4 هفته پروتکل روده و 4 هفته برای همه بدن


اگر مشکلات معده دارید ، تنها نیستید. مواردی مانند استرس ، خواب ، ورزش و غذایی که می خورید همگی می توانند بر سلامت روده شما تأثیر بگذارند.

Autumn Calabrese متخصص مربی و متخصص تغذیه Beachbody برای مشکلات شکمی تازه کار است.

او سالها با این مشکل دست و پنجه نرم می کرد ، اما پس از آزمایش و خطای زیاد و همکاری نزدیک با پزشکش ، سرانجام یاد گرفت که چگونه “محرک های” خود را کشف کند.

حالا شما هم می توانید.

ساده. غذاهایی که باعث حساسیت می شوند را حذف کنید. یک تمرین بدون شوک اضافه کنید.

پاییز با ترکیب تجربه و تخصص دست اول خود راهی برای مقابله با مشکلات چالش برانگیز معده ، چه از نظر جسمی و چه از نظر احساسی ، پیدا کرده است ، در حالی که یک برنامه تمرینی آسان را به مفاصل شما پیوند می دهد و به راحتی قابل پیگیری است.

همه چیز اینگونه شروع می شود: پروتکل هفته 4 -یک برنامه تغذیه ای جامع و منحصر به فرد که از برنامه حذف گام به گام پیروی می کند تا به شناسایی و جداسازی عوامل محرک غذا کمک کند.

این برنامه می تواند به شما در یافتن غذاهایی که بر سلامت دستگاه گوارش شما تأثیر می گذارد ، کمک کند و ابزارهایی را برای کمک به شما در غلبه بر ناراحتی در اختیار شما قرار دهد.

مطالعات نشان داده است که ورزش ملایم می تواند بر سلامت روده تأثیر مثبت داشته باشد. 4 هفته برای تمام بدن برای افزایش مزایای پروتکل هفته 4به

حتی اگر هیچ مشکل روده ای نداشته اید ، 4 هفته برای هر بدن می تواند به تنهایی این کار را انجام دهد و برای کسانی که می خواهند تأثیر مفاصل خود را به حداقل برسانند بسیار مناسب است.

با یکدیگر، 4 هفته پروتکل روده و 4 هفته برای همه بدن این می تواند از یک شیوه زندگی برای سلامت روده پشتیبانی کند و به شما ابزارهایی برای ایجاد یک رژیم متعادل و روال تناسب اندام که مناسب شماست را ارائه دهد.

پروتکل هفته 4

پروتکل هفته 4 چیست؟

پروتکل روده 4 هفته ای یک برنامه تغذیه ای منحصر به فرد و جامع است که برای ارتقاء سلامت کلی روده با شناسایی و حذف محرک های غذایی که اغلب باعث اختلالات دستگاه گوارش می شوند طراحی شده است.

از این برنامه چه انتظاری باید داشته باشم؟

از کلمه “حذف” نترسید. پاییز شما را از طریق فیلم های آموزشی گام به گام راهنمایی می کند که به شما نشان می دهد دقیقاً چگونه این کار را انجام دهید ، چه زمانی این کار را انجام دهید و چگونه آن را به گونه ای انجام دهید که غذاهای مشکل ساز را جدا کند. به

در طول 4 هفته ، او به شما نشان می دهد که چگونه 7 غذای مزاحم منحصر به فرد را از بین ببرید تا بتوانید به آرامی اما به طور م removeثر حذف ، جایگزین و متعادل کنید.

چه کسی باید این برنامه را انجام دهد؟

هرکسی که مشکلات گوارشی دارد می تواند از پروتکل 4 هفته ای روده بهره مند شود.

آیا می توانم دستور العمل ها و توصیه هایی در مورد غذاهایی که باید بخورم دریافت کنم؟

البته! شما یک لیست مواد غذایی برای کارکرد روان ، 8 فیلم دستور تهیه PDF و PDF و نکات هفتگی برای تشویق و آموزش در طول راه دریافت خواهید کرد.

چه مکمل هایی باید مصرف کنم؟

Fall پیشنهاد می دهد Beachbody Optimize برای آنزیم های گوارشی که از جذب مواد مغذی و فراهمی زیستی پشتیبانی می کند. Prebiotic and Probiotic Beachbody Revitalize به حمایت از فلور مفید روده شما کمک می کند ، در حالی که شیکولوژی گیاهخواری همه روزه مصرف می شود تا از پروتکل روده 4 هفته ای شما بیشترین استفاده را ببرد.

این مکمل ها می توانند از سلامت دستگاه گوارش حمایت کرده و به بدن کمک کنند تا محیط مناسب برای فلور روده سالم را حفظ کند.*

پاییز می تواند به شما در یافتن جایگزین ها در مواقعی که هیچ جایگزینی در بازار وجود ندارد ، کمک کند.

آیا برای این برنامه باید Portion Fix یا 2B Mindset را دنبال کنم؟

نه این برنامه مبتنی بر ظرف است و با Portion Fix خوب اجرا می شود ، اما هر کسی می تواند به آن بپردازد.

آیا هنگام رژیم گرفتن باید ورزش کنم؟

تحقیقات نشان داده است که ورزش می تواند تأثیر مثبتی بر سلامت روده داشته باشد ، و در حالی که ورزش در طول پروتکل چهار هفته ای روده می تواند به بهبود نتایج کمک کند ، لازم نیست.یکی

برای جلوگیری از فشار به بدن ، پاییز یک برنامه تناسب اندام چهار هفته ای غیر تمرینی اختیاری ایجاد کرده است.

4 هفته برای تمام بدن

چه نوع تمریناتی در برنامه وجود دارد؟

4 هفته برای هر بدن همراه مناسب تناسب اندام برای پروتکل روده 4 هفته پاییز است. این برنامه یک برنامه بدون ضربه است که می تواند به ثبات و نتایج کل بدن برسد.

ورزش هنگام تهیه یک برنامه حذف غذا ایده خوبی است ، اما نباید آنقدر شدید باشد که با فعالیت بدنی حمایتی از روده شما تداخل داشته باشد.

پاییز برای سفرهای اصلاح کننده روده بسیار مناسب است ، زیرا این تمرینات را به طور ماهرانه با تلاش و نه با تأثیرگذاری انجام دهید.

در مجموع 16 تمرین در کمتر از 30 دقیقه (شامل گرم کردن و سرد کردن) ، 4 بار در هفته به مدت 4 هفته.

همچنین چهار گزینه دوچرخه سواری داخلی برای ادغام با تمرینات معمول شما وجود دارد.

تمرکز بر تمرینات غیرعادی (کششی) است که از زمان تحت تنش برای به حداکثر رساندن نتایج استفاده می کنند.

هر دقیقه هدفمند ، م effectiveثر و طراحی شده است تا نتایج قابل دستیابی را با یک پروتکل 4 هفته ای تکمیل کند.

بدنسازی 4 هفته برای چه کسانی مناسب است؟

4 هفته برای هر بدن برای همه کسانی است که می خواهند به شیوه ای آسان به نتیجه برسند. این یک برنامه تناسب اندام ساده و در عین حال بسیار م thatثر است که به مفاصل شما فشار نمی آورد.

تمرینات با سهولت در حفظ هماهنگی با تمرینات بدون چربی و بدون تاثیر که از قدرت ، تحرک و سرزندگی کلی بهره می برند ، دستیابی به نتایج را برای همه آسان می کند.

به چه تجهیزاتی نیاز دارید؟

یک جفت دمبل مورد نیاز است ، یک توپ اصلی توصیه می شود.

چه زمانی به پروتکل روده 4 هفته ای و 4 هفته برای هر بدن دسترسی خواهم داشت؟

هر دو برنامه در مارس 2022 در دسترس خواهند بود.

پاییز کالابرس کیست؟

Autumn Calabrese 4 هفته برای هر بدن ، 9 هفته کنترل دمدمی مزاج ، 21 Day Fix و سایر برنامه های تناسب اندام و تغذیه ، پروتکل 4 هفته روده و Portion Fix ، یک سیستم پیشگامانه کاهش وزن ایجاد کرده است.

پرفروش ترین نویسنده حتی اگر دیوانه وار زندگی می کنید ، دیوانه وزن کم کنید مجری FIXATE Cooking Show ، دارای مربی IIN Certified Holistic Health Coach و دارای گواهینامه NASM و AFPA.

یکیاخبار پزشکی امروز

all همه محصولات موجود در بازار شما نیستند.

دیدگاهتان را بنویسید