پر کردن شکاف مراقبت های بهداشتی: انقلابی در مراقبت های بهداشتی آمریکا با بهداشت از راه دور و فن آوری های پزشکی مبتنی بر خانه


پر کردن شکاف مراقبت های بهداشتی: انقلابی در مراقبت های بهداشتی آمریکا با بهداشت از راه دور و فن آوری های پزشکی مبتنی بر خانه

عکس پروفایل جکلین ساموئل، PT، DPT
ژاکلین ساموئل

توسط جکلین ساموئل، رئیس و مدیر عامل، Resilient Healthcare.

چالش بزرگ سیستم مراقبت های بهداشتی آمریکا در قرن بیست و یکم دسترسی به آن بوده است. بیمارستان‌ها مملو از بیماران هستند، پزشکان و پرستاران به دلیل کمبود نیروی انسانی گرفتار شده‌اند، و آمریکایی‌های روستایی هنوز در مناطق وسیعی از بیابان‌های پزشکی که نزدیک‌ترین بیمارستان در آن‌ها پنجاه مایل یا بیشتر فاصله دارد، رنج می‌برند.

سپس این سؤال پیش می‌آید که در عصر دیجیتال که بسیاری از فرآیندها و سازمان‌ها کارآمدتر، انعطاف‌پذیرتر و راحت‌تر می‌شوند، آیا می‌توان همین کار را در مجموعه مراقبت‌های بهداشتی انجام داد؟

بهداشت از راه دور و فناوری‌های پزشکی دیجیتال شروع به ایجاد پلی در مراقبت‌های بهداشتی کرده‌اند، جایی که زمانی شکاف بزرگ‌تر وجود داشت. بیمارانی که از بیماری مزمن رنج می برند و/یا مراقبت های پایان عمر دریافت می کنند، اغلب مجبور می شوند یک چرخه پایان ناپذیر بستری مجدد را تحمل کنند. این بیماران بی‌پایان بین بیمارستان‌ها و خانه‌ها سرگردان می‌شوند، سفری که در برخی مناطق کشور ممکن است ساعت‌ها طول بکشد. آن‌ها را در اتاق‌های انتظار جمع می‌کنند و از راهروهای بیمارستان عبور می‌دهند، جایی که اغلب خطر ابتلا به یک بیماری جدی دیگر بسیار بیشتر است، و قبل از اینکه در نهایت قادر به دریافت مراقبت‌هایی باشند که به شدت ناامید شده‌اند، تحت طیف وسیعی از آزمایش‌های پزشکی و بررسی موارد حیاتی قرار می‌گیرند. مورد نیاز است. این بیماران نه تنها به مراقبت‌های با دقت بالا که بیمارستان‌ها می‌توانند ارائه دهند، نیاز دارند، بلکه به ابزاری برای دسترسی به این درمان در یک محیط راحت و راحت نیاز دارند.

آژانس‌های بهداشتی خانگی مدت‌هاست که با کمک مدل‌های مراقبت‌های خانگی حاد و برنامه‌های سرپایی در خانه، مراقبت‌های باکیفیت را در آسایش خانه بیماران ارائه می‌کنند. با این حال، از آنجایی که سیستم مراقبت های بهداشتی ما همچنان تحت فشارهای نامناسبی قرار می گیرد، این آژانس ها مجبور هستند سطوح بالاتری از مراقبت و خدمات را به بیماران بیشتری ارائه دهند.

این شاهکار را می توان انجام داد، اما نه بدون اینکه این خدمات توسط آخرین فناوری های پزشکی موجود تقویت شود. اکنون می‌توانیم موارد حیاتی را از راه دور نظارت کنیم و بینش عملی را به پزشکان و پرستاران ارائه دهیم که می‌توانند طرح‌های درمانی ارائه دهند و داروهایی را تجویز کنند که سپس مستقیماً به درب بیماران تحویل داده می‌شوند. علاوه بر این سطح جدید مراقبت مجازی، تیم‌های متشکل از پزشکان سیار و پرستاران در ارائه مراقبت‌های باکیفیت خارج از دیوار بیمارستان نقش مهمی دارند و به گسترش بیشتر دسترسی خود به جامعه اطراف کمک می‌کنند.

با امکان پذیر ساختن مراقبت های جامع و راحت در خارج از بیمارستان ها و امکانات پزشکی، منطقی است که بیمار نه تنها از سهولت درمان بهره مند می شود، بلکه به احتمال زیاد از برنامه ها و برنامه های درمانی پیروی می کند و داروهای تجویز شده را رعایت می کند. بیمار برخلاف اتاق بیمارستان استریل شده در محیط خانه خود احساس راحتی بیشتری می کند و – با توجه به ماهیت مراقبت مستقیم به درب – سطح بالاتری از درگیری با سلامت شخصی خود را تجربه می کند که منجر به بهبود فیزیکی می شود. و نمرات سلامت روان در میان بیماران تحت مراقبت در منزل. با ترویج انطباق بهتر با برنامه های درمانی در منزل، این بیماران از کاهش تعداد بستری شدن مجدد برخوردار خواهند شد.

در حالی که این خدمات می‌توانند مراقبت‌های خانگی با دقت بالا را برای بسیاری از افراد ارائه کنند، غیرمنصفانه است که بگوییم این یک درمان کامل برای هر بیمار است. واقعیت این است که برخی از بیماران برای دستیابی به سطح درمانی که نیاز دارند، همیشه به بیمارستان‌های آجر و ملات نیاز دارند.

با این حال، از آنجایی که آژانس‌های بهداشتی بیشتر و بیشتر به دنبال راه‌هایی برای ارائه مراقبت‌های شخصی و راحت‌تر به هر چه بیشتر بیماران هستند، ساده‌ترین و بدیهی‌ترین راه‌حل کمک به بیمارستان‌ها برای بهبود توانایی خود برای گسترش حوزه مراقبت‌های خود در جامعه با توسعه و پذیرش فناوری های بهداشتی و پزشکی در خانه.

توسط اسکات روپ جکلین ساموئل، مراقبت های بهداشتی انعطاف پذیر، بهداشت از راه دور





Source link