت جستجو برای کلمه کلیدی اصلی اجرا کنید
    هنگامی که تحقیقات کلمه کلیدی شما کامل شد و هدف اصلی کلمه کلیدی را شناسایی کردید، نتایج جستجوی رقابتی را در صفحه یک گوگل مرور کنید.
  • محتوای رقبا را بخوانید، مطالعه و تجزیه و تحلیل کنید
    در اینجا چند چیز قابل توجه است
    • نام های تجاری، محصولات و خدمات
    • تاکتیک های فروش و نتایج
    • تعداد کلمات، موضوعات، عناصر بصری و غیره

تجزیه و تحلیل محتوای رقبا با هدف پیشی گرفتن از آنها در جستجو و نه پیوستن به آنها ضروری است. برای انجام این کار، توصیه می کنیم از روش 10x استفاده کنید، به این معنی که محتوایی ایجاد کنید که ده برابر بهتر از محتوای بعدی موجود باشد—تا محتوای شما بتواند از آن بالاتر باشد.

مرحله 3: طرح کلی محتوای خود را ایجاد کنید

این مرحله شامل ایجاد یک نمای کلی یا طرح کلی از موضوع و موضوعات فرعی است که صفحه وب، وبلاگ یا مقاله شما شامل خواهد شد. این طرح کلی مستلزم نگاه کردن به محتوای رقابتی در گوگل و سایر موتورهای جستجو و اطمینان از اینکه طرح کلی شما به سوالات رقابتی و کلمات کلیدی طولانی پاسخ می دهد.

در اینجا چند کار وجود دارد که می توانید برای ایجاد یک طرح کلی برای ترسیم بهترین و رقابتی ترین محتوای بهینه سازی موتور جستجو انجام دهید.

  • از تحقیق کلمات کلیدی و تجزیه و تحلیل رقابتی خود به عنوان راهنمایی برای موضوعات مورد بحث در محتوای خود استفاده کنید
  • سرفصل های خود را چیدمان کنید (H1، H2s، H3s، و غیره)
  • ساختار منطقی محتوای خود را داشته باشید و اطمینان حاصل کنید که پاسخ سوالات کاربران را به ترتیبی که آنها احتمالاً می پرسند ارائه می دهید

مرحله 4: محتوای SEO خود را به روز کنید و بنویسید

در اینجا نحوه بهینه سازی محتوا برای موتورهای جستجو و به دست آوردن بازدیدکنندگان با هدف بالا آورده شده است

  • برچسب های عنوان و متا توضیحات خود را با اهداف کلیدواژه خود بهینه کنید.
  • کلمات کلیدی خود را در عنوان خود (H1) و بقیه سرفصل های خود همانطور که به طور طبیعی مناسب هستند، بگنجانید.
  • کلمات کلیدی و کلمات و عبارات مرتبط با معنایی خود را به طور طبیعی در کپی بدن خود بگنجانید.
  • در صورت نیاز برای ارضای آنچه مردم باید بدانند یا یاد بگیرند در آن صفحه خاص، نسخه بیشتری بنویسید
  • EEAT خود را به نمایش بگذارید (تخصص، تجربه، اقتدار و اعتماد)
  • با تصحیح اشتباهات گرامری و املایی از کیفیت عالی اطمینان حاصل کنید
  • مطمئن شوید که فقط به منابع قابل اعتماد پیوند داده می شود (وب سایت هایی که محتوای کامل و مبتنی بر شواهد را ارائه می دهند که از موضوعات شما پشتیبانی می کند)
  • “خوانایی” را در ذهن داشته باشید و از استفاده از کلمات بزرگتر از حد لازم خودداری کنید. انجمن پزشکی آمریکا (AMA) توصیه می‌کند که تمام محتوای بیماران در سطح خواندن کلاس ششم نوشته شود. می توانید سطح خواندن خود را با ابزارهایی مانند Microsoft Word، تست سهولت خواندن Flesch-Kincaid و SEMRush بررسی کنید.
  • استفاده از ابزارهای بهینه سازی محتوای SEO مانند Clearscope، FRASE و Surfer SEO را در نظر بگیرید تا مطمئن شوید که محتوای مفید و مرتبطی را ارائه می دهید که نیازهای مخاطبان خود را برآورده می کند.

مرحله 5: سئوی فنی را ادغام کنید

آخرین اما نه کم اهمیت ترین، جنبه های فنی سایت خود را برای بهبود رتبه صفحه افزایش دهید.

در اینجا یازده نکته فنی بهینه سازی محتوای برای ایجاد پایه ای قوی برای محتوای با رتبه بالا و ترافیک ارگانیک بیشتر به وب سایت شما آورده شده است.

  1. اطمینان حاصل کنید که سایت شما دارای ساختار منطقی مرتبط با دسته ها و زیر مجموعه ها است.
  2. نقشه سایت XML خود را ایجاد و بهینه کنید.
  3. اطمینان حاصل کنید که صفحات وب، وبلاگ ها و مقالات شما به سرعت بارگیری می شوند و در رایانه های رومیزی، تبلت ها و دستگاه های تلفن همراه کاملاً کاربردی هستند.
  4. تأیید کنید که وب سایت شما با دستورالعمل های Core Web Vitals Google مطابقت دارد
    (به عنوان مثال، تصاویر بزرگ، ویدئوها، و استفاده زیاد از جاوا اسکریپت می تواند بر سرعت بارگذاری صفحه تاثیر منفی بگذارد).
  5. استراتژی پیوند داخلی خود را بهینه کنید و از پیوندهای درون متنی برای اشاره به محتوای مرتبط استفاده کنید.
  6. کلیدواژه یا عبارت مورد نظر خود را در متن Alt تصویر اصلی قرار دهید.
  7. برای جلوگیری از مشکلات محتوای تکراری از URL های متعارف استفاده کنید.
  8. URL ها را مختصر نگه دارید و مطمئن شوید که کلمه کلیدی مورد نظر خود را در آن گنجانده اید.
  9. یک گواهی SSL برای وب سایت خود نصب کنید.
  10. هر گونه خطای خزیدن را در کنسول جستجوی Google بررسی و تصحیح کنید.
  11. لینک های خراب را پیدا و تصحیح کنید.

از این نکات بهینه سازی محتوای SEO برای کمک به کسب و کار خود برای ایجاد یک استراتژی بازاریابی محتوای مراقبت های بهداشتی قوی، افزایش رتبه صفحه موتور جستجو، جذب مخاطبان با هدف بیشتر، انتقال آنها از طریق قیف فروش و بهبود فروش و درآمد استفاده کنید.

اگر محتوای شما به اندازه کافی برای شما کار نمی کند و می خواهید یک بررسی رایگان SEO داشته باشید، همین امروز با Healthcare Success تماس بگیرید. ما به طور جامع بررسی خواهیم کرد که چگونه بهترین شیوه های بهینه سازی محتوای SEO می تواند استراتژی بازاریابی دیجیتال شما را ارتقا دهد و کسب و کار شما را رشد دهد.

آژانس سئوی مراقبت های بهداشتی ما می تواند در بهینه سازی محتوای وب سایت برای الگوریتم های موتورهای جستجو کمک کند، بنابراین می توانید به سرنخ های با کیفیت بالا بیشتری دست یافته و آنها را به سود تبدیل کنید.



Source link