نکاتی برای اطمینان از اینکه بیمه سلامت شما بیشتر هزینه های درمان شما را پوشش می دهد


بیمه درمانی مفید است زیرا هزینه های پزشکی شما را در مواقع بستری اضطراری یا درمان سرپایی پوشش می دهد. با یک طرح بیمه درمانی خوب، خانواده خود را در برابر بیماری ها محافظت می کنید. هنگامی که شما یا یکی از اعضای خانواده بیمار می شوید، این طرح می تواند هزینه های پزشکی آنها را پوشش دهد و از پرداخت هزینه ها از جیب شما جلوگیری کند.

با این حال، شما مسئول ارائه پرداخت های بیمه درمانی ماهانه خود هستید تا اطمینان حاصل کنید که در صورت بیماری یا حادثه کاملاً از شما محافظت می شود. شما کارهای دیگری دارید که باید انجام دهید تا مطمئن شوید که USHealth Advisors یا هر ارائه دهنده دیگری بیشتر هزینه های پزشکی شما را پرداخت می کند در حالی که شما از جیب خود هزینه کمتری می پردازید. برای یادگیری نکاتی به خواندن ادامه دهید.

در اینجا 6 نکته وجود دارد تا مطمئن شوید که بیمه درمانی شما بیشتر هزینه های درمان شما را پوشش می دهد

پرداخت های ماهانه خود را به موقع انجام دهید

شما باید بدانید که کمک های ماهیانه شما برای پرداخت هزینه های پزشکی شما در مواقع اضطراری بهداشتی استفاده می شود. بنابراین حتی اگر سال‌ها است که کمک مالی کرده‌اید و چند ماه نپردازید، ممکن است بیمه هزینه‌های شما را پوشش ندهد. بنابراین شما باید حق بیمه ماهیانه خود را به موقع پرداخت کنید و بیمه همیشه آماده پرداخت هزینه های درمانی شما خواهد بود.

اما اگر نیاز دارید که پرداخت بیمه خود را جبران کنید، می توانید با نماینده USHealth Advisors تماس بگیرید تا به شما کمک کند. نماینده توضیح خواهد داد که برای اطمینان از بازگشت شما به طرح پوشش چه کاری باید انجام دهید. اگر با نماینده خود صحبت نکنید، ممکن است به دلیل تاخیر در پرداخت هزینه های درمان خود را از جیب خود بپردازید.

به بیمارستان‌های شبکه بدون نقد ترجیحی بروید

مشاوران USHealth و سایر شرکت های بیمه برتر، بیمارستان های شبکه بدون نقد را ترجیح می دهند. وقتی به یکی از بیمارستان های شبکه مورد علاقه آنها مراجعه کنید، تحت درمان قرار می گیرید و بیمه هزینه ها را پوشش می دهد. بیمه‌گران روابط بهتری با بیمارستان‌های شبکه ترجیحی خود دارند و به بیماران تحت پوشش اجازه می‌دهند از درمان لذت ببرند در حالی که هزینه‌ها به بیمه‌گر ارسال می‌شود.

لطفاً توجه داشته باشید که اگر به یکی از بیمارستان‌های شبکه بدون نقد ترجیحی مراجعه نکنید، احتمالاً هزینه را از جیب خود پرداخت خواهید کرد. ممکن است مجبور شوید مبلغ مشخصی را برای تکمیل تخمین درمان خود و حتی پرداخت هزینه های غیرپزشکی بپردازید. و این بدان معنی است که شما باید بیشتر در جیب خود فرو کنید. بنابراین برای اطمینان از اینکه بیمه شما بخش بزرگی از هزینه های درمانی شما را پرداخت می کند، به یکی از بیمارستان های شبکه ترجیحی آن مراجعه کنید.

طرح پوشش سلامت خود را ارتقا دهید

ممکن است فکر کنید که طرح بیمه درمانی شما بیشتر نیازهای مراقبت های بهداشتی شما را پوشش می دهد، اما در واقعیت اینطور نیست. لطفا توجه داشته باشید که بیمه فقط بستری در بیمارستان را پوشش می دهد. اما بسیاری از مخارج دیگر مانند مشاوره با پزشک، تشخیص، دارو و بسیاری موارد دیگر درگیر درمان هستند. بنابراین قبل از در نظر گرفتن ارتقای طرح خود، اجازه دهید نماینده مشاوران سلامت آمریکا که با شما کار می کند توضیح دهد که برنامه فعلی شما چه مواردی را پوشش نمی دهد. از آنجا، آنها می توانند برنامه های مختلفی را برای افزایش پوشش شما توضیح دهند تا اطمینان حاصل شود که بیشتر هزینه های درمان خود را از جیب خود پرداخت نمی کنید.

شما می توانید به یک برنامه بهداشتی ارتقا دهید که مهدکودک را پوشش می دهد، که بستری در بیمارستان کمتر از 24 ساعت را پوشش می دهد. علاوه بر این، می توانید طرحی را در نظر بگیرید که OPD را پوشش می دهد. از طرف دیگر، می توانید یک پوشش بیمه جامع دریافت کنید. این گزینه ها حتی اگر برای مشاوره به بیمارستان بروید یا کمتر از 24 ساعت در بیمارستان بستری شوید، تضمین می کند. بیشتر هزینه ها توسط بیمه گر پرداخت خواهد شد. اما توجه داشته باشید که ارتقای طرح خود به این معنی است که باید مشارکت بیشتری در طرح داشته باشید.

یک برنامه سلامت جامع یا سفارشی دریافت کنید

به جای دریافت برنامه بیمه درمانی معمولی، می توانید یک برنامه درمانی جامع یا شخصی که نیازها و بودجه مراقبت های بهداشتی شما را برآورده می کند، دریافت کنید. شما باید با مشاور USHealth Advisors خود صحبت کنید تا بدانید چه گزینه هایی دارند و برنامه ای را انتخاب کنید که نیازهای شما را بر اساس سن، وضعیت سلامتی و آنچه در صورت بستری شدن می خواهید، پوشش دهد. آنها باید شرایط خط مشی جامع یا سفارشی شده و مزایایی که احتمالاً از آن بهره مند خواهید شد را توضیح دهند.

یک برنامه بهداشتی سفارشی به شما آرامش می دهد و به شما کمک می کند بیشتر هزینه های پزشکی خود را از جیب خود پرداخت نکنید. همچنین در صورت بستری شدن در بیمارستان از شما و خانواده تان محافظت می کند، زیرا بیشتر هزینه ها توسط بیمه گر پرداخت می شود. با این حال، چنین طرح سلامتی نسبتاً گران خواهد بود اما قطعاً از شما و خانواده شما محافظت می کند. یک طرح بیمه درمانی کامل سفارشی یا جامع می تواند اعضای خانواده بیشتری را پوشش دهد و حتی می تواند هزینه مشاوره پزشک، دارو و اقلام غیرپزشکی را نیز بپردازد.

به مراکز مراقبت بهداشتی دارای مجوز و گواهی مراجعه کنید

اگر برای معالجه به یک بیمارستان خیابانی بروید، ممکن است بیمه درمانی شما هزینه ای برای شما نپردازد. شرکت های بیمه با مراکز درمانی دارای مجوز سروکار دارند. بنابراین اگر به میل یا در غیر این صورت به یک کلینیک یا مطب پزشکی در خیابان می روید، بدانید که باید هزینه های آن را از جیب خود بپردازید. بنابراین قبل از اینکه برای درمان به مطب یا کلینیک پزشکی بروید، ثبت نام آنها را تأیید کنید. در صورت ثبت نام و مجوز، تایید کنید که آیا پرداخت بیمه را قبول می کنند.

به خاطر داشته باشید که بیمه درمانی شما ممکن است برخی از رویه ها را پوشش ندهد

شما باید بدانید که اگر چه بیمه شما ممکن است برخی از درمان های اولیه و داروها را پوشش دهد، ممکن است برخی از روش ها مانند کاشت مو را پوشش ندهد. بنابراین، قبل از اینکه برای درمان بروید، با نماینده و بیمارستان خود تأیید کنید که طرح بیمه شما چه چیزی را پوشش می دهد تا ناامید نشوید. بنابراین اگر درمان خاصی که می خواهید، اعم از کاشت مو یا کاشت دندان، تحت پوشش نیست، می توانید هماهنگی لازم را برای ارتقای طرح خود انجام دهید یا از جیب خود پرداخت کنید.

داشتن یک طرح بیمه درمانی جامع یا سفارشی یکی از بهترین راه ها برای محافظت از خانواده در مواقع اورژانس پزشکی است. این طرح بیمه مشاوره، درمان، آزمایشات و دارو را پوشش می دهد و اطمینان حاصل می کند که هزینه را از جیب خود پرداخت نمی کنید. بنابراین طرح بیمه پس انداز شما را در صورت بستری شدن در بیمارستان یا اورژانس بهداشتی تضمین می کند. با داشتن چنین طرح بیمه درمانی، خیالتان راحت است که بدانید می توانید بهترین خدمات درمانی را در مراکز معتبر دریافت کنید و هیچ هزینه ای بپردازید یا حداقل پول نقد را از جیب خود بپردازید.