بیمارستان کودکان لس آنجلس مراقبت های فوری از راه دور بهداشت را راه اندازی می کند



بیمارستان کودکان لس آنجلس (CHLA) اولین مراقبت فوری مجازی را ارائه کرده است که در دسترس کودکان و بزرگسالان جوان تا سن 21 سالگی است که برای بیماری یا جراحات غیر اورژانسی نیاز به مراقبت بعد از ساعت کاری دارند.

این سرویس بیماران را با ارائه دهندگان CHLA از طریق جلسه ویدیویی از رایانه، تبلت یا گوشی هوشمند جفت می کند.

Virtual Urgent Care بیماری ها و جراحات غیر اورژانسی از جمله تب، عفونت های دستگاه تنفسی فوقانی، استفراغ، مشکلات جزئی چشم، آلرژی ها و آسیب های جزئی مانند کبودی و خراش را درمان می کند.

ارائه‌دهندگان خدمات بهداشتی از راه دور دستورالعمل‌های ترخیص را ارائه می‌کنند، نسخه‌ها را به داروخانه‌ها ارسال می‌کنند و در صورت نیاز به بیماران و خانواده‌ها اطلاع می‌دهند که کجا و چگونه مراقبت‌های مستمر را دریافت کنند.

بیمارستان کودکان لس آنجلس به طور مداوم در تلاش است تا راه حل های عملی و نوآورانه را برای بهبود تجربه خانواده بیمار و بهبود دسترسی به مراقبت پیاده سازی کند. به لطف خدمات مراقبت فوری مجازی جدید CHLA، خانواده‌ها از سراسر کالیفرنیا می‌توانند از پزشکان بیمارستان اطفال با رتبه برتر در ساحل غربی از آسایش خانه خود مراقبت‌های کلاس جهانی دریافت کنند.» بیمارستان کودکان لس آنجلس در بیانیه ای اعلام کرد.

روند بزرگتر

بر اساس وزارت بهداشت و خدمات انسانی، بازدیدهای بهداشتی از راه دور در طول همه گیری کووید-19 154٪ افزایش یافته است و 30.2٪ از کل بازدیدهای مراقبت های بهداشتی را تشکیل می دهد.

مطالعه دیگری توسط مجله تجربیات بیمار، ویزیت های مراقبت فوری مجازی زمان ویزیت را از میانگین 70 دقیقه به 9 دقیقه کاهش داد. همین مطالعه همچنین نشان داد که صرفه جویی در هزینه به طور متوسط ​​90 دلار برای بازدیدهای مجازی در مقایسه با مراجعه حضوری مراقبت های فوری.

بیمارستان کودکان لس آنجلس بزرگترین ارائه دهنده خدمات بیمارستانی برای کودکان در ایالت کالیفرنیا است.

در ماه فوریه، بیمارستان 6 میلیون دلار از مؤسسه پزشکی احیا کننده کالیفرنیا برای توسعه رویکردهای نوآورانه سلول های بنیادی برای درمان کودکان و نوجوانان مبتلا به تومورهای جامد عود کننده دریافت کرد. این تحقیق به سمت برنامه ریزی مجدد سلول های ایمنی بیمار برای هدف قرار دادن سلول های سرطانی توسط تغییرات ژنتیکی در تومورها انجام می شود.

در همان ماه، CHLA یک کلینیک مراقبت از قلب جنین را برای درمان مادران باردار و بیماران جنینی با نقص مادرزادی قلب و بیماری های قلبی قبل از تولد رونمایی کرد. این کلینیک تکنیک های تصویربرداری پیشرفته ای مانند تصویربرداری 4 بعدی و MRI قلب جنین را ارائه می دهد.

رقبا در فضای مجازی مراقبت های فوری شامل TelMDFirst مستقر در وایومینگ و غول مراقبت های بهداشتی CVS Health. MinuteClinic.



Source link