استانداردهای فناوری اطلاعات سلامت – «سس مخفی» که اطلاعات الکترونیکی سلامت را به بیمار و تیم مراقبتی او می‌آورد.


مت معاون بخش استاندارد در دفتر فناوری ONC است. بخش استاندارد مسئول ارائه تخصص فنی به ONC و شرکای فناوری اطلاعات سلامت برای تشویق به پذیرش و استفاده از استانداردهای فناوری اطلاعات سلامت است.

در مورد برخی از پروژه ها یا طرح هایی که رهبری می کنید به ما بگویید.

برای ارائه دهندگان و بیماران دسترسی به داده های بهداشتی و به اشتراک گذاری آنها مهم است، زیرا این امکان را برای بهبود نتایج مراقبت های بهداشتی فراهم می کند. هنگامی که دو یا چند سیستم قادر به مبادله و دسترسی به اطلاعات با یکدیگر باشند، به آن قابلیت همکاری می گویند. بهبود قابلیت همکاری در مراقبت های بهداشتی، مراقبت از بیمار را افزایش می دهد و در نهایت منجر به نتایج بهتر می شود. هنگامی که بیماران و ارائه دهندگان به داده های خود دسترسی ایمن دارند، می توان از آن برای بهینه سازی تجربیات سلامت استفاده کرد. برای تحقق این امر، نیاز به استانداردهای مشترک در اکوسیستم فناوری اطلاعات سلامت وجود دارد که امکان تبادل را فراهم می کند. ONC استانداردهای محتوا و حمل و نقل خاصی را ایجاد کرده است که می تواند امکان تبادل ارتباطات بین سیستم ها را فراهم کند. هنگامی که فروشندگان فناوری اطلاعات سلامت استانداردهای یکسانی را در قالبی ثابت پیاده‌سازی می‌کنند، قابلیت همکاری می‌تواند رخ دهد و امکان تبادل داده‌های سلامت، دسترسی و استفاده برای بهبود نتایج سلامت را فراهم کند.

تیم من برای بهبود پیاده سازی و پذیرش استانداردها کار می کند که امکان دسترسی به داده های سلامت را فراهم می کند. ما مستقیماً با سازمان های توسعه استاندارد و جامعه فناوری اطلاعات سلامت برای توسعه، آزمایش و به روز رسانی استانداردها با هدف تبادل امن و متقابل داده های بهداشتی بین ارائه دهندگان سلامت کار می کنیم. بخش “هماهنگ کننده” نقش ما دلیل بزرگی است که من از کار در ONC لذت می برم. من یک فرد برونگرا هستم، بنابراین فرصت تعامل با افرادی که برای رسیدن به هدفی مشابه کار می کنند، انرژی بخش است. در حال حاضر، ما با سازمان‌های بین‌المللی به رسمیت شناخته شده کار می‌کنیم تا استانداردهایی را ایجاد کنیم که امکان پذیرش و اجرای دستورات و توصیه‌های ایالات متحده را فراهم می‌کند، مانند مواردی که در داده‌های اصلی ایالات متحده برای قابلیت همکاری (USCDI)، که امکان دسترسی، مبادله و استفاده از داده‌ها را فراهم می‌کند. ارائه دهندگان و بیماران مشاهده تکامل فناوری و استانداردها و همکاری مستقیم با صنعت با هدف مشترک دسترسی ایمن و استفاده از داده های بهداشتی برای بهبود نتایج سلامتی برای بیماران هیجان انگیز است.

چه چیزی شما را به سمت حرفه خود در ONC سوق داد؟

من به شوخی می گویم که من حرفه ام را مدیون کیت تیپینگ (معاون مدیر بخش مقررات و سیاست گذاری در دفتر سیاست گذاری) هستم – اما فقط نیمی از شوخی را دارم. پس از اخذ مدرک بهداشت عمومی در دانشگاه آریزونا، پس از مدت کوتاهی در بوستون به دی سی آمدم. در حالی که چند هفته ای روی کاناپه موج سواری می کردم، با کیت آشنا شدم و بلافاصله با هم دوست شدیم. او قبلاً در HHS کار می کرد و مرا تشویق کرد که برای کار در دفتر قانونگذاری HRSA درخواست بدهم. من طناب ها را در چهار سالی که در آنجا بودم، یاد گرفتم، زمانی که یک بار دیگر، کیت به من هشدار داد که در ONC موقعیتی داشته باشم. من درخواست دادم و از آن زمان اینجا هستم.

فراتر از مربیگری کیت، من اینجا هستم زیرا همیشه احساس می کردم که برای کمک به مردم فراخوانده شده ام، و مراقبت های بهداشتی موضوع مشترک بشریت است. همه سزاوار مراقبت های بهداشتی با کیفیت هستند. حفاظت از اطلاعات بهداشتی بسیار مهم است. من معتقدم که هر کس حق حفظ حریم خصوصی دارد و اطلاعات بهداشتی آنها باید محافظت شود. این مفهوم ستاره شمالی است که من را نگه می دارد. ONC در خط مقدم این حوزه همیشه در حال تحول است و ایفای نقش روزانه در تکامل فناوری اطلاعات سلامت هیجان انگیز است.

برخی از مهارت‌ها یا نقاط قوت شما در کار خود در ONC چیست؟

مهارت ها و نقاط قوت من پیچیده است و کمیت کردن آن تا حدودی دشوار است. تحصیلات من در زمینه بهداشت عمومی گویای این موضوع است. به عنوان یک برونگرا کتاب درسی، به سرعت با مردم ارتباط برقرار می کنم و روابط پایدار ایجاد می کنم. من سعی می‌کنم نقطه‌ها را بین دو فرد یا سازمانی که ممکن است ایده‌های مشابهی داشته باشند، اما به زبان‌های متفاوتی صحبت می‌کنند، به هم وصل کنم. من سوالات زیادی می پرسم که به درک بهتر کار کمک می کند، اما به تیم کمک می کند تا در مورد استراتژی های کلی ما فکر کند. من همیشه مشتاق بوده‌ام که در پروژه‌ای شیرجه بزنم یا با مشکلی روبرو شوم بدون اینکه مرعوب شوم – از یک چالش لذت می‌برم و کار می‌کنم تا همکارانم را نیز تشویق کنم تا یکدیگر را به چالش بکشند.

چه چیزی در ONC انجام داده اید و به آن افتخار می کنید و چرا؟

من به انتشار قانون نهایی ONC Cures Act بسیار افتخار می کنم. این قانون الزاماتی را برای فروشندگان HIT ایجاد می کند تا اطلاعات لازم برای برآورده کردن الزامات گواهینامه محصول فناوری اطلاعات سلامت را داشته باشند. تیم ما باید تمام الزامات گواهینامه را به روز می کرد، که ما از آن به عنوان روش آزمایش نسخه درمان به روز رسانی 2015 یاد می کنیم. روش تست معیارهایی را برای ارزیابی انطباق ماژول فناوری اطلاعات سلامت با معیارهای گواهی تعریف شده در قانون نهایی ONC Cures ارائه می‌کند و به فروشندگان کمک می‌کند زمانی که الزامات گواهی را در محصولات فناوری اطلاعات سلامت خود اجرا می‌کنند. انتشار قانون نهایی ONC Cures Act در مراحل اولیه نامشخص بیماری همه گیر با یک تیم کوچک یک چالش واقعی بود. به عنوان یک ورزشکار مادام العمر، کار تیمی همیشه برای من مهم بوده است و این پروژه نیز از این قاعده مستثنی نبود. توانایی ما برای همکاری در شرایط سخت برای ایجاد الزامات فنی مهم برای پیشبرد فناوری اطلاعات سلامت چیزی است که من همیشه با علاقه به آن نگاه خواهم کرد.

به نظر شما بهترین یا جالب ترین بخش کار برای ONC چیست؟

سلامت IT همیشه در حال تغییر است. همیشه یک چالش جدید وجود دارد که باید به آن پرداخته شود و فناوری به طور مداوم در حال توسعه است. پذیرفتن ناشناخته ها با همکاران با استعداد و فداکار، محیطی را ایجاد می کند که همیشه هیجان انگیز و با ارزش است ONC بهترین مکان برای کار در دولت است و یکی از دلایل اصلی ماندن من است. شما هر روز چیز جدیدی یاد می گیرید!

موفقیت ONC را چگونه توصیف می کنید؟

موفقیت این است که بدانیم، حتی در سخت ترین روزهایمان، کار ما به بهبود مراقبت های بهداشتی که مردم دریافت می کنند، کمک کرده است. ONC برای بهبود دسترسی، تبادل و استفاده از اطلاعات سلامت الکترونیکی برای بیماران و ارائه دهندگان کار می کند. دسترسی به داده ها به ارائه دهندگان و بیمار کمک می کند تا بهترین تصمیمات ممکن را در طول سفر مراقبت های بهداشتی اتخاذ کنند. افراد آگاه پتانسیل زیادی برای یک جامعه سالم تر ارائه می دهند.

در مورد پروژه ای که در حال حاضر روی آن کار می کنید و اینکه چگونه با ماموریت ONC مطابقت دارد به ما بگویید.

یکی از پروژه‌های اخیری که به رهبری آن کمک کرده‌ام، ابتکار USCDI+ است. این یکی از مهم‌ترین پروژه‌های ONC است، زیرا ما در تلاش هستیم تا همه طرح‌های مختلف فناوری اطلاعات سلامت در دولت را هماهنگ کنیم. قانون نهایی ONC Cures یک خط پایه برای داده‌هایی تعیین می‌کند که از طریق فناوری سوابق الکترونیکی تأیید شده سلامت با هدایت نسخه 1 USCDI قابل دسترسی است. این به حداقل مجموعه داده برای سیستم تحویل مراقبت‌های بهداشتی ایالات متحده تبدیل شده است. ONC یک فرآیند توسعه را برای به‌روزرسانی نسخه‌های USCDI ایجاد کرده است، و ما مرتباً ورودی‌هایی را از شرکای فدرال خود برای افزودن داده‌های اضافی به USCDI دریافت می‌کنیم. بر اساس این بازخورد و نیاز به همسویی ثابت در بین پروژه‌های مختلف در سراسر دولت، پروژه USCDI+ به طور خاص از شرکای فدرال ما پشتیبانی می‌کند که موارد استفاده‌ای دارند که به مجموعه‌های داده‌ای فراتر از USCDI نیاز دارند. رهبری و کارکنان ONC با آژانس‌های فدرال و شرکای آنها برای شناسایی و ایجاد دامنه‌های مختلف (مانند USCDI+ برای کیفیت) و ایجاد مجموعه‌های داده در آن حوزه‌ها، با استفاده از فرآیند حاکمیتی مشابه USCDI، همکاری می‌کنند. در حالی که این یک تعهد بزرگ است، گسترش روابط کاری ما با آژانس های فدرال و شرکای آنها برای اطمینان از همسویی نیازهای داده های مشابه در بین برنامه های آژانس بسیار ارزشمند است. این پروژه چندین بخش را در بر می گیرد، بنابراین نیاز به هماهنگی و کار گروهی زیادی دارد.

ارزش های اصلی ONC که برای شما مهم هستند چیست؟

ماموریت ONC با من طنین انداز می شود زیرا فناوری اطلاعات سلامت بر همه افراد تأثیر می گذارد. هر فردی سزاوار دسترسی ایمن و مطمئن به داده های مراقبت های بهداشتی خود است. ماموریت ONC، “ایجاد بهبودهای سیستماتیک در بهداشت و مراقبت از طریق دسترسی، تبادل و استفاده از داده ها”، در کاری که ما در بخش استاندارد انجام می دهیم، در هم تنیده شده است. کار بر روی طیف گسترده‌ای از پروژه‌های دقیق فنی تا پروژه‌های خط‌مشی سطح بالا، من را درگیر، مطلع و مشتاق نگه می‌دارد تا به تلاش برای پیشبرد بهبود مراقبت‌های بهداشتی برای همه ادامه دهم.