مصرف پروتئین و کاهش وزن


آیا با خوردن پروتئین می توان وزن کم کرد؟

چه کاهش وزن و چه افزایش وزن ، قدرت یا عملکرد ، مهمترین جنبه هر برنامه تغذیه است. اعضا و مشتریان در همه جا بسیار بیشتر در باشگاه هزینه می کنند تا در باشگاه ، بنابراین نتیجه 80 درصد تغذیه و 20 درصد ورزش است.

بسیاری از افراد در تلاش هستند تا چربی بدن را کاهش داده و به وزن سالم برسند. اکثر مردم نیاز به کاهش کالری و افزایش ورزش را درک می کنند. این به طور کلی عالی است ، اما نتایج دوام ندارد.

شایع ترین مشکل کمبود پروتئین در رژیم غذایی افراد است. برنامه ها تمایل ندارند که تجزیه درشت مغذی ها به کربوهیدرات بالا و پروتئین زیاد را کنترل کنند.

محدوده قابل قبول توزیع درشت مغذی ها برای کربوهیدرات ها 45-65 کالری کل ، 10-35 پروتئین ، 20-35 چربی است.

با محدوده وسیع 15-25 from از حداقل تا حد بالا ، تعجب آور نیست که مردم برای درک نسبت مناسب درشت مغذی ها بر اساس نیازها و نوع بدن خود دچار مشکل شوند.

بنابراین ، می توانید همه چیزهایی را که می خورید پیگیری کنید و برنامه شما به شما می گوید که به اهداف روزانه خود و مواد مغذی مورد نیاز خود رسیده اید. اما این ارقام برای رسیدن به اهداف شما است.

رژیم های طولانی مدت متابولیسم بدن بسیاری را مختل کرده است. این افراد علاوه بر کاهش متابولیسم ، تمرینات مقاومتی لازم برای ساختن توده بدون چربی و افزایش متابولیسم خود را نیز دریافت نمی کنند.

ترکیب متابولیسم آهسته با تمرینات هوازی بیش از یک ساعت در چند روز در هفته باعث می شود بدن شما توانایی کنترل وزن را در دراز مدت از دست بدهد.

راه حل این است که یک برنامه تمرین مقاومتی ایجاد کنید و پروتئین مصرفی خود را برای عضله سازی و ریکاوری مناسب افزایش دهید.

مصرف پروتئین در طول روز باعث احساس سیری و سیری در مقایسه با غذاهای پر کربوهیدرات می شود که نه تنها بدن شما را تغذیه می کند بلکه کالری را نیز افزایش می دهد.

با تمرکز بر میزان مصرف پروتئین در هر وعده غذایی در روز ، می توانید میزان کالری دریافتی خود را کاهش داده و مصرف پروتئین خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهید.

اگر وقت ندارید و به منبع سریع پروتئین نیاز دارید ، از مکمل پروتئین آب پنیر بعد از تمرین استفاده کنید. شیک های پروتئینی سریع ، آسان و کم کالری هستند.

این شیک پروتئینی را امتحان کنید

مواد غذایی

1 فنجان شیر بادام شیرین نشده

1/2 فنجان بلوبری منجمد

1/2 فنجان انبه منجمد

2 وعده پودر پروتئین وانیل

1 قاشق غذاخوری دانه چیا

آماده

در مخلوط کن بزنید تا همه مواد یکدست شوند.به


بیشتر بدانید:

افسانه کاهش وزن و تغذیه
بهترین پودر پروتئین برای کاهش وزن کدام است؟

دیدگاهتان را بنویسید