هنر و علم مدیریت کمک های مالی فدرال


به عنوان رئیس شعبه کمک های مالی، کارمل (کیکی) هالون، در دفتر مدیر عملیاتی (OCOO)، در بخش تدارکات و کمک های مالی (PGD) کار می کند. این بخش مسئول ارتقای تعالی و همکاری بین دفاتر برنامه ONC، شرکای فدرال، شرکای قراردادی و دریافت کنندگان کمک هزینه و استفاده از تجزیه و تحلیل داده ها برای اطلاع رسانی موثر و کارآمد در تصمیم گیری مالی در سطح آژانس است.

در مورد برخی از پروژه ها یا طرح هایی که رهبری می کنید به ما بگویید.

علاوه بر مدیریت پورتفولیوی کمک‌های مالی/قرارداد تعاونی ONC و ارائه مدیریت کمک‌های بلاعوض (قبل از دریافت جایزه، پس از دریافت جایزه، و بسته شدن جایزه)، با تیم شگفت‌انگیز من، سایر مسئولیت‌های من شامل برقراری ارتباط با بخش و کار بر روی بخش‌های مختلف است. ابتکارات در سطح بخش ابتکارات اخیر شامل تیم پروژه یکپارچه است که به بستن گزارش عقب مانده کمک های مالی در سراسر HHS کمک می کند. همکاری با بخش HHS تیم توسعه نیروی کار برای کمک به توسعه برنامه درسی مدیریت کمک هزینه برای متخصصان مدیریت کمک های مالی بخش. پرداختن و اجرای موضوعات خط مشی متداول با سایر سازمان های کمک هزینه. همکاری با کارکنان برنامه ما برای توسعه فرصت های تامین مالی، توسعه سیاست های کمک های مالی، و آموزش کمک های مالی داخلی و خارجی؛ و اطمینان از انطباق کلی با خط مشی HHS.

چه چیزی شما را به سمت حرفه خود در ONC سوق داد؟

قبل از ONC، من در نقش های مختلف در آژانس مدیریت اضطراری فدرال خدمت می کردم، به عنوان یک پیمانکار که از سال 2005 شروع شد، در سال 2009 کارمند فدرال شدم. پس از تبدیل شدن به موقعیت فدرال، مربی من ONC را به عنوان مکانی عالی برای گسترش دانش خود در مورد آن پیشنهاد کرد. کمک های مالی و بخشی از یک بخش مدیریت کمک های مالی جدید که مسئول اداره بیش از 1.7 میلیارد دلار بودجه در قانون بازیابی و سرمایه گذاری مجدد آمریکا (ARRA) است. من همیشه از کار بزرگی که ONC برای پیشبرد مراقبت های بهداشتی در سراسر کشور انجام می دهد، متحیر هستم.

برخی از مهارت‌ها یا نقاط قوت شما در کار خود در ONC چیست؟

من پس از خدمت به عنوان مشاور مدیریت کمک های مالی در سمت قبلی خود که شامل سازماندهی و جزئیات گرایی و آشنایی با سیاست های مدیریت کمک هزینه بود، به ONC آمدم. من معتقدم که یکی از مهمترین ویژگی هایی که باید در موقعیتی مانند من داشت، ایجاد روابط و توانایی برقراری ارتباط موثر در سطوح مختلف در دولت است.

چه چیزی در ONC انجام داده اید و به آن افتخار می کنید و چرا؟

فرصت های فوق العاده زیادی برای کار با افراد با استعداد در سراسر ONC و HHS به من داده شده است. یکی از پروژه هایی که بیشتر به آن افتخار می کنم اولین پروژه ای است که در ONC روی آن کار کردم، برنامه مرکز توسعه منطقه ای (REC). تمرکز این برنامه ارائه کمک‌های فنی روی زمین برای طیف گسترده‌ای از ارائه‌دهندگان مراقبت‌های بهداشتی کوچک دولتی و خصوصی، اقدامات پزشکی و مراکز بهداشتی اجتماعی فاقد منابع برای پیاده‌سازی و حفظ EHR بود. این ارائه دهندگان عموماً به کسانی خدمات می دهند که فاقد پوشش بهداشتی و/یا مراقبت پزشکی کافی هستند. این برنامه به من اجازه داد تا مأموریت بزرگتر ONC را ببینم، اما همچنین به من بینشی در مورد کار مهمی که در ONC انجام خواهم داد، داد.

لحظه افتخارآمیز دیگر تماشای فعالیت‌های چارچوب تبادل معتمد و توافق‌نامه مشترک (TEFCA) است که از ایده‌ای که در بسیاری از اتاق‌های کنفرانس ONC مورد بحث قرار گرفت، به یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین تلاش‌ها برای پیشبرد قابلیت همکاری اطلاعات الکترونیکی سلامت و ارائه دسترسی ایمن به بیماران تبدیل شد. به اطلاعات سلامت الکترونیکی خود در زمان و مکان مورد نیاز.

به نظر شما بهترین یا جالب ترین بخش کار برای ONC چیست؟

مردم در ONC، افرادی که از کارهای فوق العاده ای که در ONC انجام می شود بهره مند می شوند، به همه افرادی که کمک می کنند تا آن چیزهای شگفت انگیز اتفاق بیفتد. استعداد تیم ONC ما غیرقابل انکار ویژه است. واقعاً کار کردن با افراد برجسته بسیار لذت بخش است. پسرم در دیوارهای ONC بزرگ شد. همه نمی توانند در مورد محل کسب و کار خود چنین چیزی بگویند. این فقط کار نیست – خانواده است. همه ما در یک مأموریت هستیم تا این جهان را به مکانی بهتر تبدیل کنیم – یک استاندارد، یک کمک مالی، یک قرارداد، یک قانون، یک پرونده الکترونیک سلامت در یک زمان.

موفقیت ONC را چگونه توصیف می کنید؟

هنری فورد می‌گوید: «اگر همه با هم به جلو حرکت می‌کنند، پس موفقیت از خودش مراقبت می‌کند.» ONC به عنوان یک محرک اصلی برای بسیاری از چیزهای جدید و نوآورانه در سراسر حوزه ما عمل می کند. تا زمانی که ماموریت و اهداف ما یکسان باقی بماند – به نفع مردم آمریکا، موفقیت مطمئناً دنبال خواهد شد.

در مورد پروژه ای که در حال حاضر روی آن کار می کنید و اینکه چگونه با ماموریت ONC مطابقت دارد به ما بگویید.

جدیدترین پروژه ای که قلب من را به خود مشغول کرده برنامه توسعه نیروی کار فناوری اطلاعات و فناوری بهداشت عمومی (PHIT) است. 10 دریافت کننده بودجه برنامه، کنسرسیوم های متعددی را تشکیل خواهند داد تا به طور جمعی بیش از 5000 نفر را در یک دوره چهار ساله آموزش دهند. این رویکرد بین رشته ای در انفورماتیک و فناوری بهداشت عمومی فرصت های آموزشی را به دانش آموزانی ارائه می دهد که در غیر این صورت فرصتی برای تحصیل در زمینه انفورماتیک بهداشت عمومی ندارند. این برنامه از زمان اجرا بسیار مورد توجه قرار گرفته است. شنیدن اینکه دریافت کنندگان کمک هزینه چقدر برای یادگیری و به اشتراک گذاشتن داستان های موفقیت خود هیجان زده هستند، بسیار خوشحال کننده است. دلگرم کننده است و باعث افتخار من است که خدمت کنم.

ارزش های اصلی ONC که برای شما مهم هستند چیست؟

کار تیمی و تنوع برای من از همه مهمتر است. ما هر کاری که لازم باشد برای انجام کار انجام خواهیم داد، بدون توجه به درخواست. نوآوری پشت ماموریت ONC نیز برای من مهم است. این واقعاً باعث افتخار است که ببینم و بخشی از همه کارهای نوآورانه ای باشد که ONC انجام داده و همچنان انجام می دهد.