شرکت تجزیه و تحلیل ریسک دارویی MDI Health 20 میلیون دلار جمع آوری کرده است



شرکت تجزیه و تحلیل مراقبت های بهداشتی MDI Health در سرمایه گذاری سری A 20 میلیون دلار به دست آورد و مجموع بودجه شرکت را به 26 میلیون دلار رساند.

اینتل کپیتال با مشارکت این دور دور را رهبری کرد Maverick Ventures Israel در کنار سرمایه گذاران موجود Fresh.Fund، Arc Impact، Hanaco Ventures، Jumpspeed Ventures، معاون ارشد سابق Optum، Richard Montwill، Welltech Ventures و Basad Ventures.

یونی گریفمن، مدیر سرمایه گذاری اینتل کپیتال، به هیئت مدیره MDI ملحق خواهد شد.

کاری که آنها انجام می دهند

MDI مستقر در اسرائیل ابزاری با هوش مصنوعی ارائه می دهد که تجزیه و تحلیل خطر دارو را بر اساس سوابق پزشکی بیمار با هدف جلوگیری از واکنش های نامطلوب دارویی ارائه می دهد.

این بودجه به شرکت کمک می کند تا تیم های تحقیق و توسعه ایالات متحده و اسرائیل را افزایش دهد.

Avishai Ben-Tovim، مدیر عامل و یکی از بنیانگذاران MDI Health در بیانیه ای گفت: “MDI Health بر اساس ماموریت ما برای کمک به پایان دادن به رنج قابل پیشگیری بیماران ناشی از یک رویکرد منسوخ و منسوخ برای درمان دارویی است.” “حمایت مداوم و بودجه جدید سرمایه گذاران ما ما را به سوخت مورد نیاز برای تسریع این ماموریت مجهز می کند.”

عکس فوری بازار

عوارض جانبی دارویی هستند یکی از علل اصلی مرگ و میر و عوارض در مراقبت های بهداشتی است، اگرچه تعداد مبتلایان در ایالات متحده طی 25 سال گذشته کاهش یافته است.

شرکت دیگری که هدفش کاهش ADR ها است Dosis، یک پلت فرم مبتنی بر ابر مبتنی بر هوش مصنوعی است که به تعیین پاسخ بیمار به دارو کمک می کند و توصیه های دوز را ارائه می دهد.