11 مورد برتر کوماتسونا (اسفناج خردل ژاپنی) و مزایای سلامتی


انتخاب و ذخیره سازی

کوماتسونا را می توان در تمام مراحل برداشت – از رنگ سبز تا بالای گل. در زمان جوان بودن ، برگها طعم ملایمی دارند و بسیار شبیه اسفناج تهیه می شوند. با رشد گیاه ، ساقه ها سخت تر می شوند و طعم آنها قوی تر و گرم تر می شود و بنابراین به زمان پخت طولانی تری نیاز دارد.

به دنبال سبزیجات تازه در بازار با برگهای ترد و سبز تیره باشید. از پژمردگی ، رنگ آمیزی یا تغییر رنگ برگها خودداری کنید.

در خانه ، برگها را بلافاصله پس از خرید در یخچال نگهداری کنید زیرا اگر در دمای اتاق نگهداری شوند به زودی پژمرده می شوند.

اگرچه می توان آنها را تا 3 روز در سردخانه نگهداری کرد ، اما سبزیجات تازه کوماتسونا باید در اسرع وقت برای مزایای خود استفاده شوند.

روش های پخت و سرو

کوماتسونا یک سبزی برگ سبز محبوب در رژیم ژاپنی است. از برگهای تازه ، جوانه های گل و ساقه در انواع غذاها در سراسر شرق آسیا استفاده می شود.

برگها را کاملاً در آب جاری تمیز بشویید تا شن و ماسه / خاک از بین برود و سپس حدود 30 دقیقه با آب نمک بشویید تا بقایای حشرات از بین بروند. ساقه ها و ساقه های برگ ضخیم را قطع کنید.

در اینجا چند نکته برای خدمت ارائه شده است:

برنج سرخ شده با کوماتسونا
برنج سرخ شده با تخم مرغ و کوماتسونا. با احترام: Kakei.R
  • سبزیجات تازه اسفناج خردل ژاپنی به صورت خام یا به عنوان سالاد مصرف می شوند یا از آن لذت می برند.

  • برنج را که به راحتی سرخ می شود با تخم مرغ و اسفناج خردل ژاپنی تهیه کنید.

  • در ژاپن گلهای بخارپز به تنهایی بخارپز شده یا با سبزیجات دیگر مانند اسفناج مخلوط می شوند اوهیتاشیبه سبزیجات آب پز با چاشنی خشک بونیتو ، دانه کنجد و آب سس سویا به عنوان سس برای طعم دادن و طعم تند و فلفلی تند می شوند.

  • در سوپ داشی مخلوط با مرغ ، قارچ و پیاز سبز خرد شده استفاده کنید.

  • کوماتسونا را می توان با کلم ناپا (چینی) جایگزین کرد تا یک نوع خوشمزه تر از کیمچی تهیه شود.

مشخصات امنیتی

  • گرم شدن باقیمانده اسفناج ژاپنی می تواند باعث تبدیل نیترات به نیتریت و نیتروزامین توسط باکتری های خاصی شود که در غذاهای آماده غنی از نیترات مانند کوماتسونا ، اسفناج و بسیاری از سبزیجات سبز دیگر رشد می کنند. این ترکیبات سمی می تواند برای سلامتی مضر باشد.

  • فیتات ها و فیبرهای غذایی موجود در کوماتسونا می توانند در فراهمی زیستی آهن ، کلسیم و منیزیم اختلال ایجاد کنند.

  • کوماتسونا ، که از سبزیجات خانواده براسیکا است ، حاوی اسید اگزالیک است ، یک ماده طبیعی موجود در برخی از سبزیجات که می تواند به عنوان سنگ اگزالات در مجاری ادراری برخی افراد متبلور شود. به افرادی که دارای سنگ اگزالات ادراری شناخته شده هستند توصیه می شود از خوردن سبزیجات متعلق به خانواده Brassica اجتناب کنند. بنابراین مصرف کافی آب برای حفظ تولید طبیعی ادرار ضروری است.

  • کوماتسونا همچنین ممکن است حاوی گواتروژن باشد که ممکن است در تولید هورمون تیروئید اختلال ایجاد کند و ممکن است باعث کمبود هورمون تیروکسین در افراد مبتلا به اختلال تیروئید شود.

(سلب مسئولیت پزشکی: اطلاعات و راهنماهای مرجع در این وب سایت فقط برای اطلاعات عمومی خواننده است. نباید از آن برای تشخیص مشکلات سلامتی یا برای اهداف درمانی استفاده شود. این جایگزینی برای مراقبت های پزشکی ارائه شده توسط یک متخصص مراقبت بهداشتی مجاز و واجد شرایط نیست. برای مشاوره در مورد داروها با ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی خود تماس بگیرید.)

ممکن است بخواهید بخوانید

  1. ≺≺ میزونا محتوای تغذیه ای.

  2. ≺≺ کلم بروکلی فواید سلامتی.

  3. ≺≺ کلم بروکلی چینی (Gai lan) مزایای سلامتی.

  4. ≺≺ کوماتسونا فواید سلامتی.

  5. ≺≺ سبز خردلی فواید سلامتی.

≺≺ بازگشت به سبزیجات از جانب کوماتسونابه برای مشاهده لیستی چشمگیر از سبزیجات با توضیحات کامل در مورد حقایق تغذیه ای و مزایای سلامتی به اینجا مراجعه کنید.

≺≺ بازگشت به سایت اینترنتی.

خواندن بیشتر:

  1. به صفحه اطلاعات دانشکده پزشکی دانشگاه استنفورد مراجعه کنید- تغذیه برای کاهش خطر ابتلا به سرطان (پیوند در پنجره جدید باز می شود).

  2. پایگاه ملی تغذیه USDA.

  3. شرکت بذر Kitazawa (پیوند در پنجره جدید باز می شود).

  4. تولید تخصصی (پیوند در پنجره جدید باز می شود).



دیدگاهتان را بنویسید