گروه پزشکی دیگنیتی هلث مرسی، کلینیک دیگنیتی هلث وودلند، برای مراقبت از بیمار به رسمیت شناخته شدند


گروه پزشکی دیگنیتی هلث مرسی و کلینیک دیگنیتی هلث وودلند از گروه‌های پزشکان آمریکا (APG)، انجمن حرفه‌ای پیشرو در کشور برای گروه‌های پزشک پاسخگو، وضعیت نخبگان را دریافت کرده‌اند. گروه های پزشکی دو مورد از تنها 72 سازمان در سطح ملی هستند که در سال 2022 به وضعیت نخبگان (بالاترین شناخت) دست یافته اند.

وضعیت نخبگان از طریق شرکت در نظرسنجی استانداردهای تعالی APG به دست می آید که زیرساخت مراقبت هماهنگ و عملکرد مراقبت مبتنی بر ارزش اعضای گروه پزشکان سازمان را ارزیابی می کند.

APG-2018-SOEعضویت APG در حال حاضر شامل بیش از 335 گروه پزشکی و انجمن عمل مستقل (IPA) در سراسر ایالات متحده و پورتوریکو است. برای دستیابی به وضعیت نخبگان، سازمان‌ها باید رتبه‌بندی پنج ستاره را در پنج حوزه گزارش‌شده عمومی دریافت کنند: شیوه‌های مدیریت مراقبت، فناوری اطلاعات، مسئولیت‌پذیری و شفافیت، مراقبت بیمار محور، و پشتیبانی گروهی مراقبت‌های اولیه پیشرفته.

این نهمین سال متوالی است که گروه پزشکی دیگنیتی سلامت مرسی موفق به دریافت جایزه APG می شود. آنها در سال 2013 وضعیت عالی دریافت کردند و از سال 2014 هر سال وضعیت نخبگان را دریافت کردند.

Alan J. Shatzel، DO، MBA، مدیر عامل گروه پزشکی مرسی گفت: «گروه پزشکی دیگنیتی سلامت مرسی بار دیگر مفتخر است که به دلیل عملکرد ما در فراتر از استانداردهای ملی در زمینه کیفیت، تجربه بیمار و مسئولیت پذیری، وضعیت نخبگان را دریافت می کند. . ما مفتخریم که نمرات برتر را از APG به دست آوریم و به خاطر مراقبتی که به بیماران خود ارائه می دهیم مورد تقدیر قرار بگیریم.

کارن هاپ، MD، مدیر عامل گروه پزشکی وودلند کلینیک، گفت: “ما بسیار هیجان زده هستیم که بار دیگر به دلیل کار خود برای ارائه مراقبت های هماهنگ و با کیفیت بالا شناخته می شویم.” “دریافت این شناخت نتیجه مستقیم تلاش جمعی کل تیم مراقبت ما برای قرار دادن بیماران خود در مرکز هر کاری است که انجام می دهیم.”