آیا زندگی در میامی بر سلامتی شما تأثیر می گذارد؟


جایی که زندگی می کنید تا حد زیادی سبک زندگی و در نتیجه رفاه کلی شما را تعیین می کند. در حالی که میامی به دلیل خط ساحلی زیبا، زیرساخت‌های خوب و زندگی شبانه شگفت‌انگیز، مکانی عالی برای زندگی است، اما این‌ها تنها به عنوان یک پرده دود عمل می‌کنند که معایب زندگی در این شهر را پنهان می‌کند.

از نظر سلامتی، زندگی در میامی ممکن است برای شما ضرر داشته باشد. فرقی نمی‌کند سال‌ها است که اینجا زندگی می‌کنید یا به تازگی به آنجا نقل مکان کرده‌اید، این مقاله یادآوری سریعی برای شما است که از برخی کارها اجتناب کنید یا کارهایی را به روش خاصی انجام دهید تا از سلامت و آرامش خود محافظت کنید.

برخورد با ترافیک

میامی شهری شلوغ است که هرگز نمی خوابد. مردم همیشه در حال حرکت هستند، خواه در رفت و آمد به محل کار، رفتن به ساحل، یا صرفاً رانندگی در سراسر شهر برای ملاقات با یک دوست. در هر لحظه ترافیک زیادی در خیابان ها وجود دارد و باعث می شود زمان بیشتری را در ماشین خود بگذرانید تا در مقصد.

نمی توان انکار کرد که گیر افتادن در ترافیک یکی از بزرگترین محرک های استرس و ناامیدی است. سطح استرسی که هر روز هنگام رفت و آمد به محل کار با آن مواجه می شوید کاملاً طاقت فرسا است و می تواند تا حد زیادی بهره وری شما را مختل کند.

بیشتر مردم تمایل دارند شغل یا روابط شخصی خود را مقصر افزایش سطح استرس خود بدانند. با این حال، اگر آنها به رفتار خود در هنگام رانندگی در ازدحام جاده توجه می کردند، اوضاع متفاوت می شد. رانندگی در ترافیک سنگین می تواند صبر هر کسی را از دست بدهد.

اگرچه نمی‌توانید رفت و آمد به محل کار را متوقف کنید مگر اینکه از راه دور کار کنید، اما قطعاً می‌توانید تغییراتی را در برنامه‌های روزمره خود ایجاد کنید تا از سلامت روان خود محافظت کنید در حالی که در میان هرج و مرج زندگی می‌کنید.

اگر حریم خصوصی و راحتی می خواهید سعی کنید از حمل و نقل عمومی استفاده کنید یا تاکسی کرایه کنید. ایده این است که زمان خود را پشت فرمان به حداقل برسانید. وقتی رانندگی نمی‌کنید، کمترین اذیتتان را به خاطر ترافیک یا اینکه کسی راهتان را قطع می‌کند، می‌کند. علاوه بر این، می‌توانید از این زمان آزاد برای خواندن کتاب، پاسخ به ایمیل‌ها یا حتی تماس با عزیزانتان برای بررسی آن‌ها استفاده کنید.

ممکن است آن را هیجان انگیز ندانید، اما اختصاص 30 دقیقه به مدیتیشن می تواند سطح استرس شما را کاهش دهد، ذهن شما را جوان کند و هوای مثبت را در اطراف شما ایجاد کند.

زندگی شبانه

این ممکن است غیر منطقی به نظر برسد، اما یک زندگی شبانه هیجان انگیز یک سبک زندگی سالم را تضمین نمی کند. میامی تعداد بیشماری میخانه، بار، رستوران، کافه ساحلی و غیره دارد. ساکنان و بازدیدکنندگان به معنای واقعی کلمه برای انتخاب خراب هستند. اگر مدتی است که در میامی زندگی می‌کنید و نسبتاً برون‌گرا هستید، نمی‌توانید تقریباً هر روز بدون مهمانی بروید.

مهمانی در میامی به معنای مشروب الکلی است که اغلب منجر به خماری می شود. مصرف مکرر الکل نه تنها ایمنی شما را ضعیف می کند بلکه سطح انرژی شما را نیز کاهش می دهد. در نتیجه، در محل کار احساس خواب آلودگی می کنید و بیشتر اوقات بیمار می شوید.

این امر مستلزم تغییر اساسی در سبک زندگی شماست. لازم نیست هر جمعه شب به دعوت هر مهمانی بله بگویید یا چرت و پرت شوید. الکل، مگر اینکه در حد اعتدال مصرف شود، می تواند چرخه خواب شما را مختل کند، سیستم گوارش شما را مختل کند و شما را دائماً بی حال کند.

مشروب الکلی بخشی جدایی ناپذیر از فرهنگ میامی است. اگر نمی توانید از آن اجتناب کنید، حداقل می توانید اثرات پس از آن را به حداقل برسانید. درمان IV یک راه عالی برای درمان خماری و دوباره پر کردن سطح انرژی شما است. با Reset IV می توانید به صورت آنلاین قرار رزرو کنید. مهم نیست در کجای میامی هستید، پزشکان بالینی آنها ظرف یک ساعت به شما مراجعه خواهند کرد.

گرم و مرطوب

دمای هوا در میامی می تواند تا 100 درجه فارنهایت هم برسد، اما تنها گرما نیست که به شما می رسد. با سطح رطوبت بالای 80 درصد، مردم میامی تمایل زیادی به عرق کردن دارند. تعریق مکانیسم طبیعی بدن شما برای دفع سموم است، اما تعریق بیش از حد می تواند منجر به کم آبی بدن و سطح انرژی پایین شود. مصرف الکل یا کافئین (که طبیعت ادرار آور هستند) در چنین هوای گرم می تواند آن را بدتر کند.

مقدار زیادی آب بنوشید و میوه هایی با محتوای آب زیاد بخورید تا هیدراته بمانید. همچنین می‌توانید درمان منظم هیدراتاسیون IV را برنامه‌ریزی کنید تا دوز روزانه ویتامین‌ها و مواد معدنی ضروری خود را دریافت کنید تا همیشه احساس خوبی داشته باشید.