علوم ورزشی 7 استراتژی های تغذیه و تمرین برای ورزشکاران المپیکی


آنچه در این مقاله می خوانید

بر هیچ کس پوشیده نیست که ورزشکار المپیکی شدن دشوار است. آیا ژنتیک یک ابرانسان در او وجود دارد؟ خوب شاید نه. ورزشکاران المپیکی تمرینات را به عنوان کارمند تمام وقت انجام می دهند ، زیرا در واقع یک کار تمام وقت در سطح آنها است و در حالی که تمرینات و انگیزه آنها به مرحله ای می رسد که به آنها مدال طلا می دهد ، این امکان وجود دارد. به طور کامل (یا در برخی قسمت ها به طور کامل) بالاتر از سطح شما ، استراتژی های اساسی مورد استفاده آنها چندان پیچیده نیست.

برای اینکه مردم عادی بتوانند از استراتژی های مورد استفاده ورزشکاران المپیکی استفاده کنند ، ما از ایده های مایکل اسراتیل استفاده کردیم. او مشاور یک تیم وزنه برداری آمریکایی ، مشاور دوره های رنسانس است ، و چون حتی اگر در آینده ای نزدیک مدال المپیک را برای خود انتظار ندارید ، احتمالاً سعی می کنید نوعی تمرینات معمول و غیره را انجام دهید. ننداز.

از تکنیک هایی مانند پایبندی به اهدافی که واقعاً می توانید به آنها دست یابید ، اینها نکات ساده ای هستند که می توانید پیشرفت خود را تا رسیدن به آمادگی جسمانی خود ادامه دهید ، اما این تکنیک ها می توانند در رقابت متوسط ​​باشند. المپیک بعدی را مقایسه کنید.

با رژیم غذایی و ورزش مشارکت داشته باشید

به نظر می رسد نکته اصلی به اندازه کافی آسان است: ادامه دهید. اما چند بار واقعاً به رژیم غذایی سختگیرانه یا روال منظم ورزش خود پایبند بوده اید؟ این مسئله برای ورزشکاران المپیکی بسیار مهم است.

در حالی که علاقه مندان به تمرینات اغلب تمرینات خوب را دوست دارند و سعی می کنند برای هر تمرین پیشرفت کنند ، انجام یک تمرین بد کار بزرگی نیست. ایسراتیل می گوید اما ورزشکاران المپیکی باید بسیاری از این پاس های خوب را داشته باشند تا به هدف خود در عملکرد برتر ورزشی برسند.

او می گوید: “برای آنها ، اگر یک یا دو وعده غذایی را از دست بدهند ، می تواند هزینه ای برای آنها بگذارد.” “یک جلسه تمرین ساختار متفاوتی در طول هفته دارد و اگر به عنوان مثال ، سخت ترین جلسه یک روز در هفته باشد ، بقیه هفته در کل بسیار ضعیف تر است و سپس یک هفته با تمرینات ضعیف به یک ماه و غیره تبدیل می شود. همه چیز در سطح بالا واقعاً اهمیت دارد.

او می گوید ، با چنین برنامه ورزشی دقیق ، آنها باید مطمئن شوند که رژیم غذایی مناسبی دارند که در واقع برای تغذیه بدن خود در طول هر تمرین ، از جمله زمانی که گرسنه نیستند ، رعایت می کنند. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که همیشه در تلاش برای افزایش وزن هستند ، احتمالاً به این موضوع پی خواهید برد.

رژیم غذایی و تمرینات خود را پیگیری کنید ، نقشه ای برای مزایای تمرین و تغذیه خود خواهید یافت. Izratil می گوید: “حداقل پنج روز در هفته ، احتمالاً شش روز در هفته ، باید کالری زیادی با برخی وعده های غذایی خوب و پر پروتئین در طول روز دریافت کنید و تمرینات سختی را ادامه دهید.” شاید المپیکی نباشید ، اما می توانید از تلاش های خود برای حفظ تمرکز و رعایت برنامه خود درس بگیرید.

غذای مناسب را برای رژیم غذایی خود انتخاب کنید

7 استراتژی های تغذیه و تمرین برای ورزشکاران المپیکی

برخی از ورزشکاران المپیکی در مراکز ورزشی مانند Leak Dirt و برخی دیگر بیشتر به تنهایی تمرین می کنند. به خصوص در مورد زمستان -OS ، بسیاری از آنها همیشه در اروپا رقابت می کنند ، جایی که مکانهای زیادی برای آموزش وجود دارد. بنابراین در بیشتر موارد ، آنها می توانند هر غذای خوشمزه ای را که می خواهند بخورند. در آنجا ، انتخاب صحیح غذای مناسب و – دوباره – تداوم کلید است و حتی ورزشکاران المپیکی باید همه کارها را انجام دهند تا بتوانند انتخاب های درست را انجام دهند. فدای خوبی ها برای بهتر شدن!

وقتی ساعت 11 شب است و در این زمان می خوابید ، می توانید به خواربارفروشی محلی خود بروید ، دو ماست و یک سیب بخرید و مطمئن شوید که غذای مورد نیاز خود را دارید. اما همه افراد قدرت اراده ندارند و مطمئناً اگر شما متخصص تغذیه نداشته باشید ، حتی نمی دانید که باید این کار را انجام دهید یا باید کمی از مسیر خارج شوید.

و در مورد غذا خوردن ، مطمئن شوید که انتخاب درستی را انجام داده اید ، زیرا مغازه های خواربار فروشی بسیار متوسط ​​تر از آن چیزی هستند که فکر می کنید ، اما این توهین نیست ، بیشتر یک یادآوری است تا یک هشدار! شاید شما المپیکی نباشید ، اما قطعاً این انتخاب را دارید که مرغ و سبزیجات را به جای ماچیک و سیب زمینی سرخ کرده یا فست فود کباب کنید ، درست است؟

در صورت نیاز غذای خود را تهیه کنید ، اما در مصرف آن زیاده روی نکنید

برای ورزشکارانی که در نزدیکی محل تمرین خود زندگی نمی کنند و مجبورند غذای خود را تماشا کنند ، خوب است هر هفته آشپزی کنند. اما در حالی که تقریباً همه می دانند که ایده خوبی است که به تنهایی آشپزی کنید ، مردم معمولاً غذا را سخت تر از آنچه باید باشد ، می کنند و کوهی از نی درست می کنند!

بسیاری از مردم از این ایده که باید آشپز خوبی باشند می ترسند و غرق می شوند تا بتوانند غذای خود را بپزند. ” و این درست نیست که یک رژیم غذایی سالم باید حاوی صدها نوع مواد مغذی و مواد اولیه باشد. اگر کار سخت ، آشپزی ، شروع به کار و داشتن اهداف واقع گرایانه راهنمای شماره یک برای شما هستند ، باید بدانید که شروع یک برنامه جدید دشوار است ، اما مطمئن شوید که امکان پذیر است. به عنوان مثال ، اگر در محل کار خود یخچال ندارید ، مطمئن شوید که برای نگهداری غذایی که در طول روز صرف کرده اید به آن نیاز ندارید. غذا را بدون نیاز به یخچال آماده کنید!

“در نهایت ، اگر واقعاً رژیم بگیرید و در این حالت راحت باشید ، می توانید غذاهای عجیب و غریب تهیه کنید که طعم خوبی دارند و مواد مختلفی دارند. بنابراین هنگام شروع ، مطمئن شوید که غذای خوشمزه می خورید. غذای آگاهانه با مقدار کم مصرف نکنید. ارزش داشته باشد و نگوید: رژیم مجازات است. او می گوید: “من گناهانم را تاوان کردم” ، شما فقط سعی کنید 15 کیلو وزن کم کنید ، اما آن را ساده نگه دارید – سه یا چهار ماده ، چند کیلو گوشت بدون چربی ، پروتئین بدون چربی اگر شما گیاهخوار هستید ، برخی کربوهیدراتهای سالم ، برخی سبزیجات.

ورزشکاران المپیکی از رژیم های فانتزی خودداری می کنند

بیایید با واقعیت روبرو شویم: این تصمیم کاهش وزن “تصمیم جدید ، بدن جدید” اغلب به رژیم دیوانه واری ختم می شود که هیچ شانس ادامه و بازدهی طولانی مدت ندارد. این ممکن است لزوماً در مورد ورزشکاران المپیکی صادق نباشد ، اما آنها می دانند که هیچ راه میانبری بدون مشکل وجود ندارد ، بالاخره یک نیم کاسه وجود دارد!

“اگر به رژیم های عجیب و غریب ادامه می دهید ، این امکان وجود دارد که همیشه غذای ناخواسته یا غذای زیاد بخورید و نگران کالری مصرفی خود نباشید. شما با گرسنگی ترکیبی متفاوت یا محدودیت کامل یک ماده مغذی مواجه می شوید. بعداً زیاد غذا بخورید

این واقعیت را بپذیرید که اگر می خواهید وزن خود را کاهش دهید ، باید غذای سالم تری بخورید و وقتی رژیم جدید شما سرگرم کننده و مانند یک بازی نیست ، شوکه نخواهید شد. هنگامی که فعال هستید و وزن خود را حفظ می کنید ، می توانید مصرف غذای خود را افزایش دهید.

اهدافی را تعیین کنید که واقعاً به آنها ایمان دارید

7 استراتژی تغذیه و تمرین برای ورزشکاران المپیکی

ورزشکاران المپیکی برای یافتن انگیزه بیشتر یا بهتر نیازی به جستجو ندارند. با این حال ، آنها در آستانه (یا نزدیک) قله ورزش خود هستند و به عنوان نماینده کشورهای خود در بازی های بین المللی المپیک و به عنوان نخبه انتخاب شده اند.

اما ما مردم عادی با خودمان مبارزه می کنیم ، خواه بخواهیم اعتراف کنیم یا نه. اگر متوجه شدید که دائماً در حال تلاش برای بلند شدن از کاناپه و رفتن به باشگاه هستید ، ممکن است اصلاً به دنبال هدف اشتباه باشید. گم شده ، کاری کن ، شاید می خواهی چیز دیگری را امتحان کنی.

همه چیز از انواع ورزش ها ، از هنرهای رزمی ترکیبی گرفته تا تمرینات کراس فیت یا تیم سازی ، شما را به مسیر سبک زندگی مناسب یا بیشتر می برد و شما را در مسیر درست نگه می دارد.

“اگر [هدف شما] فقط به این دلیل که می خواهید آن را انجام دهید به شما انگیزه می دهد … اگر کاری که واقعاً می خواهید انجام دهید برای شما هیجان انگیز و سرگرم کننده است ، پس این کار را انجام دهید ، می تواند یک انگیزه عالی باشد. “جایی که”.

مطمئن شوید که این اهداف واقع بینانه هستند

ورزشکاران المپیکی ورزشکاران تمام وقت هستند. اهداف آنها معمولاً با دقت برنامه ریزی شده و از همه مهمتر قابل دستیابی است. به دلایلی ، مردم عادی اغلب تا حدودی از هدف خود در زندگی منحرف می شوند.

اگر کسی به شما گفت: “شما باید یک سیستم آبیاری پیشرفته در حیاط خلوت خود بسازید و هفته ای برای انجام آن وقت ندارید” ، آیا فکر می کنید ، “خوب ، چگونه مهم است که من چگونه حیاط من را آبیاری می کنم؟” من دارم و مهم نیست که من یکی از آنها را دارم یا نه … بنابراین هرگز اتفاق نمی افتد ، درست است؟ اما اگر کسی می گوید: “سلام ، بیایید یک هواپیمای کاغذی بسازیم” ، شما می گویید: “خوب ، من الان به کاغذ احتیاج دارم ، شاید یک آموزش YouTube.”

مطمئناً ، در آخرین سلفی بدنسازی خود که با جهان به اشتراک گذاشتید ، نوشتن هشتگ برای تصمیم جدید ، بدن جدید خوب به نظر می رسد ، اما ایجاد یک تغییر بزرگ همیشه هدف اصلی نیست. بنابراین وقتی می خواهید تغییری ایجاد کنید ، قبل از اینکه برای شکست آماده شوید ، مطمئن شوید که این یا آن هدف واقعاً امکان پذیر است.

کمی پایدار باشید

در زمانی که تصمیمات جدید رو به افول است ؛ این روند می تواند دلهره آور باشد. اما این ورزشکار حرفه ای می گوید که بخش کوچکی از زندگی ورزشکاران المپیکی که شما به آن علاقه دارید باید دنبال شود و سازگار باشد ، زیرا دستیابی به اهدافی که ارزشمند هستند آسان نیست.

“لطفاً ، نگویید ،” اوه ، من مطمئن نیستم که رژیم من آماده است. وی گفت: “من فکر می کنم باید او را رها کنم.” “ما همیشه باید به غذاهای خوشمزه با دستور العمل های ساده توجه کنیم. آن را تا حد ممکن ساده کنید ، اما وقتی سخت شد آماده باشید. بهترین چیزی که می توانیم انتظار داشته باشیم اتفاق می افتد این است که ما عمدا کارها را آگاهانه مشکل نمی کنیم ، اما سلام ، کاهش وزن دشوار است. اگر آسان بود همه لاغر می شدند.

تهیه و ترجمه: elmevarzesh.com


 کتاب بدنسازی بدون وزن


دیدگاهتان را بنویسید