شرکت Accompany Health با 56 میلیون دلار برای مراقبت از بیماران کم درآمد راه اندازی می کند



Accompany Health، ارائه‌دهنده مراقبت ترکیبی برای بیماران کم‌درآمد با نیازهای پیچیده، راه‌اندازی خود را با ۵۶ میلیون دلار بودجه سری A از Venrock، ARCH Venture Partners، IVP، Evidenced و Granite Capital Management اعلام کرد.

چکار میکند

این شرکت مستقر در Bethesda به بیماران کم درآمد خدمات مراقبت مجازی و خانگی، از جمله مراقبت های اولیه و فوری، خدمات سلامت روان و مراقبت های اجتماعی را به صورت 24 ساعته ارائه می دهد.

این برنامه سواری برای قرار ملاقات های پزشکی فراهم می کند، به افراد کمک می کند تا برای مزایا و برنامه های دولتی مانند Medicaid و SNAP درخواست دهند، و به دریافت غذای سالم کمک می کند.

این شرکت همچنین به مربی‌گری سلامت، برنامه‌ریزی مراقبت‌های پیشرفته و هماهنگی مراقبت، مانند کمک به خدمات پشتیبانی مراقبت طولانی‌مدت و برنامه‌های مهدکودک بزرگسالان کمک می‌کند.

دکتر باب کوچر، بنیانگذار و عضو هیئت مدیره Accompany، “ما می دانیم که بیماران کم درآمد با نیازهای پیچیده، جدی ترین شکاف ها را در مراقبت دارند و درصد زیادی از هزینه های مراقبت های بهداشتی را به همراه دارند، اما مبتکران به اندازه کافی روی آنها تمرکز نکرده اند.” بهداشت و شریک در Venrock، در بیانیه ای گفت.

«همراه سلامت تیمی در سطح جهانی با تعهدی عمیق برای خدمت به نیازمندان و با تجربه فناوری و ارائه مراقبت برای انجام آن گردآوری کرده است.»

عکس فوری از بازار

سایر ارائه دهندگان مراقبت های ترکیبی سرمایه گذاری های هنگفتی را برای گسترش خدمات خود به دست آورده اند.

اوایل این ماه، Harbor Health، یک گروه کلینیک مراقبت های اولیه مستقر در تگزاس که مراقبت های مجازی و حضوری را ارائه می دهد، اعلام کرد که با مشارکت Alta Partners و 8VC، 95.5 میلیون دلار بودجه به رهبری جنرال کاتالیست به دست آورده است.

سال گذشته، Carbon Health 100 میلیون دلار بودجه سری D را از CVS Health Ventures تامین کرد. Carbon مراقبت های اضطراری و اولیه مجازی و حضوری، مراقبت های بهداشت روان مجازی و مراقبت های دیابت، آزمایش حضوری COVID-19، و مراقبت های بهداشتی مرتبط با کار را برای آسیب های محل کار ارائه می دهد.

این شرکت تنها چند روز بعد اعلام کرد که سرمایه گذاری سری D را تضمین کرده است فاش کرد که بیش از 200 کارمند خود را اخراج کرد.



Source link