نگاهی به کنفرانس سالانه UKHSA برای سال 2023


شرکت کنندگان در کنفرانس UKHSA 2023

دومین کنفرانس سالانه ما، #UKHSA2023، طیفی از افراد درگیر در علم بهداشت عمومی و حفاظت از سلامت را برای سخنرانی، بحث‌های پانل و نمایشگاه گرد هم آورد. این یک 2 روز جذاب و پرمشغله در لیدز بود که نمایندگانی از سراسر بخش به آن ملحق شدند.

دست زدن اعضای حضار

و همچنین همکاران از سراسر UKHSA، ادارات واگذار شده، مقامات محلی، NHS و مدیران بهداشت عمومی. شرکای در صنعت، دولت، بخش خیریه و دانشگاه وجود داشت.

موضوعات جدی بودند، اما انرژی و اشتیاق بسیار مشهود بود. موضوعات از آمادگی همه گیری تا اثرات سلامتی تغییرات آب و هوا، با تاکید بر اهمیت واکسیناسیون و مسئولیت جمعی ما در پرداختن به نابرابری های بهداشتی متغیر بود.

پروفسور دیم جنی هریس روی صحنه

مقاومت ضد میکروبی (AMR)، موضوع اصلی بسیاری از گفتگوها در طول کنفرانس بود و ما دهمین گزارش برنامه نظارتی انگلیسی خود را برای استفاده و مقاومت در برابر میکروبی (ESPAUR) راه اندازی کردیم.

در سخنرانی افتتاحیه خود، پروفسور دیم جنی هریس، مدیر اجرایی ما یک “AMR SOS” ارسال کرد و خواستار تمرکز و اقدام مجدد برای رسیدگی به این بحران بالقوه بهداشت عمومی شد:ما در حال مبارزه با یک بیماری همه گیر در پشت یک بیماری همه گیر هستیم: ما باید از خود بخواهیم که بیشتر و سریعتر از قبل پیش برویم.

بحث‌های زیادی در این کنفرانس انجام شد و ارتباطات برقرار شد که امیدواریم در ماه‌های آینده به کار ما در زمینه بهداشت عمومی کمک کند.



Source link