پلتفرم متمرکز بر OCD NOCD 35 میلیون دلار و بیشتر بودجه سلامت دیجیتال را جمع آوری می کند



پلتفرم شناسایی و مدیریت اختلال وسواس فکری-اجباری دیجیتال (OCD). NOCD یک دور سرمایه گذاری 35 میلیون دلاری را به رهبری Cigna Ventures و 7wireVentures بسته است.

سرمایه گذاران موجود F-Prime Capital، Kaiser Permanente Ventures، Health Enterprise Partners و Eight Roads Capital نیز همراه با سرمایه گذار جدید Longitude Capital در این دور شرکت کردند.

این شرکت مستقر در شیکاگو، درمان OCD مبتنی بر ویدئو را با استفاده از روش مواجهه و پیشگیری از پاسخ ارائه می دهد، روشی از رفتار درمانی که فرد را در معرض موقعیتی قرار می دهد که واکنش OCD را تحریک می کند و یاد می گیرد که آن عوامل استرس زا را تحمل کند.

این شرکت از این بودجه برای ادامه گسترش شبکه درمانگران خود و تلاش های بازاریابی بیشتر با کمدین و شخصیت های تلویزیونی استفاده خواهد کرد. هوی مندل. این شرکت همچنین برای تقویت قابلیت های تحلیلی خود تلاش خواهد کرد.

کریگ سیمینی، رئیس Cigna Ventures در بیانیه‌ای گفت: «Cigna Ventures بر همکاری با شرکت‌هایی متمرکز است که راه‌حل‌های نوآورانه‌ای را ارائه می‌کنند که می‌توانند به طور مؤثرتر و کارآمدتر برخی از بزرگترین چالش‌های مراقبت‌های بهداشتی را حل کنند.» “NOCD نقش مهمی در اکوسیستم سلامت رفتاری با توانایی اثبات شده برای شناسایی بیماران نیازمند و اتصال یکپارچه آنها به درمان مبتنی بر شواهد و منابع متناسب ایفا می کند.”

آخرین دور تأمین مالی به دنبال اعلامیه های NOCD در ماه اوت است که اعضای آن بیمه Aetna و Blue Cross Blue Shield نیویورک به پلتفرم NOCD دسترسی خواهند داشت.

NOCD نیز دور سرمایه گذاری 33 میلیون دلاری سری B را در سال 2021، یک دوره مالی 4 میلیون دلاری سری A در سال 2019 و یک میلیون دلاری سرمایه اولیه را در سال 2018 بست.


استارت‌آپ تشخیصی مستقر در کالیفرنیا Simple HealthKit 8 میلیون دلار بودجه سری A به دست آورد و مجموع درآمد خود را به 12 میلیون دلار رساند.

دور توسط Initialized Capital با مشارکت Kleiner Perkins، Quest Venture Partners و Kapor Capital هدایت شد.

Simple HeathKit تست سلامت جنسی، بیماری‌های تنفسی و بیماری‌های مزمن مانند دیابت را برای استفاده خانگی، کلینیک یا داروخانه با توصیه‌هایی برای مشاوره و درمان در صورت مثبت شدن نتیجه آزمایش ارائه می‌دهد.

این بودجه به Simple HealthKit کمک می‌کند تا مجموعه آزمایشی خود را گسترش دهد و پلتفرم خود را به بازارهایی که کمتر از آن استفاده می‌کنند، بیاورد.


پلتفرم سلامت روان کودکان مستقر در نیویورک Fort Health از افزایش 4.5 میلیون دلاری از Blue Venture Fund خبر داد.

Fort Health در توسعه داده شد Redesign Health با مشارکت موسسه Child Mind، یک موسسه غیرانتفاعی که بر کمک به کودکان مبتلا به سلامت روان و اختلالات یادگیری تمرکز دارد. این استارت آپ پلتفرمی را ارائه می دهد که ارائه دهندگان مراقبت های اولیه و سلامت رفتاری را برای بهبود دسترسی به مراقبت های بهداشت روانی برای کودکان به هم متصل می کند.

فورت هلث تحت پوشش بیمه تجاری Aetna، Optum/United Healthcare و Geisinger Health Plan در نیوجرسی است. این شرکت می گوید که قصد دارد امسال به نیویورک و سایر ایالت ها گسترش یابد.

وجوه جدید برای توسعه بازار شرکت استفاده خواهد شد.


نیول هلث کمک مالی 2.5 میلیون دلاری دریافت کرد بنیاد تحقیقات پارکینسون مایکل جی فاکس برای تحقیق بیشتر و توسعه Soturi، پلت فرم این شرکت برای بیماران مبتلا به بیماری پارکینسون.

سوتوری تمرینات فیزیکی، صوتی و گفتاری و پشتیبانی از اضطراب و همچنین ردیابی علائم، یادآوری داروها و یک دستبند پوشیدنی را ارائه می دهد که می تواند لرزش را تشخیص دهد.

نیوئل با سرمایه گذاری Healthware Ventures مستقر در ایتالیا، VC شرکتی از Healthware Group ساخته شده است.

“این کمک مالی از سوی بنیاد مایکل جی فاکس اولین نقطه عطف مهم برای این شرکت است زیرا به توسعه مجموعه راه حل های دیجیتالی خود ادامه می دهد تا سفرهای بهداشتی افرادی که با شرایط بهداشتی زندگی می کنند و تلاش های پزشکان آنها شفاف شود. روبرتو آسیونه، رئیس هیئت مدیره Healthware Ventures، در بیانیه ای گفت و تا آنجا که می تواند موفق باشد.


استارت‌آپ فناوری بهداشت و درمان کانادا، The Rounds، که شبکه‌ای را برای متخصصان مراقبت‌های بهداشتی در سرتاسر آمریکای شمالی برای ارتباط و بحث در مورد موضوعات پزشکی ارائه می‌کند، 1.6 میلیون دلار کانادا اضافی به دست آورد.1.19 میلیون دلار) در بودجه سری A.

آخرین وجوه از Panoramic Ventures مستقر در آتلانتا و Invest Nova Scotia را به ارمغان می آورد سری A این شرکت به 6.7 میلیون دلار کانادا (4.99 میلیون دلار) رسید. این شرکت در ماه سپتامبر افزایش 5.1 میلیون دلاری را اعلام کرد.

تیم ما در Invest Nova Scotia مفتخر است که مدت‌ها حامی و سرمایه‌گذار در Rounds است. جمع‌آوری سرمایه سری A به تکرار موفقیت این شرکت در کانادا در سراسر بازارهای کلیدی مراقبت‌های بهداشتی در ایالات متحده کمک می‌کند. بن مک‌دید، مدیر سرمایه‌گذاری در Invest Nova Scotia در بیانیه‌ای گفت: زمان شکستن موانع جغرافیایی است که همکاری در مراقبت‌های بهداشتی تخصصی را سرکوب می‌کند و The Rounds دقیقاً این کار را انجام می‌دهد.