بهبود اشتراک اطلاعات و ایمنی بیمار: از راشل نلسون از ONC بشنوید


راشل نلسون، رئیس شعبه انطباق و مدیریت در دفتر سیاست، بخش نظارتی و امور خط مشی ONC است. او یک تیم بین رشته‌ای متشکل از کارشناسان موضوعی را رهبری می‌کند که بر پیشبرد اشتراک‌گذاری اطلاعات و ایمنی بیمار متمرکز هستند.

1. در مورد برخی از پروژه ها یا طرح هایی که رهبری می کنید به ما بگویید.

من مجموعه‌ای متنوعی دارم که شامل توسعه و اجرای سیاست‌های خاص در مورد اشتراک‌گذاری اطلاعات، حمایت از اجرای مقررات برنامه گواهینامه IT سلامت ONC، و حمایت از کار ایمنی فناوری اطلاعات بهداشتی است که توسط بخش بالینی ONC رهبری می‌شود.

در حال حاضر، من به شدت بر روی خط مشی اشتراک گذاری اطلاعات و اینکه چگونه می توانیم مقررات مسدودسازی اطلاعات را برای رسیدگی به اولویت های شناسایی شده توسط هماهنگ کننده ملی تقویت کنیم، متمرکز شده ام. به عنوان مثال، اخیراً تعریفی از «پیشنهاد فناوری اطلاعات سلامت» را نهایی کردیم که به ارائه‌دهندگان مراقبت‌های بهداشتی اطمینان بیشتری می‌دهد که برخی فعالیت‌ها نحوه اعمال مقررات مسدود کردن اطلاعات را تغییر نمی‌دهند. تیم من همچنین شامل مدیر پزشکی ما برای ایمنی بیمار است که اولین به‌روزرسانی را در چند سال اخیر به راهنمای SAFER هدایت می‌کند.

2. چه چیزی شما را به سمت حرفه خود در ONC سوق داد؟

من در سال 2008 با اعتقاد به پتانسیل داده ها و قابلیت همکاری برای بهبود مراقبت های بهداشتی برای بیماران و افرادی که آن را ارائه می دهند، به ONC آمدم. این هیجان انگیز است که با افراد باهوش و خلاق کار کنید که در تلاش برای تسریع تحقق این پتانسیل در سراسر کشور هستند.

3. برخی از مهارت ها یا نقاط قوتی که در کار خود در ONC سهیم هستید چیست؟

بزرگترین قدرت من تطبیق پذیری است. من مجموعه مهارت‌های متنوعی دارم که از طریق مجموعه‌ای از «نقش‌های پشت صحنه» به کار گرفته‌ام و آن‌ها را تقویت کرده‌ام – انجام کارهایی که همیشه در خارج از تیم قابل مشاهده نیستند و یک ابتکار خاص را اجرا می‌کنند، اما برای موفقیت آنها ضروری است.

من از به کار بردن مهارت‌های مختلف در ترکیب‌های مختلف برای فرصت‌های چالش‌برانگیز مختلف از سیاست‌های نظارتی گرفته تا پروژه‌هایی که واقعاً به قلبم نزدیک هستند، لذت می‌برم. در طول مدت حضورم در ONC، من به طور مستمر در تلاش برای توسعه منابعی برای کمک به افراد در این زمینه هستم تا از اطلاعات و فناوری سلامت موجود برای بهبود سلامت و مراقبت استفاده کنند.

من خدمات فدرال را به عنوان یک مدیر خدمات بهداشتی آماده شده توسط کارشناسی ارشد شروع کردم و با بحث در مورد بهبود کیفیت مراقبت های بهداشتی و پروژه های خط مشی برای CMS به ONC آمدم. برای مثال، من پروژه‌های چند ساله‌ای را مدیریت کردم که رویکردهای بهبود مدیریت درد و کاهش شیوع زخم فشاری را برای افرادی که مراقبت طولانی‌مدت دریافت می‌کنند، بررسی کردم. من بعداً اجرای اولین ابتکار ملی را برای پزشکان هماهنگ کردم تا مبالغ تشویقی برای گزارش داوطلبانه داده‌های اندازه‌گیری کیفیت در مورد ادعاهای مدیکر دریافت کنند.

من مجوز JD و وکالت خود را در حین خدمت در نقش های مختلف از جمله دستیار ویژه معاون هماهنگ کننده ملی، مشاور ارشد در دفتر علم و فناوری ONC در آن زمان و معاون مدیر دفتر کیفیت و ایمنی بالینی ONC در آن زمان دریافت کردم. .

4. کاری که در ONC انجام داده اید و به آن افتخار می کنید چیست و چرا؟

این یک سوال سخت است زیرا من قبل از قانون HITECH اینجا بودم و یکی از تیم “همه دستی” برای اجرای ابتکارات با اولویت بالا و کمک به ایجاد ONC برای حفظ وظایف قانونی ما در طول زمان بودم.

من به دستی که در ساختن بلوک‌های اولیه داشتم افتخار می‌کنم که دیگران چیزهای شگفت‌انگیزی روی آن‌ها ساخته‌اند. در اوایل در ONC، به راه اندازی یک برنامه کمک هزینه تحقیقاتی کمک کردم که از جمله پروژه ای که SMART را اختراع کرد، پیشرفت کرد.® از FIR® رابط برنامه نویسی کاربردی (API). من همچنین می‌دانم که همکاری‌های بین‌المللی ما در حال حاضر کجاست، و بسیار خوشحالم که یادداشت تفاهم سال 2010 بین HHS و کمیسیون اروپا را به واقعیت رساندم که پایه‌ای را برای ایجاد روابط جهانی ما در زمینه فناوری اطلاعات سلامت ایجاد کرد.

من همچنین از مدیریت توسعه و اجرای پروژه‌ها و برنامه‌های کوچک‌تر برای استفاده از فناوری اطلاعات سلامت برای بهبود عملکرد سیستم سلامت، احساس رضایت فراوان دارم. من معتقدم که تلاش های من به پرورش چیزهای مختلفی که امروز می بینیم و در سال های آینده خواهیم دید کمک کرده است. به عنوان مثال، مجموعه کارگاه آموزشی موسسه پزشکی تحت حمایت ONC و گزارش خلاصه 2011 با عنوان “زیرساخت دیجیتال برای سیستم سلامت یادگیری: بنیادی برای بهبود مستمر در سلامت و مراقبت های بهداشتی” ممکن است نام خانوادگی نباشد. اما چندین ده نقل قول از سال 2020 به من نشان می دهد که این کار امروز نیز مرتبط است.

5. به نظر شما بهترین یا جالب ترین بخش کار برای ONC چیست؟

ماموریت ONC ذاتاً بر انتقال فناوری اطلاعات سلامت از جایی که هستیم به جایی که می توانیم باشیم متمرکز است. ما با چالش هایی مقابله می کنیم که قبلا هرگز حل نشده اند – مانند دستیابی به قابلیت همکاری یکپارچه و تبادل اطلاعات سلامت در سراسر کشور. در ONC همیشه فرصتی وجود دارد که در پیشبرد مأموریت خود خلاق و نوآور باشیم.

6. موفقیت ONC را چگونه توصیف می کنید؟

برای من، موفقیت بلندمدت ONC با دو رویداد مهم در اکوسیستم اطلاعات سلامت مشخص خواهد شد.

اولاً، افراد در همه نقش‌ها در حوزه مراقبت‌های بهداشتی و سلامت عمومی به طور معمول از فناوری اطلاعات سلامت برای مدیریت، استفاده و اشتراک‌گذاری اطلاعات بهداشتی مطابق با اولویت‌های حریم خصوصی افراد استفاده می‌کنند.

دوم، پزشک معمولی، متخصص بهداشت عمومی یا بیمار که از فناوری اطلاعات سلامت استفاده می‌کند، اعتماد و مهارت معقولی در استفاده از این فناوری خواهد داشت – و حس متناظری با این احساس دارد که قابلیت‌ها یا قابلیت استفاده فعلی آن خوب است، اما با نوآوری بیشتر می‌تواند حتی بهتر شود.

7. در مورد پروژه ای که در حال حاضر روی آن کار می کنید و اینکه چگونه با ماموریت ONC مطابقت دارد به ما بگویید.

قانون مسدود کردن اطلاعات مکمل مهمی برای قوانین حفاظت از حریم خصوصی، از جمله قانون حفظ حریم خصوصی HIPAA است. قانون مسدود کردن اطلاعات، کسانی را که در موقعیت کنترل در دسترس بودن اطلاعات سلامت افراد هستند، از سوء استفاده از این کنترل برای مزیت رقابتی یا راحتی خود منصرف می کند. من معتقدم که کار ما برای صدور مقررات و انجام فعالیت های اطلاع رسانی با تمرکز بر مسدود کردن اطلاعات، آگاهی افراد را نسبت به داشتن حقوق خاصی در رابطه با اطلاعات سلامت الکترونیکی خود افزایش داده است.

کار نظارتی ما همچنین اطمینان لازم را ارائه می دهد که افرادی که مشمول قوانین مسدود کردن اطلاعات هستند، اگر تصمیم بگیرند در برخی فعالیت های معقول و ضروری شرکت کنند، مانند احترام به درخواست یک فرد، قانون را نقض نخواهند کرد.ot تیo اطلاعات را به اشتراک بگذارید (برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اینکه “مسدود کردن اطلاعات” چیست – و نیست – HealthIT.gov/informationblocking یک مکان مفید برای شروع است.)

8. ارزش های اصلی ONC که برای شما مهم هستند چیست؟

چشم انداز ONC از طریق یک هدف مشترک با من صحبت می کند: سلامتی بهتر از طریق داده ها. برای رسیدن به این هدف، نیاز دائمی به انعطاف‌پذیری و تغییر در طول زمان وجود دارد – که در آن ONC به طور مداوم به خلاقیت، نوآوری و عملی بودن اهمیت می‌دهد. ما به خاطر تغییر تغییر نمی کنیم، اما از نوآوری و تغییر در زمانی که این امر به ماموریت ما بهتر عمل می کند، دریغ نمی کنیم.



Source link