چه فصلی است؟ – کیت غذای واقعی می خورد

کمی زندگی اخیراً با ماهی قزل آلا ، آفتاب و فصول!

هجیییییییییییییی!

آه نگاه کردن به هوا !!

ما هفته گذشته از ساحل به یخچالی برگشتیم که شبیه این بود (و این بعد از آن بود که مجبور شدیم آن شیر بد بو را بیرون بریزیم!). می دانید که من همیشه می گویم یخچال مجهز از اهمیت بالایی برخوردار است !!

توجه: کشوی پایینی الکل است – lol!

من روز بعد یک ناهار Splendid Spoon مستقیم از فریزر خوردم! این رشته فرنگی کدو تنبل آنها با کلم بروکلی بود و من طرفدار آن بودم!

و سپس پیش بند آبی آمد!

درست در حال لذت بردن از ناهار ، پیش بند آبی رسید! زمان بسیار خوبی برای وعده های غذایی ما در طول هفته است. *حمایت مالی از Blue Apron

در منو: ماهی قزل آلا پستو با سبزیجات بو داده

این یک غذای تکراری است که من دوباره سفارش دادم زیرا من آن را بسیار دوست داشتم !! اون سس پستو – یام!

چه فصلی است؟

اینها ادویه های Weeknight Spice هستند! پیش بند آبی یک روش کلاسیک برای جاز دادن هر غذایی با پودر پیاز (!) ، سیر ، جعفری و فلفل است. در واقع می توانید آن را از بازار بخرید!

مرغ شیرین و تند با برنج و فلفل

این سس چیز دیگری است!

پیش بند آبی در پاییز امسال بسیار می آید: وعده های سلامتی ، مکمل های la carte ، شراب و جعبه هایی با موضوع تعطیلات. برای اطلاع از ویژگی های Wellness Meals: Refresh Your Routine به این پست بازگردید.

اکنون وقت آن است که زندگی خود را ساده کرده و چند دستور العمل جدید خوشمزه را امتحان کنید! در چهار جعبه اول خود 110 دلار تخفیف بگیرید.

فصل ماهی قزل آلا با ماهی آزاد دودی برای ناهار ادامه می یابد

سرانجام یخچال را دوباره پر کردیم و برای ناهارم ماهی قزل آلا دودی آوردیم! این یک فیلم ماهی قزل آلا دودی است که روی آن پنیر خامه ای ، فلفل و ژالاپینوهای سرخ شده ترد وجود دارد. و سالاد!

فویل ماهی قزل آلا دودی Ta 2

من از سس پستو باقی مانده از ماهی قزل آلا آبی استفاده کردم – ظرف را کاملاً درست کرد!

همچنین در منوی ساندویچ: BLT! باغ ما ادامه دارد و توماس هر هفته بیکن درست کرده است تا برای ساندویچ آماده باشد. یک چیز لازم است: سس مایونز اضافی.

PS آیا می دانید که شراب ساز محلی ما یک آبجو دوک مایو دارد که برای جفت شدن با BLT مناسب است! متأسفانه من با ناهارم آن را نخوردم.

ترد پارمسان FTW

سالهای اخیر که با چیپس های ترشی (از Trader Joe’s یا Costco) تهیه می شود ، مربا من بوده است. آنها و بادام ترافل!

صبحانه ادویه ای کدو تنبل

شما می دانم فصل کدو تنبل است! ماست + ادویه کدو تنبل + کره بادام + موز!

تخم مرغ گرم ، انگور سرد

صبحانه گرم باعث بازگشت می شود. تقریباً فصل تخم مرغ + بلغور جو دوسر است!

چه خبر از پسرا

فصل فوتبال است …

و وقت بیس بال!

مازن واقعا خوب پیش رفت !!

فصل پازل

او عاشق پازل Lovevery جدید خود است!

و این پازل ایالات متحده بسیار سخت است – اما او می تواند آن را انجام دهد!

سخت در کار

در مورد من ، فصل پیاده روی است!

من عاشق پیاده روی هستم و خوشحالم که گرما شکست !! من با پسران به مدرسه رفتم. من هر روز به ساحل می رفتم. و پیاده روی در خیابان سبز بسیار آرام است.

و در نهایت….

فصل بازمانده است !!!!

خیلی خوشحالم که برگشت! فصل 41 در جریان است – لغو !! بهترین نمایش تا به حال

من و الن از بستنی جنی لذت بردیم در حالی که در هومالی در زوم پیش نویس خود را انجام می دادیم.

اینها شیرین ترین سوپ های کوچک و غذاهای جانبی از محل ما هستند! آنها همیشه تابه را روی هم چیده و مطابقت می دهند. برای مقداری بستنی مناسب است.