پادکست های سلامتی ارزش وقت شما را دارد



آخرین باری که به پادکست سلامت گوش دادید کی بود؟ در مورد پادکست در مورد سلامت روان چطور؟

میلیون ها گزینه وجود دارد – به معنای واقعی کلمه. این بدان معناست که هیچ کمبودی در پادکست‌های سلامت و تندرستی برای لذت بردن وجود ندارد (برای یکی از موارد مورد علاقه ما، نمایش دوست دختر بزرگ، که چندین بار با او همکاری کرده‌ایم تا در مورد مسائل مربوط به سلامت زنان صحبت کنیم، فریاد بزنید).

برای کمک به شما در بررسی پادکست‌های سلامتی با موضوعاتی که برای زنان و افرادی که در بدو تولد به آنها زنان اختصاص داده شده است، جذاب است، در اینجا پنج گزینه وجود دارد که ارزش وقت شما را دارد.

1. NPR Life Kit: Health

از یبوست مزمن گرفته تا انتخاب ضد آفتاب مناسب، NPR’s Life Kit: Health همه چیزهای مرتبط با سلامتی شما را بررسی می کند. بیشتر قسمت‌ها حاوی مطالبی مبتنی بر علم و مصاحبه با ارائه‌دهندگان مراقبت‌های بهداشتی (HCPs) و سایر کارشناسان هستند. لحن گاه به گاه باعث می شود موضوعات سنگین تری مانند مذاکره در مورد صورتحساب های پزشکی قابل درک باشد. همچنین معیار خوبی برای سرگرمی (در جنگل حمام کردن هر کسی؟) و توصیه های سبک زندگی (توصیه میشل اوباما در مورد چگونگی رهایی از رکود وجود دارد؟ بله لطفا!).

مدت زمان: حدود 20 دقیقه

گوش کنید: “این همان صحبتی است که باید انجام می دادید”

2. فراتر از قلب – بهبود سلامت خود را یک مکالمه در یک زمان

دکتر نیکا گلدبرگ، عضو شورای مشورتی بهداشت زنان HealthyWomen و عضو هیئت مدیره HealthyWomen (افشای کامل) و همچنین یک متخصص قلب است، بنابراین او بر نبض سلامت زنان است. (ببینید ما آنجا چه کردیم؟)

پادکست جدید او حول همه جنبه های سلامتی و بازتعریف نحوه دید شما از بدن و روند بهبودی تمرکز دارد. اپیزودها بر طیفی از موضوعات از آینده هورمون درمانی تا چگونگی بهبودی از روابط سمی تمرکز دارند. گلدبرگ در مورد آخرین تحقیقات و راه های مهمی که زنان می توانند از سلامت خود دفاع کنند، با HCP های برتر، همکارانش و تغییر دهندگان بازی در سلامت زنان صحبت می کند.

مدت زمان: حدود 50 دقیقه

گوش کنید: «دکتر. موضوع کارملا سیمور: آینده هورمون درمانی

3. آزمایشگاه شادی

خوشبختی می تواند پیچیده باشد. و در کمال تعجب علمی. از ژنتیک گرفته تا روابط تا آخرین تحقیقات، میزبان لوری سانتوس، دکترای روانشناسی، استاد روانشناسی در دانشگاه ییل، علم پشت زندگی شاد و راه هایی را که ما می توانیم شادی به دست آوریم – و به آنها بدهیم – را بررسی می کند. یک مثال: یک قسمت اخیر نکاتی را برای حفظ ارتباط با دوستان ارائه می دهد که می تواند شما و کسی را که برایتان مهم است خوشحال تر کند. نکته: برای یک میان‌وعده ورزشی آفتابی در بین قسمت‌ها با «Happy» اثر فارل ویلیامز برقصید.

مدت زمان: حدود 30 دقیقه

گوش دهید: “به یک دوست پیامک ارسال کنید … همین الان!”

4. پادکست یائسگی

دکتر لورن استرایچر، متخصص یائسگی و مدیر پزشکی مرکز طب جنسی و یائسگی شمال غرب است. پس بله، او چیزهایش را می‌داند، اما پادکست او بیشتر احساس می‌کند که دارید به حرف‌های خاله‌ای گوش می‌دهید که همیشه پشت شما بوده و مشکلی برای گفتن آن ندارد. استرایچر در مورد علائم پیش از یائسگی و یائسگی (گرگرفتگی، افزایش وزن، ناتوانی در ارگاسم – همه چیزهای سرگرم کننده) صحبت می کند و توصیه و بینشی در مورد تحقیقات – و کمبود اطلاعات در آنجا – برای زنانی که در دوران یائسگی هستند ارائه می دهد.

مدت زمان: حدود 30 دقیقه

گوش کنید: «زمان تعریف مجدد یائسگی فرا رسیده است»

5. سوپر سول

اگر از طرفداران اپرا هستید، پادکست جدید او همه کادرها را بررسی می کند: صدای گلویی آشنا. راحتی و سهولت در صحبت در مورد موضوعات سختی مانند ضربه روحی و نژادپرستی. یک خوش بینی غیرقابل توضیح با وجود موضوعات سخت گفته شده. اپرا مهارت های مصاحبه درخشان خود را در گفتگو با کارشناسان سلامت و تندرستی، نویسندگان پرفروش، افراد مشهور و رهبران معنوی به ارمغان می آورد. این مکالمات به منظور ارائه دیدگاه به بزرگترین چالش های زندگی است و به شما کمک می کند بهترین زندگی خود را داشته باشید. اگر می خواهید در مورد چسب های روحانی، اهمیت عصب واگ برای زنان بدانید و اگر بتوانید فرزند درون خود را شفا دهید، سوپر سول ممکن است برای شما مناسب باشد.

مدت زمان: حدود 50 دقیقه

گوش کنید: «دکتر. آنیتا فیلیپس”

از مقالات سایت شما

مقالات مرتبط در سراسر وب



Source link